Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Μπερδεύτηκαν οι φθόγγοι με τα γράμματα



Κατά κανόνα όσοι αραδιάζουν πολλά καλύπτουν συγχύσεις.
Η Ομάδα των Γλωσσολόγων και «ειδικών» αραδιάζει πολλά περί φθόγγων και γραμμάτων και δεν απαντάει ΕΥΘΕΩΣ αν θα διδάσκεται το ίδιο αλφάβητο ή ένα καινούργιο με καταργημένα τα δύο φωνήεντα, τα διπλά σύμφωνα κ.λπ: Αυτό ξεσήκωσε το θόρυβο…


Διαβάστε ΕΔΩ:

http://www.syllogosdelmouzos.gr/index.php/2011-12-19-06-58-25/605-140


Εξάλλου είναι γνωστό ότι πάντα πριν από «καρατομήσεις» (οποιεσδήποτε «καρατομήσεις») προηγούνται ποικίλες έμμεσες (πλάγιες) προτάσεις, όλες επενδυμένες με «επιστημονικά» επιχειρήματα…


Προκλητικό είναι, επίσης,
και το γεγονός ότι ενώ η ΓΛΩΣΣΑ κατακρεουργείται συστηματικά και καθημερινά, ενώ το ΟΛΟΝ πολιτισμικό οικοδόμημα και ιδιαίτερα η ΠΑΙΔΕΙΑ ισοπεδώνονται, οι πληθώρα των Γλωσσολόγων και «ειδικών» σιωπούν σκανδαλωδώς και δεν βγάζουν άχνα…

Φαίνεται, όμως, ότι στο συγκεκριμένο ζήτημα πράγματι υπήρξε παρανόηση, παρανόηση η οποία ξεκινά ακριβώς από τη χρόνια «εκσυγχονιστική» ΠΡΑΚΤΙΚΗ άλωσης και ισοπέδωσης των πάντων και της ΓΛΩΣΣΑΣ.


Φαίνεται, πράγματι ότι έγινε μπέρδεμα των φθόγγων με τα γράμματα.


Διαβάστε και το παρακάτω κείμενο:


Mπέρδεψαν τους φθόγγους με τα γράμματα, ας αποκαταστήσουμε την αλήθεια για τη Νέα Γραμματική

Αναδημοσιεύσαμε κι εμείς στη σελίδα μας τα χιλιάδες δημοσιεύματα που κατακλύζουν το διαδίκτυο με θέμα :
Κατήργησαν το "η" και το "ω" από τη νέα Ελληνική Γραμματική στα σχολεία!


Η ευαισθησία όλων μας όμως,
για την Ελληνική γλώσσα και τις επιθέσεις που αυτή δέχεται από παντού δεν σημαίνει πως θα πρέπει να υιοθετούμε συμπεράσματα που προκύπτουν αβίαστα.

Είναι έτσι τα πράγματα;


Και καλά να τα λένε αυτά άσχετοι αλλά να διαμαρτύρονται και Σύλλογοι δασκάλων για το θέμα δεν είναι υπερβολή;

Διαβάστε και την ανακοίνωση του Συλλόγου που δεν γνωρίζαμε όταν γράφαμε το άρθρο και ευτυχώς οι συνάδελφοι μας δικαίωσαν


Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. "Αλέξανδρος Δελμούζος" δεν υιοθετεί άρθρο που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του)
Επειδή είμαστε δάσκαλοι και πολλοί από εμάς διδάσκουν
τη νέα γραμματική θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε την εικόνα σε αυτούς που δεν γνωρίζουν και να αποκαταστήσουμε την αλήθεια.


Το συγκεκριμένο κεφάλαιο της νέας γραμματικής στο οποίο αναφέρονται τα δημοσιεύματα διαχωρίζει στους μαθητές τους φθόγγους από τα γράμματα και τις συλλαβές.Το κεφάλαιο αυτό προηγείται γιατί εισάγει τους μαθητές στη διαδικασία της ανάγνωσης με τη μέθοδο της φωνολογικής επίγνωσης.

Πρώτα το παιδί
θα καταλάβει ότι φωνάζω (ι) και μετά θα μάθει τον τρόπο γραφής του κάθε (ι). Προσεγγίζει τα φωνήεντα από τη φωνητική τους σκοπιά, ως φθόγγους. Κι αν ανοίξουμε τη γραμματική του Τσολάκη, η οποία μοιραζόταν κι αυτή στα σχολεία, θα δούμε ότι ακριβώς έτσι παρουσιάζονται οι φθόγγοι και τα γράμματα και σε αυτή την γραμματική. Βλέπετε σελίδες 17-20. Πώς λοιπόν προκύπτει αυτή η παρερμηνείαότι τα φωνήεντα είναι 5;

Οι φθόγγοι των φωνηέντων είναι 5, τα γράμματα που τους αναπαριστούν είναι 7. Και πουθενά δεν αναφέρει ότι τα σύμφωνα είναι 15. Αναφέρει τα διπλά σύμφωνα [ξ] και [ψ] ως φθόγγους και στη συνέχεια ως γράμματα.
Αν προσέξετε τα γράμματα είναι μέσα σε αγκύλες άρα πρόκειται για φθόγγους.


Στη σελίδα 40, στον πίνακα, υπάρχουν όλοι οι φθόγγοι και όλα τα γράμματα που αντιστοιχούν σε αυτούς, χωρίς να "καταργείται" κανένα.

Άλλο ένα μάθημα λοιπόν πως μπορεί κάποιος να γράψει μια βλακεία στο διαδίκτυο και να την αναπαράγουν μετά όλοι
(ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ) !!!!!

Βρίσκεται ΕΔΩ:
http://greekteachers.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=589:m-&catid=1:2011-01-14-11-27-19&Itemid=7


 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6555