Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ξανά για τους κλεφτοκοτάδες



Έχουμε ασχοληθεί με τους κλεφτοκοτάδες πολλές φορές και από παλιά: Από τον Ιούνιο του 2010.
Οι κλεφτοκοτάδες της ιστορίας είναι τα ποικίλα και πολύχρωμα εκείνα μορμολύκεια τα οποία, επιχειρούν, σε κάθε κατάσταση, να τραβήξουν τσάμπα την αφρόκρεμα της ιστορίας.
Ένα «είδος» κλεφτοκοτά είναι αυτό που κλέβει και σφετερίζεται τις εργασίες άλλων, συχνά τις κλέβει και τις κατακρεουργεί: Το «είδος» έχει «ανθίσει» και επεκταθεί επιδημικά στο ιντερνέτ.

Διαβάσαμε ένα πολύ καλό κειμενάκι με τίτλο:
«Η προσβλητική κατηγορία της ξενοφοβίας»
ΕΔΩ:
http://trelogiannis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_4369.html

Η συγγραφέας του άρθρου στο τέλος παρέπεμπε σε κάποιες εργασίες. Μία από αυτές έχει τον τίτλο:
«Παγκοσμιοποίηση, Διεθνισμός, Φιλανθρωπισμός, λαθρομετανάστες και φυσικά Πέμπτη φάλαγγα…».

Τη διαβάσαμε και με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι ήταν μια αυτούσια αντιγραφή και συρραφή κειμένων του ΡΕΣΑΛΤΟ, με κάποιες αφαιρέσεις και μικροαλλαγές σε «σημεία» και σε υπότιτλους.

Σχεδόν αυτούσιο έχει αντιγραφή ένα από τα εισαγωγικά κείμενα του περιοδικού (2005!!!) με τον τίτλο:
«Παγκοσμιοποίηση-ανοικτά σύνορα-αλλοδαποί»
http://www.resaltomag.gr/154.mag
Καθώς και συρραφές από κείμενα που θα βρείτε ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5675

Αναζητήσαμε την πηγή και την βρήκαμε ΕΔΩ:
http://anti-ntp.net/2012/12/%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81-2/



Δεν είναι, βεβαίως, πρώτη φορά που κάποιοι κερδοσκοπούν πολιτικά πάνω σε αντιγραφές κειμένων, όχι μόνο δικών μας αλλά και άλλων. Στο να εμφανίζουν δηλαδή κείμενα άλλων σαν δικά τους, δίχως την παραμικρή αναφορά στην πραγματική πηγή και το χρόνο εγγραφής του κειμένου: Σημαντικό στοιχείο για την αξιολόγηση ενός κειμένου και τη ΣΥΝΕΠΕΙΑ στο χρόνο… Οι κλεφτοκοτάδες είπαμε έχουν πληθύνει επιδημικά…

ΕΜΕΙΣ τους ευχαριστούμε που μας αντιγράφουν και με τόσο κραυγαλέο θράσος…


Ωστόσο, το σοβαρό πολιτικό και ηθικό ζήτημα παραμένει:
Είναι δυνατόν να είναι κάποιος «καθαρός» και να αγωνίζεται για δίκαια υπόθεση όταν χρησιμοποιεί τέτοια μέσα κλεφτοκοτά;

Τα μέσα του καθενός αποκαλύπτουν τους σκοπούς του, διότι σκοποί και μέσα είναι αλληλένδετα και αυτό-καθοριζόμενα…