Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Η ΑΠΑΤΗ Χαρδαβέλλα


Η αποκάλυψη έγινε από ΤΑΧΑΛΙΑ


Ο Κώστας Χαρδαβέλλας, έρχεται μετά από τέσσερα χρόνια να αποκαλύψει τις «ανατριχιαστικές λεπτομέρειες ενός εγκλήματος»: Την κατάρριψη από τους Τούρκους του ελληνικού μαχητικού αεροπλάνου και το θάνατο του ηρωικού πιλότου του, Κώστα Ηλιάκη…
Η «αποκάλυψη» αυτή του Χαρδαβέλλα θα ήταν αξιέπαινη αν δεν στηριζόταν σε ΑΠΑΤΗ και σε κλοπή.

 
Η απάτη απαστράπτει και μέσα στην ίδια «αποκάλυψη» του καθεστωτικού σταρ:


  καταγράφει το θάνατο του Ηλιάκη, στις 23 Μαΐου 2010(!!!), ενώ ο σμηναγός σκοτώθηκε το 2006!!!

Το κείμενο του Χαρδαβέλλα εδώ:
http://www.newsbomb.gr/apokalupseis/story/tourkos-pilotos-pos-eriksa-ton-iliaki

Θα μπορούσε να παραβλέψει κανείς αυτό το «ελάττωμα», αν δεν γνώριζε ότι ο Χαρδαβέλλας κλέβει κυριολεκτικά τις ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ του στρατηγού Νικόλαου Καρατουλιώτη, γραμμένες ακριβώς μετά την κατάρριψη του ελληνικού σκάφους και δημοσιευμένες στο «Παρόν» και στο «ΡΕΣΑΛΤΟ».

Στο «παρόν» δημοσιεύτηκαν τις 23 Ιουλίου 2006.
 
Το ΡΕΣΑΛΤΟ αν και είχε λάβει την αποκάλυψη άμεσα το δημοσίευσε τον Οκτώβριο του 2006, διότι μεσολάβησαν οι δύο μήνες του Καλοκαιριού που το ΡΕΣΑΛΤΟ δεν κυκλοφόρησε.

Σημείωση: Ο Νίκος Καρατουλιώτης είναι Συνεργάτης του ΡΕΣΑΛΤΟ, σχεδόν από την αρχή της έκδοσής του.

Να σημειώσουμε επίσης ότι πολλές εργασίες του και αποκαλύψεις του στο περιοδικό έχουν λεηλατηθεί από πολλούς κλεφτοκοτάδες…

Ο Χαρδαβέλλας, λοιπόν, παρακάμπτει δύο δημοσιεύσεις του 2006, κατακλέβει τον Νίκο Καρατουλιώτη και εμφανίζει τα κλοπιμαία σαν δικό του ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ…

Αυτή είναι η «δημοκρατική» δημοσιογραφία των «ευαίσθητων» καθεστωτικών σταρ…

Αναδημοσιεύουμε το κείμενο του Καρατουλιώτη, από το τεύχος-10, Οκτώβριος 2006:




ΜΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ
ΝΟΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ

(και η πιο πιθανή).

Γράφει ο Νίκος Καρατουλιώτης, Υπ/ος Ε.Π.


Μήπως η Ελληνική κυβέρνηση κρύβει τα πραγματικά περιστατικά που συνέβησαν νότια της Καρπάθου;

Στις 22 Μαΐου τα ελληνικά ραντάρ της Κρήτης εντοπίζουν την μεταστάθμευση και διανυκτέρευση τριών τουρκικών πολεμικών αεροπλάνων στο τουρκικό αεροδρόμιο, απέναντι από τη Ρόδο.

Άρα για την επομένη μέρα η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία περιμένει κάποια συγκεκριμένη ενέργεια εκ μέρους των αεροπλάνων που διανυκτερεύουν στα απέναντι παράλια.

Πράγματι, την επομένη και συγκεκριμένα το μεσημέρι (23 Μαΐου), τα παραπάνω αεροπλάνα απογειώνονται για την προκαθορισμένη αποστολή τους που είναι έλεγχος της επιχειρησιακής ετοιμότητας των S300. Η εν λόγω αποστολή είναι συγκεκριμένη και γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα (ανά 15ήμερο), καθόσον οι εν λόγω πύραυλοι αποτελούν κίνδυνο ανατροπής της τουρκικής υπεροπλίας στο Αιγαίο (κατά τους γείτονες). Μέχρι εδώ θα έλεγα ότι τα πάντα είναι ένα παιχνίδι ρουτίνας, όμως υψηλού κινδύνου.

Με την κίνηση (σε παράλληλο σχηματισμό) των τουρκικών αεροσκαφών προς την Κρήτη απογειώνονται από τη βάση των Χανίων δύο ελληνικά F-16, τα οποία με κατάλληλο ελιγμό έρχονται πίσω από τα τουρκικά. Όταν τα ελληνικά αποκτούν οπτική επαφή, διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό που είναι στο μέσον του σχηματισμού είναι αεροφωτογραφικό, δηλαδή κατασκοπευτικό.

Ο σμηναγός Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα από το πολεμικό (F16) και το αεροφωτογραφικό (RF-4)προκειμένου να διαπιστώσει τον οπλισμό και τα φωτογραφικά μηχανήματα που έχει, καθώς και την λήψη του αριθμού του.

Το άλλο τουρκικό F-16 με πιλότο τον σμηναγό Χαλί Ιμπραήμ εγκαταλείπει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Ηλιάκη, ενώ ο άλλος έλληνας πιλότος, έχοντας μείνει πιο πίσω, εγκλωβίζει τον Χαλί Ιμπραήμ Ο τούρκος σμηναγός λέει στον Ηλιάκη να φύγει, ενώ ταυτόχρονα τον εγκλωβίζει (ο εγκλωβίσας του εγκλωβίσαντος).

Ο έλληνας δεν φεύγει, ο τούρκος κάτι λέει συνθηματικά στους άλλους δύο συναδέλφους του και εξαπολύει έναν πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα και τα τρία τουρκικά φεύγουν με απότομους ελιγμούς προς διαφορετικές κατευθύνσεις ένεκα φόβου για τον άλλο έλληνα πιλότο που βρίσκεται πίσω τους και έχει το πλεονέκτημα.

Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Ηλιάκη, το οποίο και εκρήγνυται ακαριαία. Ο άλλος έλληνας πιλότος που είναι πιο πίσω και έχει εγκλωβισμένο τον Χαλί, εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά ένεκα του απότομου ελιγμού του τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει.

Τα παραπάνω δεν αποτελούν σενάριο κάποιας ταινίας αλλά είναι η πλησιέστερη εκδοχή προς την πραγματικότητα, καθόσον, εάν είχε γίνει σύγκρουση, όπως προσπάθησαν να παρουσιάσουν το περιστατικό, θα είχαμε μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς, μια και τα αεροπλάνα είχαν ταχύτητες μεγαλύτερες των 500 χιλιομέτρων ανά ώρα και επιπλέον ήταν γεμάτα κηροζίνη ( έπρεπε να είχαν καύσιμα τόσο για την αερομαχία όσο και για την επιστροφή τους).

Και ερχόμαστε τώρα στους αυτόπτες μάρτυρες.

Ο αιγύπτιος πιλότος του πολιτικού αεροσκάφους είπε ότι είδε δύο εκρήξεις.

Ο φιλιπινέζος καπετάνιος δήλωσε ότι είδε και άκουσε δύο διαφορετικές εκρήξεις, πρώτα μία μεγάλη και στη συνέχεια μια μικρότερη με λιγότερο καπνό.

Η τηλεόραση στο βραδινό δελτίο ειδήσεων έκανε λόγο για δύο εκρήξεις, για να ανασκευάσει την επομένη. Το πιο πιθανό είναι ότι τόσο ο φιλιπινέζος καπετάνιος όσο και ο αιγύπτιος πιλότος και είδαν και άκουσαν καλά, καθόσον η πρώτη και μεγαλύτερη έκρηξη οφείλετο στην κατάρριψη του σμηναγού Ηλιάκη , η δε δεύτερη στην κατάρριψη του Χαλί που εβλήθη στο φτερό και ως εκ τούτου και η έκρηξη ήταν μικρότερη και είχε τον χρόνο να αντιδράσει και να σωθεί.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ


1.Γιατί ο φιλιπινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, άλλαξε κατεύθυνση και πήγε στη Μάλτα;

2.
Γιατί τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης το μεσημέρι της τρίτης, αμέσως μετά το περιστατικό, ανακοίνωσαν ότι ο έλληνας πιλότος είναι νεκρός ενώ τα δικά μας τηρούσαν σιγή ιχθύος ;

3
.Tι παραπάνω ήξεραν τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης; μήπως είχαν ενημερωθεί από τον Χαλί που ήξερε τα πάντα, μια και αυτός είχε καταρρίψει τον έλληνα πιλότο (εάνWink

4.Γιατί αμέσως με το περιστατικό βρέθηκαν στον αέρα 120 μαχητικά και από τις δύο μεριές;

5.Γιατί στην προηγούμενη δεκαετία όπου είχαμε παρόμοιο περιστατικό με πτώση δύο τούρκικων και ενός ελληνικού αεροσκάφους με νεκρούς πιλότους και από τις δύο μεριές, δεν υπήρξε κλιμάκωση;

6.Γιατί πανικοβλήθηκε η Ελληνική Κυβέρνηση, εάν πραγματικά ήταν ατύχημα;

7.Γιατί μεσούσης της ελληνοτουρκικής φιλίας υπήρξε τέτοια κλιμάκωση, ενώ κατά το παρελθόν, όπου είχαμε αντίστοιχα περιστατικά και οι σχέσεις μας με τον γείτονα ήταν στο χειρότερο σημείο, δεν υπήρξε η αντίστοιχη ένταση;

8.Γιατί οι έλληνες πιλότοι είναι τόσο εξαγριωμένοι και οι πολιτικοί μας προσπαθούν να τους καθησυχάσουν;

9.Γιατί η βουλή έσπευσε αμέσως να ανακηρύξει ήρωα τον σμηναγό Ηλιάκη και να υιοθετήσει τα παιδιά του;

10.Γιατί με την ηρωποίηση του Ηλιάκη ανακήρυξε αναδρομικά και τους υπόλοιπους που έπεσαν στα Ίμια κ.τ.λ.(Σαλμά, Καραθανάση, Γιαλοψό, Βλαχάκο). Έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να πράξουν το αυτονόητο ή μήπως προσπαθούν να κατευνάσουν τους αεροπόρους και να αποκρύψουν τα πραγματικά περιστατικά;

Εάν, παρόλα αυτά, η κυβέρνηση επιμένει για το «ατύχημα», είναι πολύ εύκολο να με διαψεύσει δίδοντας στη δημοσιότητα την αναφορά του δεύτερου έλληνα πιλότου καθώς και το video των σκοπευτικών οργάνων του.

Ο ήρωας Κ. Ηλιάκης έπεσε υπέρ πατρίδας κατά την εκτέλεση του καθήκοντός του στις επάλξεις του Αιγαίου, κλείνω το γόνυ μου στο μεγαλείο της πράξης του και καλώ τους καθ’ επάγγελμα πολιτικούς να ενημερώνουν επακριβώς τον Ελληνικό λαό, γιατί, αν μη τι άλλο, είναι υποχρέωσή τους.

Βέβαια, γεγονός είναι, ότι πίσω από τις διαψεύσεις των πολιτικών κρύβονται οι μεγαλύτερες αλήθειες.

Πάντως εντύπωση μου προκαλεί, γιατί όλες οι Ελληνικές Κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται από την τουρκική προκλητικότητα και στη συνέχεια προσπαθούν να μας πείσουν ότι διαχειρισθήκανε την κρίση με τον καλύτερο τρόπο και αποφύγαμε τα χειρότερα. Και η κυβέρνηση αυτό έκανε. Η αντιπολίτευση που είναι; μήπως ασχολείται ακόμη με το σχέδιο Α(υ)νάν;

Αιδώς αργείοι!.