Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Προβοκατόρικες κουτοπονηριές…


Σε πολλά ιστολόγια κάτω από κάθε ανάρτηση υπάρχουν και οι «σχολιαστές»!!!
Εκτός λίγων εξαιρέσεων οι περισσότεροι ούτε διαβάζουν το κείμενο της ανάρτησης ούτε εκθέτουν κάποιο επιχείρημα γόνιμης αντιπαράθεσης: Δηλαδή ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗΣ του κειμένου.
Άλλοι βγάζουν τα απωθημένα τους με χυδαιότητες και βρισιές: Αυτοί κάνουν ψυχοθεραπεία…
Άλλοι λένε το μακρύ και το κοντό τους, σπερομολογίες που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό κείμενο: Υστερικοί ιδεοληψιών ή προβοκάτορες-βυθοκορήματα…
Υπάρχει, όμως και μια άλλη κατηγορία: Αυτοί που εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία κάποιου μηχανισμού, οι κλακαδόροι «εγκάθετοι», δηλαδή οι ατόφιοι προβοκάτορες.

Στόχος τους είναι ο αποπροσανατολισμός, η μετάθεση της προσοχής από τις απόψεις του κειμένου σε τεχνάσματα γενικού αφορισμού του, σε αφοριστικές παραχαράξεις του κειμένου, σε κουτοπόνηρα «ευρήματα» μείωσης του συγγραφέα του κειμένου και πολλά άλλα κουτοπόνηρα.

Αυτοί οι κουτοπόνηροι ακτινοβολούν από μακριά, ακριβώς γιατί δεν απαντούν στις απόψεις του κειμένου (ούτε καν το διαβάζουν), ούτε ψελλίζουν άποψη με μια κάποια τεκμηρίωση, ούτε εξηγούν στο ελάχιστο τις αφοριστικές του διαπιστώσεις.

Απλώς πετάνε, σαν τις σουπιές, μελάνι…

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας προβοκατόρικης κουτοπονηριάς είναι το παρακάτω «σχόλιο» στο κείμενο, το αναρτημένο από Olympia.gr

«Σχόλιο» με το ψευδώνυμο «δύσπιστος»:

«Αυτό το μένος, το μίσος θάλεγα για τη θρησκεία μας όχι μόνο δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά το θεωρώ και …περίεργο. Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Κουτοπονηριά πρώτη: Πού υπάρχει μέσα στο κείμενο του ΡΕΣΑΛΤΟ «μένος» και «μίσος» εναντίον της Θρησκείας;

Εδώ ο «εγκάθετος» δεν παραχαράσσει απλώς το κείμενο, αλλά κουτοπόνηρα το συνδέει με άλλα σχόλια «εγκάθετων» ή «υστερικών» που βρίζουν το Χριστιανισμό: Η κλασσική συνταγή του προβοκάτορα…

Κουτοπονηριά δεύτερη: Αφού συνδέει ο «εγκάθετος» το κείμενο με το «μένος» και το «μίσος» εναντίον της θρησκείας (ολοκληρωτική παραχάραξη του κειμένου), πετάει την άλλη δόλια «ατάκα»: «Το θεωρώ και …περίεργο».!!!

Αφήνει λοιπόν την προβοκατόρικη λάσπη του με το υπονοούμενο ότι το κείμενο εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία. Αυτό που κάνει ο ίδιος το μεταθέτει στο συγγραφέα του κειμένου: Δεύτερη κλασσική συνταγή της προβοκάτσιας…

Κουτοπονηριά Τρίτη: Είναι η Τρίτη συνταγή της προβοκάτσιας, αυτή της φόρτισης και της εκμετάλλευσης του συναισθήματος, στην προκειμένη περίπτωση του θρησκευτικού συναισθήματος: «Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Θαυμάστε «επιχείρημα» φανατισμού των Πιστών: Κοιτάξτε, τους λέει, ποια μέρα βρήκε να γράψει το «παιδιάστικο κατεβατό του… ο Θύμιος»!!!!

Με τέτοιες κουτοπονηριές επιχειρεί ο "εγκάθετος" να κτυπήσει τις απόψεις του κειμένου…

Τον προσκαλούμε, λοιπόν, και τον προκαλούμε να μπει στη δοκιμασία του διαλόγου πάνω στις απόψεις του κειμένου και να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του και να αφήσει τις κουτοπονηριές…


ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ιδού και το πήδημα κύριε «δύσπιστε»…


  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5889