Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

πασόκ εναντίον όλων

Νέος ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ


''Ψηφίζω πασόκ. Ουγκ''
''Όλων''; Λάθος. Σχεδόν όλων. Για να μην είσαι άμεσος στόχος του πασόκ πρέπει να ανήκεις σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες:
  1. Να είσαι φτωχός. ΠΡΟΣΟΧΗ! Οχι στα όρια της φτώχιας... ΦΤΩΧΟΣ, ΠΕΝΗΤΑΣ!
  2. Να είσαι υπερβολικά πλούσιος. Ο πλούτος σου να είναι προκλητικός.
Όλοι οι υπόλοιποι είναι υπόλογοι γιατι δεν είναι στις παραπάνω δυο κατηγορίες και γιατι αντιδρούν για να μην φτάσουν και αυτοί στην πρώτη κατηγορία. Έτσι λοιπόν έχουμε και λέμε:


  • Τα 11 δισεκατομμύρια ευρώ που παρουσιάζουν χρέη στον ΟΣΕ προέρχονται αν οχι αποκλειστικά και μόνο από την μισθοδοσία, τουλάχιστον σε μεγάλο ποσοστό από αυτήν. ΟΧΙ γελοίε που τολμάς να αντιδράς στην πράσινη εικονική πραγματικότητα. Δεν προέρχονται ουτε από τα 8 δις ΧΡΕΩΝ του δημοσίου προς τον Οργανισμό αλλά ούτε και από έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου που ΠΟΤΕ δεν έγιναν και ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι υπόλογος για το γεγονός οτι ΔΕΝ έγιναν. Έτσι βγάζουμε το συμπέρασμα οτι οι υπάλληλοί του είναι ρετιρέ. Άρα αυτοι φταίνε.
  • Στην αμαρτωλή ΔΕΗ όπως είχαμε πληροφορηθεί υπεύθυνα από την φυλλάδα metro και με την απλή πράξη της διαίρεσης (sic) έβγαινε αμέσως οτι ο ΚΑΘΕΝΑΣ από τους εργαζόμενους παίρνει πάνω-κάτω 5.259 ευρώ. Και εννοείται οτι δεν πρόκειται για χαλκευμένα στοιχεία, παιδιά είμαστε; Ετσι αμέσως καταλαβαίνουμε οτι και οι υπάλληλοι της ΔΕΗ φταίνε.
  • Στην ΕΥΔΑΠ δεν έχουμε κάτι χειροπιαστό. Το προφανές όμως είναι οτι επειδή και εκεί έχουμε να κάνουμε με δημοσίους υπαλλήλους που έχουν επιδόματα, αργίες, άδειες, οχτάωρο και άλλα ανήκουστα, άρα έχουμε πρόβλημα ανταγωνιστικότητας! Τώρα το θέμα σχετικά με το ΠΟΙΟΝ καλείται να ''ανταγωνιστεί'' η εταιρία ύδρευσης και αποχέτευσης είναι προφανώς λεπτομέρια. Συμπέρασμα ενα και μοναδικό: ΦΤΑΙΝΕ οι υπάλληλοι της ΕΥΔΑΠ.
 Φεύγοντας όμως από το δημόσιο τα πράγματα δεν είναι καλύτερα...

  • Οι φορτηγατζήδες (ναι η γνωστή ''κακόβουλη συντεχνία'') επειδή δεν δέχονται να απελευθερωθεί το επάγγελμά τους, καταφέρνουν να αυξάνουν κατακόρυφα τις τιμές των προϊόντων που μεταφέρουν. Έτσι όπως μας έχει εξηγήσει και ο καθοδηγητής Μανώλης Καψής λόγω των συντεχνιακών πρακτικών των φορτηγατζήδων ένα κοντέινερ μεταφέρεται φθηνότερα από την Μαλαισία στον Ελλάδα (με καράβι) παρά από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη (με φορτηγό). Προφανώς λοιπόν επειδή δεν μπορεί το φορτηγό να ανταγωνιστεί το φορτηγό πλοίο που κουβαλάει εκατοντάδες κοντέινερ και επιμερίζει το κόστος μεταφοράς, έτσι οι φορτηγατζήδες είναι εχθροί του καταναλωτή γιατι ανεβάζουν τις τιμές των προϊόντων λόγω της ακριβής μεταφοράς. Το κόστος καυσίμων, διοδίων και το 23% φόρου στα προϊόντα είναι και αυτά λεπτομέριες. Άρα φταίνε οι φορτηγατζήδες.
  • Μετά έρχονται οι ταξιτζήδες και σιγά σιγά αρχίζω να πιστεύω οτι τελικά όσοι οδηγούν το έχουν στο DNA τους να είναι κατά του κοινωνικού συνόλου που το αποτελούν όλοι οι υπόλοιποι εκτός απο φορτηγατζήδες και δημοσίους υπαλλήλους, που και αυτοι είναι γνωστοί δυνάστες της κοινωνίας. Έτσι οι ταξιτζήδες κάνουν την μια ταριφοπρόκληση πίσω από την άλλη. Κάθονται και αντιδρούν κατακαλόκαιρο (όταν βγήκε δηλαδή το φιρμάνι οτι απελευθερώνεται η αγορά των ταξί και η αξία της περιουσίας τους αξίζει πλέον ίσα με το περιεχόμενο του κρανίου του Τζέφρυ) και αντί να κάτσουν και να δεχτούν ψύχραιμα τα λόγια του ψευτοπροφήτη της Ευημερίας, Γιάννη Ραγκούση προχώρησαν σε κινητοποιήσεις! Απίστευτο! Οι σοφοί λόγοι του Ραγκούση περιορίζονταν στα εξής και δεν χωρούσαν αμφισβήτηση: Με την απελευθέρωση θα μειωθεί το κόστος μεταφοράς με ταξί (ενώ ήδη είναι τα φθηνότερα πανευρωπαϊκά), θα βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών (αναπόδεικτο το πως, οτι βλέπεις παίρνεις σε αυτό), θα βρούν δουλειά νέοι άνθρωποι (το που θα βρουν πελάτες για να δουλέψουν το ταξί όταν θα εκτοξευτεί ο αριθμός των οχημάτων είναι καόβουλη σκέψη). Άρα ΦΤΑΙΝΕ οι ταρίφες!
  • Φταίνε οι μικροέμποροι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που δεν κόβουν αποδείξεις! Πλέον υπάρχει ένα ευρύ πλέγμα φόρων και έκτακτων εισφορών που θέλουν δεν θέλουν ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ! Το οικονομικό επιτελείο δεν εξετάζει οτι τα χρήματα που είναι οριστικά χαμένα, είναι όσα δώθηκαν σε μεγαλομπετατζήδες τύπου Μπόμπολα για να φτιάξουν δημόσιους δρόμους και τώρα αυτά τα χρήματα φωλιάζουν στα σίγουρα μέρη των Ελβετικών τραπεζών. Επίσης δεν εξετάζει οτι τα λεφτά που υποτίθεται χάνει από τον ελεύθερο επαγγελματία που δεν κόβει μια απόδειξη τα ΒΡΙΣΚΕΙ στα ταμεία του (των δανειστών εν πάσει περιπτώσει...) μέσω της έμμεσης φορολογίας καθώς ο ελεύθερος επαγγελματίας καλείται να πληρώσει ανάγκες ΖΩΤΙΚΗΣ σημασίας και δεν καβατζώνει χρήματα στα ξένα όπως οι ''στηλοβάτες της οικονομίας μας'', τα διάφορα τρωκτικά του ΣΕΒ. ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ όμως! Πρώτα η νομιμότητα. Αν είναι νόμιμο να βγάζεις λεφτά έξω, που τα πήρες από απ'ευθείας αναθέσεις έργων με το δημόσιο (με αμφίβολης ποιότητας έργο) και παράνομο και καταστροφικό για τα δημόσια ταμεία να μην κόβεις απόδειξη, πλέον οχι λόγω ελλείματος φορολογικής συνείδησης αλλά για λόγους αυτοσυντήρησης, τότε εισαι ένοχος. ΑΡΑ, οι ελεύθεροι επαγγελματίες φταίνε!
Μην γελιέστε! Η εθνική ενότητα είναι μια απάτη που λένε οι αναρχικοί και πάλι καλά που μας δείχνει τους εχθρούς μας το πασόκ. Όλοι τελικά υποσκάπτουν την ευημερία της κοινωνίας. Της κοινωνίας που δεν έχει ''χαραμοφάηδες'' δημοσίους υπαλλήλους και ''φοροκλέπτες'' ελεύθερους επαγγελματίες βεβαίως. Της κοινωνίας που έχει ευσυνείδητους καταναλωτές που τους εμποδίζουν οι πορείες, οι απεργίες και οι διαδηλώσεις να κάνουν τα ψώνια τους και συνειδητοποιημένους πολίτες που καταλαβαίνουν οτι αφενώς το να στηρίζεις πασόκ είναι αρετή και αφετέρου οτι η κοινωνική αναταραχή κάνει ζημια στο τουριστικό προϊόν. 

Ευχαριστούμε πασόκ!

ΧΑΙΡΕ ΤΖΕΦΡΥ!