«Πατέρας; Τι θα πει «Πατέρας»; Είναι ξεπερασμένη έννοια, της Πατριαρχίας»!
Αυτά τα μαργαριτάρια ακούστηκαν σε ελληνική τηλεοπτική σειρά, Παρασκευή 29/11/2019 σε ζώνη υψηλότατης, βραδινής τηλεθέασης. Εννοείται, δεν ακούσαμε ούτε είδαμε καμιά αντίδραση από οποιονδήποτε φορέα.
Θα θέλαμε να ρωτήσουμε εάν έχει γίνει τα τελευταία δέκα –τουλάχιστον– χρόνια κάποια έρευνα από Πανεπιστημιακό Τμήμα για την εικόνα του άνδρα και του πατέρα που παρουσιάζεται στην ελληνική τηλεόραση.
Εικόνα που παρουσιάζει τους άνδρες σαν φοβισμένους, υποταγμένους, δειλούς και ευθυνόφοβους δηλαδή ένα ερμαφρόδιτο κατασκεύασμα χωρίς τις ιστορικές και βιολογικές έννοιες του ανδρισμού, της ανυποταξίας, του θάρρους, της ακεραιότητας και της ευθύνης, του χρέους και της αυτοθυσίας.
Το εντελώς αντίθετο δηλαδή απ’ ότι γνωρίσαμε από τους Πατέρες μας αλλά και όσα γνωρίζουμε από την θεμελιακή χαρακτηρολογία του Πατέρα και Άνδρα στην Ιστορική του διαδρομή εκατομμυρίων ετών που σε ποσοστό πάνω από 95% έχει παράξει έως σήμερα όλον τον ανθρώπινο Πολιτισμό.
Όπως έγραφε και η παλαίμαχη φεμινίστρια – 70 και παραπάνω ετών σήμερα – Camilla Paglia, αρκετά μετανιωμένη σήμερα για την στάση της τις προηγούμενες δεκαετίες:
«Η εικόνα που παρουσιάζουν οι σημερινές Νεοφιλελεύθερες Φεμινίστριες του Άνδρα σαν αρπακτικού και καταπιεστή είναι ψευδής. Οι άνδρες είναι τα πρώτα θύματα του πολέμου, έχουν τον υψηλότερο δείκτη εργατικών ατυχημάτων γιατί δουλεύουν σε βαριές εργασίες και παρουσιάζουν τα υψηλοτέρα ποσοστά αυτοκτονιών αλλά είναι και αυτοί που υπεράσπιζαν τα γυναικόπαιδα με την πρώτη ευκαιρία, οι τροφοδότες της Οικογένειας με τροφή και εισόδημα εκατομμύρια χρόνια τώρα».
Αντίθετα, το γυναικείο Νεοφιλελεύθερο Φεμινιστικό Λόμπι παρουσιάζει τους άνδρες με τα πλέον αρνητικά χαρακτηριστικά όπως ψεματολογία, ανηθικότητα, διαφθορά και μια γενικότερη επιτομή «καταπίεσης» σε βάρος των γυναικών με αμέτρητες – υποτίθεται– «σεξουαλικές παρενοχλήσεις» χωρίς βασιμότητα στηριζόμενες στην «θυματολογία» (Victimization) δηλαδή στην παρουσίαση του Γυναικείου φύλου σαν μονίμως καταπιεσμένο αλλά και στις ατεκμηρίωτες – πολλές φορές – καταγγελίες.
Αναφερόμενες δε οι Νεοφιλελεύθερες Φεμινίστριες στην «κακοποίηση των γυναικών» από μεριάς των ανδρών λησμονούν να αναφέρουν τα εξίσου σημαντικά και άπειρα περιστατικά κακοποίησης ανδρών από γυναίκες. Ναι, ακριβώς, από γυναίκες όπως μαρτυρούν και τα στοιχεία Αμερικανικού Υπουργείου και τα οποία έχουμε αναρτήσει πριν χρόνια.
Η στρατηγική της Παγκόσμιας Ελίτ και ειδικότερα αυτής του Δυτικού Κόσμου είναι η διάσπαση των Κάτω δηλαδή των Υποτελών και μικρομεσαίων, χαμηλότερων τάξεων.
Πόσο διευκολύνεται η Ελίτ όταν ο Γάλλος ή Έλληνας εργαζόμενος δεν διαμαρτύρεται εναντίον της εκμετάλλευσης των Μεγάλων Εταιρειών δηλαδή του Κεφαλαίου αλλά εναντίον των μεταναστών και προσφύγων με τους οποίους αλώνουν τις Ευρωπαϊκές κοινωνίες οι Παγκοσμιοποιημένες Εταιρείες δηλαδή το Κεφάλαιο. «Δεν είμαι εγώ ο εχθρός σου για την μείωση των μισθών αλλά ο Αλγερινός που έρχεται στην Ελλάδα ή την Γαλλία και εργάζεται με τα μισά ημερομίσθια» φαίνεται να σιγοψιθυρίζει στο αυτί του ταλαίπωρου εργαζόμενου η Παγκοσμιοποιημένη Ελίτ.
Αλλά και όπως «Δεν είμαι εγώ ο εχθρός σου αλλά ο καταπιεστικός, φαλλοκράτης, σεξιστής και υποψήφιος βιαστής άνδρας σου» σιγοψιθυρίζει η ίδια Ελίτ στο αυτί της εργαζομένης γυναίκας των 500–600 ευρώ.
Η Ελίτ πολεμά τις συλλογικότητες παντός είδους από τα Συνδικάτα μέχρι τα Πολιτικά Κόμματα, από τις Φοιτητικές Ενώσεις μέχρι την Οικογένεια.
Θέλει μεμονωμένες ατομικότητες, διαλυμένες στον χυλό της ιδεολογίας της Παγκοσμιοποίησης και του ανυπάρκτου εγκεφάλου. Ειδικότερα για την Οικογένεια που αποτελεί φραγμό στα σχέδιά της προωθεί με πάθος και φανατισμό τις λεγόμενες Μονογονεϊκές Οικογένειες χωρίς πατέρα γιατί ο Πατέρας είναι η βασική φιγούρα κοινωνικοποίησης ειδικότερα του αγοριού.
Τα ιστορικά, κατοχυρωμένα και αξεπέραστα χαρακτηριστικά των δυο φύλων – άνδρα και γυναίκας– αποτελούν το βάθρο της Ιστορικής λαϊκής οικογένειας που αντιστέκεται στην εξουσία και τους ισχυρούς όταν χρειάζεται.
Είναι επίσης – η λαϊκή οικογένεια – και ο κύριος μηχανισμός διάπλασης χαρακτήρων αλλά και προστατών μιας χώρας όταν δέχεται επίθεση από αλλότριες δυνάμεις.
Άνδρες λαϊκών οικογενειών – κατά πρώτο λόγο – πολεμούσαν στις επαναστάσεις και στους εθνικούς και εθνικοαπελευθερωτικούς πολέμους και όχι οι τρανσέξουαλ η οι «έκφυλες κατασκευές» της Παγκοσμιοποίησης. Γι’ αυτό ακριβώς η Ελίτ προωθεί δίπλα στις Μονογονεϊκές Οικογένειες και τις Υιοθεσίες και Οικογένειες των Ομοφυλοφίλων (Οικογένειες εντός εισαγωγικών).
Ενάντια στο εύρωστο και αληθινό στον χαρακτήρα Άνδρα αλλά και ενάντια στην ολοκληρωμένη και αγαπημένη με τον άνδρα γυναίκα, προωθεί τον Ερμαφρόδιτο τύπο Ανθρώπου, όπως στην Ελληνιστική Περίοδο της Παρακμής είχαμε τα αγάλματα των Ερμαφρόδιτων ανθρωπότυπων.
Συγκολλητική ουσία όλων των ανωτέρω η Οικογένεια, ειδικότερα στην λαϊκή της εκδοχή, παραγωγή προτύπων, επιστημονικών αξιών, επαναστατικών ιδεών και κοσμοθεωριών – είναι ιστορικά έως σήμερα κατά πρώτο λόγο ο Άνδρας και ο Πατέρας. Αποτελεί επικίνδυνο αντίπαλο και γι’ αυτό άλλωστε δέχεται τέτοια καταιγιστική επίθεση από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ειδικότερα την Τηλεόραση και τον Κινηματογράφο.
Χωρίς Άνδρα η Κοινωνία – οποιουδήποτε τύπου– και χωρίς Πατέρα η Οικογένεια, ειδικότερα στην μαζική Λαϊκή και Εργατική της μορφή, είναι κολοβή και χωλή, έωλη και μετέωρη, ηθικά κενή και αξιάδα ανύπαρκτη.
Ακόμη και η θεωρία της ισότητας των δυο φύλων κατά πρώτο λόγο από άνδρες βγήκε και από «ανδροκρατούμενα» κόμματα κατοχυρώθηκε σαν Παγκόσμια μέρα της Γυναίκας (Συνέδριο Β΄ Διεθνούς στην Στουτγάρδη – 1907).
Ευρισκόμενη σε δεινή θέση η Παγκόσμια Ελίτ δηλαδή το Παγκόσμιο Κεφάλαιο μεταφέρει τις αντιθέσεις και τις αντιστρέφει. Από αντιθέσεις των ‘‘Κάτω’’ προς τους ‘‘Πάνω’’ γίνονται αντιθέσεις των ‘‘Κάτω’’ μεταξύ τους.
Από αντιθέσεις Ελίτ/Κεφαλιού εναντίον Εργαζομένων γίνονται «αντιθέσεις» των διάφορων τμημάτων των εργαζομένων μεταξύ τους.
Από την αντίθεση Κεφαλαίου – Εργασίας πήγαμε στην αντίθεση Καταπιεστικού Άνδρα εναντίον Θυματοποιημένης Γυναίκας ανεξαρτήτως Ταξικών Διαφορών. Δεν έχει σημασία αν ο Άνδρας και Πατέρας είναι εργαζόμενος, άνεργος ή κατεστραμμένος μικροεπιχειρηματίας. Απλά και μόνο που είναι Άνδρας εκπροσωπεί την καταπίεση και εφόσον είναι Πατέρας την επάρατη Πατριαρχία.
Εάν μάλιστα οξυνθεί η Πάλη των Τάξεων την μετατρέπουμε σε Πάλη τμημάτων των Τάξεων μεταξύ τους ενώ η Ελίτ θα παρακολουθεί και θα απολαμβάνει το θέαμα με σαρδόνιο χαμόγελο. Σε περίπτωση περαιτέρω όξυνσης αλλάζουμε τελείως τη σύνθεση της Πάλης Τάξεων.
Δεν χρειάζεται οι «Κάτω» να κοινωνικοποιήσουν τα Μέσα Παραγωγής των «Πάνω» αλλά οι «Κάτω» να αλλάξουν φύλο και να αντικαταστήσουν οι Γυναίκες των «Κάτω» τους Άνδρες των «Κάτω» δηλαδή οι Γυναίκες να γίνουν «Χαλίφηδες στην θέση του Χαλίφη».
Απλά και πρακτικά πράγματα με την Ελίτ να πανηγυρίζει και τους «Κάτω» να σφάζονται μεταξύ τους σαν πεινασμένα σκυλιά.
Η Ελίτ καταργεί τους «Κάτω» διαιρώντας τους και στέλνει στον αγύριστο την αντίθεση Κεφαλαίου–Εργασίας υποκαθιστώντας την Ταξική διαίρεση των Εκμεταλλευτών/Εκμεταλλευομένων με τον φυλετικό διαχωρισμό των Εκμεταλλευομένων.
Δεν υπάρχει Μεγαλοαστός, Εκμεταλλευτής Βιομήχανος και αρπακτικό Fund αλλά Άνδρας που πρέπει να φύγει από την μέση και γυναίκα που πρέπει να πάρει την θέση του. Δεν έχει σημασία εάν ο Άνδρας είναι Ανθρακωρύχος, οδοκαθαριστής ή άνεργος για χρόνια. Είναι καταπιεστής, φαλλοκράτης, σεξιστής και με λάγνο μάτι και ύφος κυνηγού που περιμένει την μπεκάτσα κρυμμένος, παρακολουθεί τις γυναίκες έτοιμος να τις κακοποιήσει, βιάσει ή να τις ‘‘παρενοχλήσει’’. Για τέτοιο ελεεινό υποκείμενο μιλάμε.
Αλλά και ο Πατέρας μεγάλες αμαρτίες ενσαρκώνει με την δυσώδη Πατριαρχία που κουβαλά και την περιφέρει αδιάκοπα. Καταπιέζει και ξυλοκοπάει ολημερίς την γυναίκα του που υπομένει – η ταλαίπωρη– όλα τα βάσανα του πλανήτη σαν οσιομάρτυρας του Ορθοδόξου Χριστιανικού Εορτολογίου. Κάτι μεταξύ Κασσιανής και Αγίας Αικατερίνης. Τόσο φρικτή και ανυπόφορη κατάσταση.
Αυτό είναι το αφήγημα που κυκλοφορεί στην αγορά – η στην «πιάτσα» – νυχθημερόν από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και με καταιγιστικούς ρυθμούς προπαγάνδας. Ένα αληθινό «Πολυβόλο Εικόνας που διαπερνά το υποσυνείδητο των μαζών διαρκώς και διδάσκεται καταλλήλως από όλους τους καλοπληρωμένους κονδυλοφόρους και Καθηγητές Τμημάτων Ψυχολογίας των Πανεπιστημίων.
Και πάντα αναφερόμαστε στον Λαϊκό Άνδρα γιατί ο Άνδρας της Ελίτ, διαθέτοντας χρήμα και εξουσία είναι εξαιρετικά ελκυστικός για τις γυναίκες, υποσχόμενος να ικανοποιήσει όλους τους μύχιους πόθους τους και σχέδια τους. Στην περίπτωση του Άνδρα Της Ελίτ ισχύει από μεριάς των γυναικών η ψυχολογία του στυλ «Γίνομαι χαλί να με πατήσεις μέχρι να με παντρευτείς». Εκεί δεν υπάρχει «καταπιεστής άνδρας» αλλά φρέσκο και άφθονο χρήμα που υπόσχεται τα πάντα και εξουσία που καλύπτει όλα τα καταπιεσμένα κόμπλεξ μιας μέτριας σε μορφωτικά προσόντα αλλά πλούσιας σε «σωματικά» προσόντα γυναίκας όπως είναι οι περισσότερες που «κάνουν σκοποβολή» σε πλουσίους άνδρες με μεγάλο πορτοφόλι και σημαντικό Ε9.
Εάν δε, αφού τον παντρευτούμε και βολευτούμε θέλουμε να χωρίσουμε, του παίρνουμε τα σώβρακα μέσω διατροφής και άμα είμαστε και λιγάκι κακόβουλες – λέμε τώρα– του ρίχνουμε και μια κατηγορία για «σεξουαλική παρενόχληση», μετά από 30–50 χρόνια, χωρίς αποδείξεις, έτσι για το γούστο μας (Περιπτώσεις Celebrities του Hollywood).
Και για να μην κουραζόμαστε, αναρωτηθείτε πόσους Πλουσίους Άνδρες της Ελίτ ξέρετε που παντρεύτηκαν τις γραμματείς τους, ακόμη και τις υπηρέτριες. Είναι πολλοί, σίγουρα πολύ περισσότεροι απ’ ότι νομίζετε και το ξέρετε!
Αντίθετα, ξέρετε πολλές Μεγαλοαστές που να παντρεύτηκαν άνεργο, φοιτητή η Αφγανό λαθρομετανάστη; Η απάντηση τα λέει όλα.
Δεν έχει σημασία εάν τα στατιστικά στοιχεία λένε διαφορετικά πράγματα όπως οι έρευνες Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών Επιστημονικών Φορέων και Υπουργείων για την σωματική κακοποίηση ανδρών από τις ίδιες τις γυναίκες και μάλιστα πολλές φορές σε μεγαλύτερα ποσοστά από αυτά των γυναικών, για τις αυτοκτονίες των ανδρών που καλύπτουν τουλάχιστον το 90% των όλων των αυτοκτονιών παγκοσμίως η για το ποσοστό θανάτων τους που πλησιάζει σχεδόν το 95–100% σε περιόδους πολέμων.
Αλλά και ποιος μιλά για τους βιασμούς ανδρών μέσα στις φυλακές – και όχι μόνο– και για τις άπειρες μορφές κακοποίησης που δέχεται από μεριάς των γυναικών ο Άνδρας όπως η Σωματική κακοποίηση, χυδαίες εκφράσεις και εξύβριση ή εκβιασμοί μέσω των παιδιών σε περιπτώσεις χωρισμών. Ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση αναπτύσσεται ταχύτατα η από κοινού Γονική Μέριμνα σε περίπτωση χωρισμού και η εναλλάξ κατοικία, στην Ελλάδα το Φεμινιστικό Λόμπι του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ που απέκτησε και την πλειοψηφία στην σύνθεση των Πρωτοβάθμιων Δικαστηρίων «φροντίζει» συνειδητά να δίνει την Γονική Μέριμνα αποκλειστικά στην Μητέρα αποκόπτοντας και αποξενώνοντας τον Πατέρα από την ανάπτυξη του παιδιού με αρνητικές και καταστρεπτικές συνέπειες για την περαιτέρω ολοκληρωμένη ανάπτυξη του παιδιού (Σύνδρομο Γονικής Αποξένωσης του παιδιού από τον χωρισμένο γονέα και κυρίως τον Πατέρα η PAS –Parental Alienation Syndrome).
Όσον αφορά την ομοφυλοφιλία, είναι τυχαίο που η Καμπύλη Αύξησης των Μονογονεϊκών Οικογενειών είναι παράλληλη με αυτή της Καμπύλης Αύξησης της Ομοφυλοφιλίας;;;
Τα τελευταία 20–30 χρόνια έχουν αυξηθεί τα ποσοστά ομοφυλοφιλίας στα αγόρια και στους Άνδρες μαζί με τα ποσοστά των Μονογονεϊκών Οικογενειών και αυτό μπορεί να θεωρηθεί τυχαίο; Όχι βέβαια!
Ο Άνδρας γίνεται Άνδρας κυρίως μέσω του Άνδρα και ειδικότερα το αγόρι μέσω των Ανδρικών και Πατρικών Προτύπων του Άνδρα/Πατέρα. Όταν ένα αγόρι χωρισμένης οικογένειας συναναστρέφεται από μικρή ηλικία στο σπίτι του με γυναικείες μορφές– Μητέρα, Αδελφή της, Γιαγιά, Φίλες της– χάνει το ανδρικό πρότυπο του Πατέρα/Άνδρα που δυστυχώς εξαιτίας των περισσοτέρων Δικαστικών Αποφάσεων βλέπει τον γιο του σαν Τουρίστας και σαν «Θείος από την Αμερική» για δυο–τρεις μέρες το μήνα, δηλαδή το για το 5–8% του συνολικού χρόνου του αγοριού. Τι διαμόρφωση χαρακτήρα ζητάτε να έχει αυτή η τραγική κατάσταση για το αγόρι, μήπως αυτήν του αρρενωπού και αποφασιστικού Άνδρα ή αυτήν του Θηλυπρεπούς, Θηλυκοποιημένου (Feminized) και ερμαφρόδιτου, γυναικωτού άνδρα;;;
Παρενθετικά αναφέρουμε την ταινία Joker. Ελάχιστοι μίλησαν για την έλλειψη του Πατέρα και την καταπιεστική φύση του Οιδιπόδειου Συμπλέγματος της Μάνας του Joker που τον οδήγησαν – σε μεγάλο βαθμό– στην ψυχωσική του έκρηξη και την διαρκή παράνοια. Φανταστείτε εάν στη θέση της Μάνας του Joker υπήρχε ένας καταπιεστικός Πατέρας και πόσους τόνους «αντιπατριαρχισμού» και «μισανδρισμού» θα εισπράτταμε από τα Media.
Για όλα τα παραπάνω, δεν υπάρχει καμιά κατοχύρωση του Πατέρα που σέρνεται πολλές φορές στα δικαστήρια για να διεκδικήσει μια καλύτερη επικοινωνία με το παιδί του – Λες και είναι Τουρίστας ή Επισκέπτης.– ενώ καμιά ελεεινή κυβέρνηση δεν φρόντισε να κατοχυρώσει την ισοτιμία Ανδρών και Γυναικών Γονέων μετά το Διαζύγιο. Δεν μιλάμε φυσικά για την ‘‘Ροζ Πανούκλα’’ του ΣΥΡΙΖΑ, περιττεύει.
Αλλά ούτε και ο Άνδρας είναι κατοχυρωμένος όσο η Γυναίκα όλων των αποχρώσεων. Ο Υπουργός Εσωτερικών της ΝΔ, Τ. Θεωδωρικάκος, κατοχύρωσε την δωρεάν εξέταση για Καρκίνο του Μαστού στις Γυναίκες Εργαζόμενες του Δημοσίου. Γιατί δεν κατοχύρωσε και την δωρεάν εξέταση του Άνδρα Εργαζομένου του Δημοσίου για εξέταση Προστάτη; Κινδυνεύει λιγότερο ο Άνδρας εργαζόμενος και δεν το ξέραμε;; Δεν παραβιάζεται έτσι το άρθρο 3 του Ελληνικού Συντάγματος περί Ισότητας αγαπητέ κ. Υπουργέ;;;
Το τραγικό της Ιστορίας όλης είναι πως μιλάμε για τον Εργαζόμενο, Λαϊκό Άνδρα που είτε δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα είτε δεν έχει δουλειά είτε αυτοκτονεί. Και αυτόν τον σύγχρονο ήρωα η Φεμινιστική Φασιστική Ιερά Εξέταση τον κατέταξε στους «Καταπιεστές» και υποψήφιους «βιαστές»!!!
Εγρήγορση, αφύπνιση και ενημέρωση και όχι μόνο για την πλευρά των μη προνομιούχων Ανδρών των μεγάλων στρωμάτων αλλά και για την πλευρά των μη προνομιούχων γυναικών των λαϊκών στρωμάτων που δηλητηριάζονται από την πλύση εγκεφάλου της σύγχρονης Φαιάς Πανούκλας, αυτής του Φεμινιστικού Φασισμού!
Η Ελίτ συνειδητά με τα Μέσα που ελέγχει – και τα οποία είναι παντοδύναμα– διασπά τους «Κάτω»! Εμείς προτείνουμε την επανενοποίηση των «Κάτω», την ψυχολογική και συνειδησιακή προσέγγιση μεταξύ τους αλλά και την συναισθηματική ομογενοποίησή τους εναντίον των «Πάνω». Όσο είναι καιρός!
Γιατί δεν πρέπει να λησμονούμε πως «Τα βάθρα του Ανθρώπινου Γένους είναι η σχέση του Άνδρα με την Γυναικά» ( Κ. Μαρξ).