Υ.Γ.: Στους δρόμους διαμαρτυρόμαστε και διεκδικούμε. Ούτε λάμπες κλείνουμε ούτε sms ''διαμαρτυρίας'' στέλνουμε. ΤΙΠΟΤΑ δεν θα μας χαρίσουν! Αυτό το λέω γιατί προσπαθούσαν να μας κάνουν να ξεχάσουμε κάποια πράγματα...
Νίκη του Ιράν και της Αντίστασης, νίκη των λαών
Πριν από 2 ημέρες