Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΠΑΟ: Από την ανυπαρξία στο διασυρμό


Με «ανθρωπάκια» που μία παραιτούνται και αμέσως μετά ανακαλούν δεν μπορείς να κυβερνήσεις μεγάλα σκάφη, ιδιαίτερα όταν μέσα σ’ αυτά υπάρχουν «ισόβιοι» καπετανίσκοι…
Ένας προπονητής σοβαρός και δυναμικός θα είχε στείλει στον πάγκο τους περιπατητές και τους μισθοφόρους.
Ο Νόμπλιας είναι πολύ λίγος για ένα τέτοιο έργο. Είναι καπετάνιος για καϊκια…
Από την αρχή οι πάντες έχουν εντοπίσει το πρόβλημα: Η «γερουσία» δεν μπορεί να τρέξει ούτε εκατό μέτρα και είναι «καμένη» από τα απανωτά παιχνίδια και με τις εθνικές τους ομάδες: Είναι σκιές του εαυτού τους με το ανάλογο ύφος των βεντετών-σκιών.

Και ομάδα με σπονδυλική στήλη τέτοια ερείπια δεν μπορεί όχι μόνο να τρέξει και να τρώει σίδερα, αλλά ούτε και μια μπαλιά να ανταλλάξει. Μόνο «λόμπες» για το Σισέ και αυτές όχι στο Σισέ, αλλά στο ΠΟΥΘΕΝΑ…

Από την αρχή φαινόταν και στους αδαείς ότι με αυτά τα «ερείπια» ο Παναθηναϊκός θα ναυαγούσε σε μικρές τρικυμίες, θα πήγαινε από την ανυπαρξία στους διασυρμούς.

Και ο πιο τυφλός οπαδός είναι σε θέσει να διακρίνει ότι η ομάδα και εκεί που βρίσκεται βαθμολογικά από τύχη και από εύνοια βρίσκεται. Στις τελευταίες θέσεις θα έπρεπε να βρίσκεται…

Και όμως ο Νόμπιας αναμένει μοιρολατρικά το μοιραίο: Να χάσει το πρωτάθλημα πριν λήξει ο πρώτος γύρος…

Για πορεία στην Ευρώπη, αυτό μόνο με θαύμα γίνεται με τέτοια ομάδα κουρασμένων «παλληκαριών» και μισθοφόρων…

Βεβαίως το στρατηγικό σφάλμα δεν είναι μόνο του Νόμπλια. Ο Νόμπλιας τόσα μπορεί…

Το μεγάλο σφάλμα είναι της διοίκησης.
Τι περιμένει να αλλάξει τα πράγματα με βαθιές τομές.


Μήπως και άλλους διασυρμούς ή μήπως χαρίζει το πρωτάθλημα αμαχητί πριν ακόμα συμπληρωθούν ούτε δέκα αγώνες.

Περιμένει την ήττα από τον Ολυμπιακό (μαθηματικά θα υπάρξει αν δεν γίνει κάτι «ανατρεπτικό ή «αναπάντεχο») για να παρέμβει;

Με τα πιτσιρίκια η ομάδα θα πετύχει πολύ περισσότερα…

Το έδειξαν χθες τα «δεύτερα» της ΑΕΚ τα οποία αν δεν ήταν «δεύτερα» θα διέσυραν παντελώς τους σταρ του Παναθηναϊκού…

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP