Του Γιάννη Παπαμιχαήλ, καθηγητή Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Παντείου Ο Θύμιος ήταν «σύντροφος», όχι όμως μόνον με την έννοια του συναγωνιστή...
Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011
Θαυμάστε τον Ιγνάτιο!
Αμέθυστος Ανοίξτε το βίντεο εδώ: http://amethystosbooks.blogspot.com/2011/01/16-1-11.html
Πάντως το μειλίχιο ύφος του δεν το αποχωρίζεται. Σε πείθει για τη γνησιότητά του!!! Μόνο λίγο εκεί που θέλει να πετάξει το ποίμνιο έξω από το τσιφλίκι του, τους τα χάλασΕ...
"Κάποιοι τώρα βιντεοσκοπούν και άλλοι κάνουν φασαρία, είναι βαλτοί", είπε ο Ιγνάτιος του Βόλου.
Οι "βαλτοί", κατά τον Ιγνάτιο, βάλθηκαν να του χαλάσουν την απόλαυση(!) της θείας Λειτουργίας, που τελούσε επί τη εορτή του αγ. Αντωνίου στη Μητρόπολη του Βόλου (σημ. δεν ξέρω αν ήταν εκεί) πριν λίγες μέρες.
Οι "βαλτοί" του ζήτησαν να διαβάσει τα εδάφια της Π. Διαθήκης στην αρχαία γλώσσα και του φώναζαν ότι είναι απόφαση της Ιεράς Συνόδου. Και αυτός, με λόγια που έσταζαν μέλι, είπε ότι άλλο οι ευχές και άλλο τα αναγνώσματα ποιμαντικού τύπου, που διαβάζονται κατά τη διάρκεια της θείας Λειτουργίας.
Μέγας λειτουργιολόγος ο Ιγνάτιος! Έχουμε τα ποιμαντικά αναγνώματα, αλλά έχουμε όμως και τα πρό του "δι΄ευχών" κηρύγματα εκ του άμβωνος. Αυτό το ξέχασε. Λες και δεν μπορούσε να εντάξει στο κήρυγμά του, αν έκανε, αυτά που προτίμησε να μεταφράσει κατά τη διάρκεια της θείας Λατρείας.
Με τέτοια ύπουλα τεχνάσματα σαν αυτό του βαλτού ορθόδοξου ποιμενάρχη - παρενθετικά, αν δεν ήταν βαλτός και είχε συνέπεια στο λειτούργημα που ασκεί, δεν θα τον ήξερε ούτε ο καντηλανάφτης της ενορίας - προσπαθούν να διαφθείρουν το Ορθόδοξο φρόνημα του λαού. Του αγράμματου και απαίδευτου Λαού, όπως νομίζει ο βαλτός ολετήρας.
Τον πληροφορώ ότι αυτοί οι αγράμματοι, όταν πιάνουν στα χέρια τους τα βιβλία με αυτά τα ακαταλαβίστικα, ή όταν τα ακούν, γνωρίζουν καλύτερα τι λένε, από αυτούς που τους διδάσκουν "εντάλματα ανθρώπων". Εντάλματα της αγίας έδρα της Ρώμης και τις "άγιες" έδρες των λοιπών ανίερων προτεσταντικών ασύλων. Όχι πανεπιστημίων. Στην αρχαιότητα τα άσυλα ήταν τόποι ιεροί, τα σημερινά πανεπιστήμια έχουν αποϊεροποιήσει το ιερό, το άγιο και το όσιο. Είναι τα άσυλα της βλασφημίας και της αποξένωσης από τον άγιο Θεό.