Του Γιάννη Παπαμιχαήλ, καθηγητή Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Παντείου Ο Θύμιος ήταν «σύντροφος», όχι όμως μόνον με την έννοια του συναγωνιστή...
Τρίτη 12 Ιουλίου 2011
O Ιησουϊτισμός
«Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»:Το αξίωμα αυτό του Ιησουϊτισμού έχει αναχθεί σήμερα σε υπέρτατη «αρετή», σε όλο το κοινωνικό, πολιτικό, πνευματικό και δημοσιογραφικό φάσμα του καθεστώτος. Και σε πολλά ιστολόγια… Οι παρά φύση επιμειξίες, τα αλλοπρόσαλλα και ετερόκλητα καιροσκοπικά («μετωπικά») αθροιστικά σύνολα, η «μίξη των αμίκτων» κ.λπ αποτελούν την εφαρμογή αυτού του «αξιώματος»… Για εμάς ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, αλλά τα καθορίζει. Σκοπός και μέσα είναι αλληλένδετα. Δεν μπορεί να έχεις ιερό σκοπό και να χρησιμοποιείς ανήθικα μέσα και το αντίστροφο…
Δεν μπορεί να αγωνίζεσαι για την απελευθέρωση του ανθρώπου με «μέσα» καθεστωτικής σκλαβιάς και νεοταξικής «σκέψης»:Το ψέμα, την απάτη, τις χυδαιότητες, τις ταχυδακτυλουργίες και όλες τις πολιτικές και ηθικές καθεστωτικές αναθυμιάσεις…
Δεν μπορεί ο σκοπός σου να είναι η ανατρεπτική και αγωνιστική σκέψη και να χρησιμοποιείς «μέσα» σύγχυσης, διάσπασης και κατάλυσης της σκέψης: τα μέσα του νεοταξικού πολτού, του τεμαχισμού και της ισοπέδωσης της σκέψης…
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Μπορεί ένα μοναστήρι να συνεργάζεται με Νεοεποχίτικες οργανώσεις; ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ • Πως ένα Ορθόδοξο μοναστήρι μπορεί να συνεργάζεται με ΝεοΕποχίτικες οργανώσεις;
• Μπορεί η Αστρολογία και η Ανθρωποσοφία του Στάινερ να αποτελέσουν κοινή βάση συνεργασίας;
• Επιτρέπεται να κοιτάμε τον σκοπό (οικολογική διατροφή) και να παραβλέπουμε τα μέσα (αποκρυφιστική ιδεολογία);
• Είναι ‘σκοπός’ η διατροφή ή η σωτηρία μας; Διαβάστε την συνέχεια εδώ: http://www.egolpion.com/peliti.el.aspx