Όταν η «ελεύθερη αγορά» κυριαρχεί το χρήμα κατασκευάζει τα πάντα, σύμφωνα με τις «ορέξεις» του…
Οι εταιρείες δημοσκοπήσεων είναι κύτταρα αυτής της αγοράς που καθορίζονται κυριαρχικά, όπως κάθε επιχείρηση, από το ασύδοτο κέρδος, από την απληστία του χρήματος: Μπορεί να σου κατασκευάσουν τα ποσοστά που θέλεις, αν το χρήμα το απαιτήσει.
Όταν, λοιπόν, οι πελάτες αυτών των εταιρειών (και μάλιστα πελάτες που επιδοτούν ασύστολα) είναι οι καθεστωτικοί μηχανισμοί, τότε πρέπει να είναι ανάλογη και η «φροντίδα» της επιχείρησης προς τον πελάτη…
Τα δήθεν «επιστημονικά δεδομένα» προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του χρήματος…
Οι δημοσκοπικές εταιρείες κάνουν χρυσές δουλειές με τις επιδοτήσεις του Δημοσίου. Τόσο σκανδαλώδεις που φωτίζεται η εικόνα που ζούμε: Της παράνοιας των στημένων γκάλοπ…
Διαβάστε το παρακάτω κείμενο για να αντιληφτείτε την «επιστημονική αλήθεια» της αγρίως επιδοτούμενης δημοσκοπικής διαπλοκής…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Γιατί η ΚΑΠΑ Research ψηφίζει... Καμίνη
«Εκατομμύρια ευρώ έχει λάβει η γνωστή εταιρεία δημοσκοπήσεων από το ελληνικό δημόσιο στα χρόνια του μνημονίου»
Του Δημήτρη Μπεκιάρη
Πριν από μερικές ημέρες η εφημερίδα "ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής" δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα μιας δημοσκοπικής έρευνας της εταιρείας KΑΠΑ Research, η οποία κατέστη αντικείμενο αμφισβήτησης από τον ΣΥΡΙΖΑ σε ότι αφορά στην ανάλυση της εφημερίδας για το κατά πόσο το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και η Νέα Δημοκρατία είναι ισόπαλα κόμματα και κατά πόσο η πρωτιά συνιστά εκλογικό θρίλερ εν όψει της μάχης των ευρωεκλογών.
Στην ίδια δημοσκόπηση δημοσιοποιήθηκαν τα αποτελέσματα σε ότι αφορά στους μεγάλους δήμους και στις Περιφέρειες της χώρας. Σύμφωνα με την δημοσκόπηση, στο Δήμο Αθηναίων, ο νυν Δήμαρχος Γιώργος Καμίνης έδειξε να προηγείται με πολλές μονάδες έναντι των υπόλοιπων υποψηφίων, συγκεντρώνοντας ποσοστό της τάξης του 25,8%.
Εκείνο, όμως, το οποίο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι η ειδική σχέση που έχει η εταιρεία δημοσκοπήσεων KΑΠΑ Research με τον Δήμο Αθηναίων επί δημαρχίας Καμίνη. Φυσικά κανείς δεν έχει την πρόθεση να αμφισβητήσει τα επιστημονικά στοιχεία που δημοσιοποιεί μια μεγάλη εταιρεία δημοσκοπήσεων.
Όμως, όταν η αξιωματική αντιπολίτευση αμφισβητεί σε πολλές περιπτώσεις τα αποτελέσματα των ερευνών στη βάση της διαπίστωσης ότι συγκεκριμένες εταιρείες λαμβάνουν δουλειές είτε από το ελληνικό δημόσιο, είτε από Δήμους, τότε δεν μένει παρά να έρθουν στο φως τα στοιχεία τα οποία τεκμηριώνουν ειδικές σχέσεις οι οποίες διαμορφώνονται ανάμεσα σε πολιτικά πρόσωπα, πολιτικούς φορείς, εταιρείες δημοσκοπήσεων και μιντιακά συγκροτήματα και μάλιστα στην εποχή του μνημονίου, δηλαδή στην εποχή της σφοδρής οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα.
Όλες οι δουλειές που έχει αναλάβει η ΚΑΠΑ Research από τον Δήμο Αθηναίων το 2012
Ο Δήμος Αθηναίων Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών μονάδων Ο.Τ.Α. με το διακριτικό τίτλο « ΔΑΕΜ Α.Ε.» υπέγραψε με την εταιρεία «ΚΑΠΑ RESEARCH A.E.», το οικονομικό έτος 2012, τρεις συμβάσεις με τα εξής αντικείμενα:
1)Σύμβαση Υποστήριξης και Λειτουργίας της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αθηναίων με τίμημα 18.880 ευρώ + ΦΠΑ και διάρκεια τριών μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
2)Σύμβαση Μελέτης και Οργάνωσης των Λειτουργικών Διαδικασιών και Μηχανογράφησης Κοινωνικής υπηρεσίας του Δήμου με τίμημα 18.880 ευρώ + ΦΠΑ και διάρκεια δύο μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
3)Σύμβαση Υποστήριξης και λειτουργίας της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αθηναίων με τίμημα 19.780 ευρώ + ΦΠΑ. με την προϋπόθεση η εταιρεία να λειτουργήσει πιλοτικά το έργο για δύο μήνες.
Το συνολικό ποσό των συμβάσεων είναι 70.774 ευρώ, εξοφλήθηκε ποσό 64.485 ευρώ και υπολείπεται προς εξόφληση ποσό των 6.289 ευρώ.
To Periodista.gr αποκαλύπτει και τα τρία ιδιωτικά συμφωνητικά που σύνηψαν ο Δήμος Αθηναίων Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών μονάδων Ο.Τ.Α με την Kapa Research.
Το εντυπωσιακό είναι ότι το αντικείμενο των συμβάσεων δεν έχει να κάνει με δημοσκοπήσεις αλλά με το γραφείο κοινωνικής οικονομίας στο Δήμο Αθηναίων το οποίο δεν έχει λειτουργήσει ακόμα.
Δείτε τα τρία ιδιωτικά συμφωνητικά:
Σύμβαση 08/02/2012
http://www.periodista.gr/images/pdf/symvash08-02-2012.pdf
Σύμβαση 25/05/2012
http://www.periodista.gr/images/pdf/symvash25-05-2012.pdf
Σύμβαση 29/06/2012
http://www.periodista.gr/images/pdf/symvash29-06-2012.pdf
Εκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό δημόσιο στα χρόνια του μνημονίου
Τη χρονική περίοδο 2010-2013 εταιρείες δημοσκοπήσεων όπως οι ALCO, GPO, ΚΑΠΑ RESEARCH, MARC, METRON ANALYSIS και MRB, έλαβαν εκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό δημόσιο, σε μία συγκυρία σκληρής λιτότητας. Τα στοιχεία δίνουν μια πρώτη εικόνα για το συνολικό μέγεθος των έργων που ανέλαβε κάθε μία από τις παραπάνω εταιρείες και από τα χρήματα που εισέπραξε ή δέσμευσε από το ελληνικό δημόσιο και το ΕΣΠΑ.
Πρωταθλήτρια στα έργα και στις εισπράξεις εμφανίζεται η εταιρεία Kapa Research και ακολουθούν η MRB, η GPO και η Metron Analysis και μετά οι MARC, VPRC, ALCO και Public Issue, οι εισπράξεις των οποίων φθάνουν τις μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Σύμφωνα με την διαύγεια για την τετραετία 2010 - 2013 κάθε εταιρεία έλαβε τα εξής ποσά:
Η ΚΑΠΑ RESEARCH, έχει λάβει το ποσό των 3.126.900 ευρώ.
Η MRB το ποσό των 877.423 ευρώ
H GPO 395.003 ευρώ
Η Metron Analysis 273.574 ευρώ
Η Marc 82.650
Η VPRC 55.500 ευρώ
H ALCO 50.677
Η ΚΑΠΑ RESEARCH
Η Kapa Research, η οποία δημοσιοποίησε τα πρόσφατα αποτελέσματα της δημοσκόπησης που διενήργησε για την εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής» έλαβε για την αποπεράτωση του έργου με τίτλο "Υγειονομικός Χάρτης: Διοικητική και συντονιστική υποστήριξη" που ανέλαβε από το ΚΕΕΛΠΝΟ στις 21 Απριλίου 2010, περίπου 3 εκατ. ευρώ.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή επίσης ανέθεσε τον Δεκέμβριο του 2010 στην ίδια εταιρεία δημοσκοπήσεων τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου 1520 με πρόχειρο διαγωνισμό και ετήσιο αντίτιμο 30.000 ευρώ, ενώ ακόμη η ίδια εταιρεία ανέλαβε το έργο "Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών" των ΕΛΤΑ στις 5 Ιουλίου του 2013 έναντι του ποσού των 36.900 ευρώ.
Πολιτικοί κύκλοι διερωτώνται σήμερα:
«Πώς θα ήταν δυνατόν εταιρείες δημοσκοπήσεων που λαμβάνουν τέτοιου μεγέθους έργα από το ελληνικό δημόσιο με συγκεκριμένες κυβερνήσεις να δυσαρεστήσουν εν τέλει τους... πελάτες τους;».
ΠΗΓΗ:
http://www.periodista.gr/apokalipseis/item/10096.htm