Δίκτυο Ιθάκη
KAΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ "ΚΑΚΟΣ", ΠΑΡΑ ΑΦΕΛΗΣ
Το πολιτικό δεν είναι προσωπικό δεδομένο και ιδιωτική συζήτηση. Είναι δημόσια λειτουργία. Αλλά και όσοι την χρησιμοποιούν, για "ιδωτική" επίθεση, ελέγχονται δημόσια (από την ελληνικότατη λέξη: idiot= ηλίθιος).
Κάποια στιγμή πρέπει να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες των λαθών μας. Ενίοτε να αναλαμβάνουμε και την ευθύνη των "κατορθωμάτων" μας. Και κάποια άλλη ώρα, θα πρέπει να εκφράζουμε την "ιερή" αγανάκτηση μας, με τρόπο μη πολιτικά ορθό.
Εκθέτουμε, εκθέτοντας εαυτούς.
Αφορμή για το σημερινό κομμάτι, είναι τα δύο κείμενα που γράψαμε και αναφέρονται στα "αντιστασιακά" πολιτικά μορφώματα "σπίθα" και "Ε.ΠΑ.Μ.".
1. Και ξεκινάμε από την "προσωπική" μας αγανάκτηση:
- Δεν είναι δυνατόν να μιλούν στις πλατείες για "δημοκρατία", οι άνθρωποι που οργάνωσαν σκευωρία "διάρρηξης αυτοκινήτου", με ψευδείς καταγγελίες σε βάρος πολιτικά διαφωνούντος. Έχασαν σε όλες τις διαδικασίες των ανοιχτών συνελεύσεων της "σπίθας" και αφού είδαν και αποείδαν και δεν μπόρεσαν να θέσουν υπό έλεγχο τις συνελεύσεις με τα ψέματα τους, ζήτησαν, αυτοί οι "δημοκράτες", διαγραφές από τον Καζάκη - όταν ήταν στη σπίθα- και έκλεισαν τον κύκλο τους, ...με καταγγελία στην αστυνομία, για διάρρηξη!! (Προς τιμήν του, ο κ. Καζάκης μας ενημέρωσε, αλλά ας τους χαίρεται).
- Δεν είναι δυνατόν να μιλάς για πολιτική και να ακούς, άνευρος και γαλήνιος, τo "κι εσύ τους στήριξες", σαν μέθοδος "διαφυγής" και αποφυγής του διαλόγου. Πρέπει να κάνεις τον κουρλό δημοσίως, για να συνέλθουν και να καταλάβουν πως είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ, να επιτίθεσαι στο πρόσωπο, όταν οι ιδέες δεν σου αρέσουν;
Δηλώνουμε δημόσια πως είμαστε συνένοχοι σε όσα συμβαίνουν. Είστε ευχαριστημένοι; Αυτά που λέμε έχουν την αθωότητα των ιδεών και των σκέψεων, που συλλέξαμε από καλούς ανθρώπους. Εμείς, εδώ, είμαστε απλοί αντιγραφείς. Εμείς οι ποικιλοτρόπως διασυρμένοι και αυτοξεφτιλισμένοι, έχουμε το δικαίωμα να μιλάμε για δημοκρατία. Εμείς, οι "κλέφτες" και "μαστροποί". Οι "πασόκοι" και "νεοδημοκράτες".
Αντιγραφές κάνουμε. Σκύψτε, με προσοχή, πάνω από τα λόγια, αφού την πράξη, δεν μπορείτε να τη δείτε. Και να είστε βαθύτατα επιφυλακτικοί με αυτόν που σας μιλά.
---------------
2. Αδικήσαμε:
- Τον κ. Καραμπελιά στο κείμενο για τη σπίθα. Ο αυτοκράτωρ Μίκης, τον διέγραψε, γιατί διαφωνούσε με τον δεκάλογο της πολιτικής "αντιστασιακής" γυφτιάς και υποκρισίας.
- Τον κ. Καζάκη, γιατί ο τρόπος γραφής μας "προσωποποιεί" ευθύνες, εκεί που αυτές δεν είναι προσωπικές. Οι κρίσεις μας είναι πάντα για τις πολιτικές πράξεις. Οι άνθρωποι έχουν έμπραχτα την εκτίμηση μας. Οι πράξεις τους , ΟΧΙ.
- Τους πολίτες των "σπιθών", που στην πανελλαδική τους συνάντηση αντέδρασαν με επιμονή και αποτελεσματικότητα στις άνωθεν εντολές, παρά την πρόβλεψη μας, πως η σπίθα είναι νεκρή. Νεκρό είναι το κατασκεύασμα και όχι οι άνθρωποι που αντιστέκοτναι, πραγματικά. Η αντίσταση συνεχίζεται. Ο Μίκης, τώρα πια, θέλει να διαλύσει αυτό που έφτιαξε και έγινε ανεξέλεγκτο.
-----------------------
3. Οι αντιδράσεις στα δύο κείμενα:
- Αγαπητός blogger μας έστειλε, σαν απάντηση στα δικά μας σχόλια, κείμενο με άρθρο του κ. Καζάκη για την έξοδο από το ευρώ. Θα το δημοσιεύσουμε, αν και το θέμα μας δεν ήταν και δεν είναι το ευρώ. Είναι όλα όσα συμβαίνουν και υπάρχουν στον άνθρωπο και την κοινωνία, πριν την οικονομία.
- Ο Μίκης κουνούσε το χαρτί, με τυπωμένο το κείμενο μας, λέγοντας στον κ. Γ.Καραμπελιά: "Σε βρίζουν, από την Κεφαλονιά". (Αυτό κατάλαβε ή του έκανε πλάκα
- Ένας συναγωνιστής κειμενογράφος, εντύπως και διαδικτυακώς, μας έστειλε επιστολή, για το "φτιάξε κι εσύ ένα κόμμα":
ΕΞΑΙΡΕΤΟ το κείμενο!!!
Θέλαμε να γράψουμε και εμείς γι αυτό το νέο καιροσκοπικό και άκρως τυχοδιωκτικό «νέο εγχείρημα», αλλά περιμέναμε να εκδηλωθεί και να δούμε και τα ονόματα…
Έχουμε και μια άλλη «συστολή»: Θα μας πούνε ότι όλους τους κριτικάρουμε ή «είμαστε εμπαθείς», και τα παρόμοια…
Θα δούμε πώς θα αντιμετωπίσουμε αυτή την «κατηγορία» που σε πολλούς πιάνει, ακριβώς γιατί κατεδαφίζουμε όλους αυτούς τους νέους «μνηστήρες» της καθεστωτικής «θωράκισης»: οι περισσότεροι «πολιτικοί τουρίστες», τυχοδιώκτες, και κάποιοι λίαν ύποπτοι….
Το κείμενό σας θα το αναρτήσουμε το βραδάκι…
Να είστε καλά
Θ.
(Το ιthacanet δεν βάζει όνομα, γιατί δεν τόστειλε για δημοσίευση και δεν έχει δικαίωμα δημόσιας διαχείρισης προσωπικών emails)
---------------------
4. Αυτή η επιστολή, αν και αιχμηρή, εμπεριέχει την αλήθεια και μας δίνει αφορμές, για τα πιο κάτω σχόλια.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο κ. ΚΑΖΑΚΗΣ ΝΑ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ, παρουσία τρίτων, ΕΜΜΙΣΘΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ.
Γνωρίζουμε και συμφωνήσαμε πως, χωρίς την ανακάλυψη του "μισθολογίου", δεν είναι δυνατόν να διώξεις κάποιον από μια διαδικασία, σαν πράκτορα.
(Ξέρουμε πως αυτά τα προφορικά λόγια και να διαψευστούν, μένουν και για τούτο, αυτή η αναφορά μας έχει στοιχεία γκαιμπελισμού. Καλούμε τον αναγνώστη, να μη μας πιστέψει, όταν δεν δίνουμε τεκμηρίωση. Δε ζητάμε "πίστη" και θα το καταλάβετε πιο κάτω. Σε κάποια πράγματα, στη θέση των "αποδείξεων", ας βάλουμε την κριτική σκέψη).
Υπάρχει, όμως, πάντα ο τρόπος να πεις και να σχολιάσεις αυτό που θέλεις και να σηματοδοτήσεις τον κίνδυνο που ελλοχεύει.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ "Ε.ΠΑ.Μ.", "ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ", ΟΠΩΣ ΟΙ "300", ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ, ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΣYΣTHMATIKA ΤΗ "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ" ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΙΣΤΉ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
Είναι αφελής, όποιος νομίζει πως το διεφθαρμένο και καλά αμοιβόμενο πολιτικό και οικονομικό καθεστώς θα αφήσει, χωρίς πράχτορες, τις πλατείες και τα κινήματα.
"Διαδικτυακές συλλογικότητες, με "αντίθετες ιδεολογίες" έχουν κατασκευαστεί, με ιδιαίτερη ταχύτητα. "Εθνικιστικές" συλλογικές ιστοσελίδες εναντίον "διεθνιστικών" ιστοσελίδων και αντιστρόφως είναι το νέο έργο, που έχουν στήσει και ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ. Αυτοί που προσπαθούν να διαιρέσουν την ενότητα των ανθρώπων στις πλατείες, συναντώνται στην "στήριξη "Παλλαϊκών Μετώπων", φτιαγμένων άνωθεν. Η "ταχύτητα" στησίματος είναι καθοριστική και έχει ευνοήσει αυτές τις συλλογικότητες να αποκτήσουν επισκεψιμότητα και μέγεθος. Τυχαίο; ΟΧΙ, ΒΕΒΑΙΑ.
(Να διαβάσετε το εξαιρετικό κείμενο του "πιτσιρίκου", για να γίνει κατανοητό τι είναι αυτό που θέλουν να διασπάσουν).
(Στο θέμα, θα επανέλθουμε, αλλά μη ζητάτε, όταν θα ονοματίζουμε ιστοσελίδες, να τις πούμε "έμμισθες". Είναι, αλλά ψάξτε το. Εκείνο που μετράει είναι η πραχτική και το αποτέλεσμα).
Η πραχτορική αυτή παρουσία αποτελεί την πιο σημαντική απόδειξη, για το ρόλο των "ιδεολογιών".
-----------------------
Κλείνουμε, κάνοντας μια σημαντική αναφορά:
Επειδή όλα αυτά, φαίνονται "συνομωσιολογικά", αναφέρουμε πως από πέρισι, που φάνηκε πως έρχεται η ώρα του αντιστεκόμενου λαού, έχουν εμφανιστεί δύο διαδικτυακές συλλογικότητες, που γρήγορα αποκαλύφθηκαν, για τον διχαστικό ρόλο τους. Η μία έκλεισε, "αυθαίρετα", όταν πήρε μεγάλες διαστάσεις. Η άλλη "εξολοθρεύθηκε" από τη συνέλευση των μελών της σπίθας Θεσσαλονίκης, την ώρα που η "επίσημη ιστοσελίδα" την είχε "συνεργαζόμενη".
Είναι χαρακτηριστική η φράση ενός blogger για όσα συμβαίνουν μέσα και στο περιθώριο της απελευθερωτικής γιορτής αυτού του μεγάλου ζεστού ελληνικού καλοκαιριού:
"Ηλίθιοι πράχτορες, που εύκολα αποκαλύπτονται".
Έχουν σημασία τα "μισθολόγια"; Δεν αρκούν τα διαιρετικά αποτελέσματα των πράξεων τους;
Για να γίνουμε σαφείς:
Ο μεγάλος συνθέτης, κ. Μίκης Θεοδωράκης είναι πράχτορας του καθεστώτος, φυτεμένος μέσα στην κοινωνία των εξεγερμένων, με μοναδικό σκοπό τη διάλυση, τη διάσπαση και τη χειραγώγιση τους.
Και όχι μόνο ο Μίκης.
ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ.
Oραματιζόμαστε ένα μεγάλο κίνημα ανθρώπων, όπου ο Καζάκης και ο Μίκης και όλες οι οργανώσεις και ομάδες συμβαδίζουν, για την απελευθέρωση της πατρίδας και την εγκαθίδρυση (άμεσης) δημοκρατίας. Αφήνοντας την κοινωνία των ανθρώπων να κάνει ελεύθερα τα λάθη της. Μια κατάσταση διαρκούς ευτυχίας και ελευθερίας, προϋποθέτει τη δημοκρατία και την επανατοποθέτηση αξιών, νοημάτων και φιλοσοφίας πράξης και ζωής. Να περάσουν ΟΛΑ στα χέρια του λαού. Αν δεν ξέρει, θα μάθει. Η δημοκρατία είναι πρώτα απ' όλα μάθημα ζωής και σύστημα συμπεριφοράς.
ΥΓ.
Σε έντονη διαλογική συζήτηση, που είχαμε με μισθωτό πράχτορα "ακτιβιστή", ο οποίος μας απειλούσε με μήνυση, του είπαμε:
"Άξιος ο μισθός σου ή ο εθελοντισμός σου..." κι έπεσε ξερός, διακόπτοντας τη λογομαχία.
Άμα θέλεις να τα πεις, βρίσκεις τρόπο. Δεν τρέφεις φίδια στον κόρφο σου.
(Αυτός τελευταίος "αχτιβιστής" πράχτορας έχει αποκαλυφθεί, και η "υπηρεσία" του, όπως όλες οι υπηρεσίες που σέβονται τον εαυτό τους, τον έχει αποσύρει από την κυκλοφορία).
KAΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ "ΚΑΚΟΣ", ΠΑΡΑ ΑΦΕΛΗΣ.
(όπως προσέξατε, συνεχίζουμε να αδικούμε, αδικώντας και τον εαυτό μας)
(φοτό: Σπύρος Δελάλης)
KAΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ "ΚΑΚΟΣ", ΠΑΡΑ ΑΦΕΛΗΣ
Το πολιτικό δεν είναι προσωπικό δεδομένο και ιδιωτική συζήτηση. Είναι δημόσια λειτουργία. Αλλά και όσοι την χρησιμοποιούν, για "ιδωτική" επίθεση, ελέγχονται δημόσια (από την ελληνικότατη λέξη: idiot= ηλίθιος).
Κάποια στιγμή πρέπει να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες των λαθών μας. Ενίοτε να αναλαμβάνουμε και την ευθύνη των "κατορθωμάτων" μας. Και κάποια άλλη ώρα, θα πρέπει να εκφράζουμε την "ιερή" αγανάκτηση μας, με τρόπο μη πολιτικά ορθό.
Εκθέτουμε, εκθέτοντας εαυτούς.
Αφορμή για το σημερινό κομμάτι, είναι τα δύο κείμενα που γράψαμε και αναφέρονται στα "αντιστασιακά" πολιτικά μορφώματα "σπίθα" και "Ε.ΠΑ.Μ.".
1. Και ξεκινάμε από την "προσωπική" μας αγανάκτηση:
- Δεν είναι δυνατόν να μιλούν στις πλατείες για "δημοκρατία", οι άνθρωποι που οργάνωσαν σκευωρία "διάρρηξης αυτοκινήτου", με ψευδείς καταγγελίες σε βάρος πολιτικά διαφωνούντος. Έχασαν σε όλες τις διαδικασίες των ανοιχτών συνελεύσεων της "σπίθας" και αφού είδαν και αποείδαν και δεν μπόρεσαν να θέσουν υπό έλεγχο τις συνελεύσεις με τα ψέματα τους, ζήτησαν, αυτοί οι "δημοκράτες", διαγραφές από τον Καζάκη - όταν ήταν στη σπίθα- και έκλεισαν τον κύκλο τους, ...με καταγγελία στην αστυνομία, για διάρρηξη!! (Προς τιμήν του, ο κ. Καζάκης μας ενημέρωσε, αλλά ας τους χαίρεται).
- Δεν είναι δυνατόν να μιλάς για πολιτική και να ακούς, άνευρος και γαλήνιος, τo "κι εσύ τους στήριξες", σαν μέθοδος "διαφυγής" και αποφυγής του διαλόγου. Πρέπει να κάνεις τον κουρλό δημοσίως, για να συνέλθουν και να καταλάβουν πως είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ, να επιτίθεσαι στο πρόσωπο, όταν οι ιδέες δεν σου αρέσουν;
Δηλώνουμε δημόσια πως είμαστε συνένοχοι σε όσα συμβαίνουν. Είστε ευχαριστημένοι; Αυτά που λέμε έχουν την αθωότητα των ιδεών και των σκέψεων, που συλλέξαμε από καλούς ανθρώπους. Εμείς, εδώ, είμαστε απλοί αντιγραφείς. Εμείς οι ποικιλοτρόπως διασυρμένοι και αυτοξεφτιλισμένοι, έχουμε το δικαίωμα να μιλάμε για δημοκρατία. Εμείς, οι "κλέφτες" και "μαστροποί". Οι "πασόκοι" και "νεοδημοκράτες".
Αντιγραφές κάνουμε. Σκύψτε, με προσοχή, πάνω από τα λόγια, αφού την πράξη, δεν μπορείτε να τη δείτε. Και να είστε βαθύτατα επιφυλακτικοί με αυτόν που σας μιλά.
---------------
2. Αδικήσαμε:
- Τον κ. Καραμπελιά στο κείμενο για τη σπίθα. Ο αυτοκράτωρ Μίκης, τον διέγραψε, γιατί διαφωνούσε με τον δεκάλογο της πολιτικής "αντιστασιακής" γυφτιάς και υποκρισίας.
- Τον κ. Καζάκη, γιατί ο τρόπος γραφής μας "προσωποποιεί" ευθύνες, εκεί που αυτές δεν είναι προσωπικές. Οι κρίσεις μας είναι πάντα για τις πολιτικές πράξεις. Οι άνθρωποι έχουν έμπραχτα την εκτίμηση μας. Οι πράξεις τους , ΟΧΙ.
- Τους πολίτες των "σπιθών", που στην πανελλαδική τους συνάντηση αντέδρασαν με επιμονή και αποτελεσματικότητα στις άνωθεν εντολές, παρά την πρόβλεψη μας, πως η σπίθα είναι νεκρή. Νεκρό είναι το κατασκεύασμα και όχι οι άνθρωποι που αντιστέκοτναι, πραγματικά. Η αντίσταση συνεχίζεται. Ο Μίκης, τώρα πια, θέλει να διαλύσει αυτό που έφτιαξε και έγινε ανεξέλεγκτο.
-----------------------
3. Οι αντιδράσεις στα δύο κείμενα:
- Αγαπητός blogger μας έστειλε, σαν απάντηση στα δικά μας σχόλια, κείμενο με άρθρο του κ. Καζάκη για την έξοδο από το ευρώ. Θα το δημοσιεύσουμε, αν και το θέμα μας δεν ήταν και δεν είναι το ευρώ. Είναι όλα όσα συμβαίνουν και υπάρχουν στον άνθρωπο και την κοινωνία, πριν την οικονομία.
- Ο Μίκης κουνούσε το χαρτί, με τυπωμένο το κείμενο μας, λέγοντας στον κ. Γ.Καραμπελιά: "Σε βρίζουν, από την Κεφαλονιά". (Αυτό κατάλαβε ή του έκανε πλάκα
- Ένας συναγωνιστής κειμενογράφος, εντύπως και διαδικτυακώς, μας έστειλε επιστολή, για το "φτιάξε κι εσύ ένα κόμμα":
ΕΞΑΙΡΕΤΟ το κείμενο!!!
Θέλαμε να γράψουμε και εμείς γι αυτό το νέο καιροσκοπικό και άκρως τυχοδιωκτικό «νέο εγχείρημα», αλλά περιμέναμε να εκδηλωθεί και να δούμε και τα ονόματα…
Έχουμε και μια άλλη «συστολή»: Θα μας πούνε ότι όλους τους κριτικάρουμε ή «είμαστε εμπαθείς», και τα παρόμοια…
Θα δούμε πώς θα αντιμετωπίσουμε αυτή την «κατηγορία» που σε πολλούς πιάνει, ακριβώς γιατί κατεδαφίζουμε όλους αυτούς τους νέους «μνηστήρες» της καθεστωτικής «θωράκισης»: οι περισσότεροι «πολιτικοί τουρίστες», τυχοδιώκτες, και κάποιοι λίαν ύποπτοι….
Το κείμενό σας θα το αναρτήσουμε το βραδάκι…
Να είστε καλά
Θ.
(Το ιthacanet δεν βάζει όνομα, γιατί δεν τόστειλε για δημοσίευση και δεν έχει δικαίωμα δημόσιας διαχείρισης προσωπικών emails)
---------------------
4. Αυτή η επιστολή, αν και αιχμηρή, εμπεριέχει την αλήθεια και μας δίνει αφορμές, για τα πιο κάτω σχόλια.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο κ. ΚΑΖΑΚΗΣ ΝΑ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ, παρουσία τρίτων, ΕΜΜΙΣΘΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ.
Γνωρίζουμε και συμφωνήσαμε πως, χωρίς την ανακάλυψη του "μισθολογίου", δεν είναι δυνατόν να διώξεις κάποιον από μια διαδικασία, σαν πράκτορα.
(Ξέρουμε πως αυτά τα προφορικά λόγια και να διαψευστούν, μένουν και για τούτο, αυτή η αναφορά μας έχει στοιχεία γκαιμπελισμού. Καλούμε τον αναγνώστη, να μη μας πιστέψει, όταν δεν δίνουμε τεκμηρίωση. Δε ζητάμε "πίστη" και θα το καταλάβετε πιο κάτω. Σε κάποια πράγματα, στη θέση των "αποδείξεων", ας βάλουμε την κριτική σκέψη).
Υπάρχει, όμως, πάντα ο τρόπος να πεις και να σχολιάσεις αυτό που θέλεις και να σηματοδοτήσεις τον κίνδυνο που ελλοχεύει.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ "Ε.ΠΑ.Μ.", "ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ", ΟΠΩΣ ΟΙ "300", ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ, ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΣYΣTHMATIKA ΤΗ "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ" ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΙΣΤΉ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
Είναι αφελής, όποιος νομίζει πως το διεφθαρμένο και καλά αμοιβόμενο πολιτικό και οικονομικό καθεστώς θα αφήσει, χωρίς πράχτορες, τις πλατείες και τα κινήματα.
"Διαδικτυακές συλλογικότητες, με "αντίθετες ιδεολογίες" έχουν κατασκευαστεί, με ιδιαίτερη ταχύτητα. "Εθνικιστικές" συλλογικές ιστοσελίδες εναντίον "διεθνιστικών" ιστοσελίδων και αντιστρόφως είναι το νέο έργο, που έχουν στήσει και ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ. Αυτοί που προσπαθούν να διαιρέσουν την ενότητα των ανθρώπων στις πλατείες, συναντώνται στην "στήριξη "Παλλαϊκών Μετώπων", φτιαγμένων άνωθεν. Η "ταχύτητα" στησίματος είναι καθοριστική και έχει ευνοήσει αυτές τις συλλογικότητες να αποκτήσουν επισκεψιμότητα και μέγεθος. Τυχαίο; ΟΧΙ, ΒΕΒΑΙΑ.
(Να διαβάσετε το εξαιρετικό κείμενο του "πιτσιρίκου", για να γίνει κατανοητό τι είναι αυτό που θέλουν να διασπάσουν).
(Στο θέμα, θα επανέλθουμε, αλλά μη ζητάτε, όταν θα ονοματίζουμε ιστοσελίδες, να τις πούμε "έμμισθες". Είναι, αλλά ψάξτε το. Εκείνο που μετράει είναι η πραχτική και το αποτέλεσμα).
Η πραχτορική αυτή παρουσία αποτελεί την πιο σημαντική απόδειξη, για το ρόλο των "ιδεολογιών".
-----------------------
Κλείνουμε, κάνοντας μια σημαντική αναφορά:
Επειδή όλα αυτά, φαίνονται "συνομωσιολογικά", αναφέρουμε πως από πέρισι, που φάνηκε πως έρχεται η ώρα του αντιστεκόμενου λαού, έχουν εμφανιστεί δύο διαδικτυακές συλλογικότητες, που γρήγορα αποκαλύφθηκαν, για τον διχαστικό ρόλο τους. Η μία έκλεισε, "αυθαίρετα", όταν πήρε μεγάλες διαστάσεις. Η άλλη "εξολοθρεύθηκε" από τη συνέλευση των μελών της σπίθας Θεσσαλονίκης, την ώρα που η "επίσημη ιστοσελίδα" την είχε "συνεργαζόμενη".
Είναι χαρακτηριστική η φράση ενός blogger για όσα συμβαίνουν μέσα και στο περιθώριο της απελευθερωτικής γιορτής αυτού του μεγάλου ζεστού ελληνικού καλοκαιριού:
"Ηλίθιοι πράχτορες, που εύκολα αποκαλύπτονται".
Έχουν σημασία τα "μισθολόγια"; Δεν αρκούν τα διαιρετικά αποτελέσματα των πράξεων τους;
Για να γίνουμε σαφείς:
Ο μεγάλος συνθέτης, κ. Μίκης Θεοδωράκης είναι πράχτορας του καθεστώτος, φυτεμένος μέσα στην κοινωνία των εξεγερμένων, με μοναδικό σκοπό τη διάλυση, τη διάσπαση και τη χειραγώγιση τους.
Και όχι μόνο ο Μίκης.
ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ.
Oραματιζόμαστε ένα μεγάλο κίνημα ανθρώπων, όπου ο Καζάκης και ο Μίκης και όλες οι οργανώσεις και ομάδες συμβαδίζουν, για την απελευθέρωση της πατρίδας και την εγκαθίδρυση (άμεσης) δημοκρατίας. Αφήνοντας την κοινωνία των ανθρώπων να κάνει ελεύθερα τα λάθη της. Μια κατάσταση διαρκούς ευτυχίας και ελευθερίας, προϋποθέτει τη δημοκρατία και την επανατοποθέτηση αξιών, νοημάτων και φιλοσοφίας πράξης και ζωής. Να περάσουν ΟΛΑ στα χέρια του λαού. Αν δεν ξέρει, θα μάθει. Η δημοκρατία είναι πρώτα απ' όλα μάθημα ζωής και σύστημα συμπεριφοράς.
ΥΓ.
Σε έντονη διαλογική συζήτηση, που είχαμε με μισθωτό πράχτορα "ακτιβιστή", ο οποίος μας απειλούσε με μήνυση, του είπαμε:
"Άξιος ο μισθός σου ή ο εθελοντισμός σου..." κι έπεσε ξερός, διακόπτοντας τη λογομαχία.
Άμα θέλεις να τα πεις, βρίσκεις τρόπο. Δεν τρέφεις φίδια στον κόρφο σου.
(Αυτός τελευταίος "αχτιβιστής" πράχτορας έχει αποκαλυφθεί, και η "υπηρεσία" του, όπως όλες οι υπηρεσίες που σέβονται τον εαυτό τους, τον έχει αποσύρει από την κυκλοφορία).
KAΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ "ΚΑΚΟΣ", ΠΑΡΑ ΑΦΕΛΗΣ.
(όπως προσέξατε, συνεχίζουμε να αδικούμε, αδικώντας και τον εαυτό μας)
(φοτό: Σπύρος Δελάλης)