Το είδαμε ΕΔΩ
Η εξόντωση της ιστορικής μας εθνό-
τητας προωθείται μεθοδευμένα
και συστηματικά, ακόμη κι από την
εκπαίδευση των παιδιών του
δημοτικού
Στα σχολεία ήρθε πέρυσι το νέο βιβλίο Γραμματικής Ε'-ΣΤ' Δημοτικού.
Κάποιοι εκπαιδευτικοί που αντέδρασαν στην εκμάθηση των φθόγγων ιδιαίτερα, χαρακτηρίστηκαν αμέσως απ' τα...
φερέφωνα της αστικής τάξης (Τύπος, ακαδημαϊκοί κλπ.) σαν «άσχετοι», «για απόλυση» κ.λπ.
Μελετώντας το βιβλίο, σε σχέση με παλαιότερες γραμματικές (Τριανταφυλλίδης κ.λπ.), διαπιστώνουμε ότι: δεν παραβιάζει γενικά τους κανόνες της νεοελληνικής γλώσσας, όμως ειδικά στην περίπτωση των φθόγγων εφαρμόζει μεθόδους που αφορούν παιδιά τα οποία δεν έχουν ως μητρική γλώσσα τα ελληνικά.
Το ίδιο πνεύμα χαρακτηρίζει όλο το βιβλίο, αλλά και το σύνολο σχεδόν των βιβλίων που έχουν έρθει στα σχολεία τα τελευταία χρόνια. Τα περισσότερα μοιάζουν στη δομή τους με τα βιβλία εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας ή με τα βιβλία που δίνονται για τα Ελληνάκια του εξωτερικού, που τα ελληνικά τα διδάσκονται ως δεύτερη γλώσσα.
Δεν είναι εύκολο, βέβαια, να αλλάξει η δομή και η λειτουργία μιας γλώσσας που έχει διαμορφωθεί στην πορεία αιώνων. Η λογική, όμως, του βιβλίου αυτού, όπως και των άλλων παρόμοιων, δείχνει ότι η αστική τάξη είναι αποφασισμένη και προχωράει αδίστακτα στο παράλογο και εγκληματικό της σχέδιο της αλλαγής του πληθυσμού της χώρας σε τριτοκοσμικό.
Δεν είναι τυχαίο ότι αυτά συμβαίνουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι το επίπεδο που φτάνουν συνήθως οι αλλοδαποί μαθητές. Και το χαρτί του δημοτικού είναι το πλέον απαραίτητο για την απόκτηση της ιθαγένειας με το νόμο του 2009 (κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, υπουργός Ραγκούσης).
Οι αλλαγές αυτές στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας δεν πρέπει να ξεγελάνε κανέναν όσον αφορά τους σκοπούς τους. Τη διδασκαλία της δημοτικής ο ελληνικός λαός την επέβαλε με την πάλη του.
Η αστική τάξη, όταν είχε διαφορετικούς σκοπούς, ταλαιπώρησε γενιές Ελλήνων με μια γλώσσα υπερφορτωμένη απ' τη λόγια παράδοση (καθαρεύουσα). Τώρα που θέλει να απαλλαχτεί απο τον ενοχλητικό γι' αυτήν ελληνικό λαό αλλάζει κατά το δοκούν και τις μεθόδους διδασκαλίας της γλώσσας του. Το συγκεκριμένο βιβλίο απαξιοί να φέρει και το επίθετο "νεοελληνική".
Αυτή είναι η ουσία του ζητήματος και εμείς οι εκπαιδευτικοί οφείλουμε να τη λέμε
Σωτήρης Κρόκος
Η εξόντωση της ιστορικής μας εθνό-
τητας προωθείται μεθοδευμένα
και συστηματικά, ακόμη κι από την
εκπαίδευση των παιδιών του
δημοτικού
Στα σχολεία ήρθε πέρυσι το νέο βιβλίο Γραμματικής Ε'-ΣΤ' Δημοτικού.
Κάποιοι εκπαιδευτικοί που αντέδρασαν στην εκμάθηση των φθόγγων ιδιαίτερα, χαρακτηρίστηκαν αμέσως απ' τα...
φερέφωνα της αστικής τάξης (Τύπος, ακαδημαϊκοί κλπ.) σαν «άσχετοι», «για απόλυση» κ.λπ.
Μελετώντας το βιβλίο, σε σχέση με παλαιότερες γραμματικές (Τριανταφυλλίδης κ.λπ.), διαπιστώνουμε ότι: δεν παραβιάζει γενικά τους κανόνες της νεοελληνικής γλώσσας, όμως ειδικά στην περίπτωση των φθόγγων εφαρμόζει μεθόδους που αφορούν παιδιά τα οποία δεν έχουν ως μητρική γλώσσα τα ελληνικά.
Το ίδιο πνεύμα χαρακτηρίζει όλο το βιβλίο, αλλά και το σύνολο σχεδόν των βιβλίων που έχουν έρθει στα σχολεία τα τελευταία χρόνια. Τα περισσότερα μοιάζουν στη δομή τους με τα βιβλία εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας ή με τα βιβλία που δίνονται για τα Ελληνάκια του εξωτερικού, που τα ελληνικά τα διδάσκονται ως δεύτερη γλώσσα.
Δεν είναι εύκολο, βέβαια, να αλλάξει η δομή και η λειτουργία μιας γλώσσας που έχει διαμορφωθεί στην πορεία αιώνων. Η λογική, όμως, του βιβλίου αυτού, όπως και των άλλων παρόμοιων, δείχνει ότι η αστική τάξη είναι αποφασισμένη και προχωράει αδίστακτα στο παράλογο και εγκληματικό της σχέδιο της αλλαγής του πληθυσμού της χώρας σε τριτοκοσμικό.
Δεν είναι τυχαίο ότι αυτά συμβαίνουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι το επίπεδο που φτάνουν συνήθως οι αλλοδαποί μαθητές. Και το χαρτί του δημοτικού είναι το πλέον απαραίτητο για την απόκτηση της ιθαγένειας με το νόμο του 2009 (κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, υπουργός Ραγκούσης).
Οι αλλαγές αυτές στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας δεν πρέπει να ξεγελάνε κανέναν όσον αφορά τους σκοπούς τους. Τη διδασκαλία της δημοτικής ο ελληνικός λαός την επέβαλε με την πάλη του.
Η αστική τάξη, όταν είχε διαφορετικούς σκοπούς, ταλαιπώρησε γενιές Ελλήνων με μια γλώσσα υπερφορτωμένη απ' τη λόγια παράδοση (καθαρεύουσα). Τώρα που θέλει να απαλλαχτεί απο τον ενοχλητικό γι' αυτήν ελληνικό λαό αλλάζει κατά το δοκούν και τις μεθόδους διδασκαλίας της γλώσσας του. Το συγκεκριμένο βιβλίο απαξιοί να φέρει και το επίθετο "νεοελληνική".
Αυτή είναι η ουσία του ζητήματος και εμείς οι εκπαιδευτικοί οφείλουμε να τη λέμε
Σωτήρης Κρόκος