Γράφει: Γαβριάς
Ναρκομανείς στο έσχατο στάδιο της εξαθλίωσης. Ένα θέαμα τόσο θαυματουργό ώστε σύμφωνα με τους ειδήμονες είναι ικανό να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τη δυσβάσταχτη πλήξη που αισθάνονται αρκετοί συνάνθρωποί μας οι οποίοι βιώνουν τη δυστυχία να έχουν λυμένα τα προβλήματά τους.
Σημείωση: η έκθεση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του δήμου Θεσσαλονίκης και διοργανώνεται από τον «Εξώστη» με την υποστήριξη των ("μη" κυβερνητικών οργανώσεων) «ΘΕΤΙΚΗ ΦΩΝΗ» και «PRAKSIS».
Τη σπάνια ευκαιρία να απολαύσει συνταρακτικές εικόνες που φιλοδοξούν να το αποσπάσουν από την αστική του πλήξη θα έχει το φιλοθεάμον καλλιεργημένο κενό της Θεσσαλονίκης.
Μέχρι τώρα, κι ως γνωστόν, το προνόμιο αυτό το είχαν, προκλητικά, μόνο τα κατώτερα στρώματα (πλέμπα) που έχουν την τύχη (οι ίδιοι υποστηρίζουν δήθεν "εξ ανάγκης") να διαβιούν στο άκρως ενδιαφέρον κι εξωτικό πολυπολιτισμικό αθηναϊκό κέντρο κι έρχονται έτσι σε καθημερινή επαφή με το ομολογουμένως συναρπαστικό φαινόμενο. Είναι όμως αμφίβολο το κατά πόσο ήταν σε θέση οι μίζερες αυτές τάξεις, λόγω έλλειψης καλλιέργειας και υψηλής κουλτούρας, να εκτιμήσουν την καλλιτεχνική αξία της απευθείας μαρτυρίας στην κατάπτωση του πλησίον.
Σε αυτή τη διάκριση και τον αποκλεισμό που υφίστανται οι δυστυχείς αποστειρωμένοι διανοούμενοι και αστοί, τους οποίους η απάνθρωπη κοινωνία έχει φοβικά μαντρώσει στο δυσβάσταχτο περιθώριο του Κολωνακίου και της Εκάλης, έρχεται να βάλει τέλος η έκθεση φωτογραφίας με ναρκομανείς κι άλλα σπάνια και παραδείσια πλάσματα, η θέαση των οποίων θα είναι στο εξής προσιτή επιτέλους σε ΟΛΟΥΣ.
Όπως προλογίζει και η free press φυλλάδα <<Άθενς (αμέρικαν) Βόις>>:
"...Ένα χρόνο μετά την ο έκθεσή τους στη Βοστώνη, το Κέιμπριτζ και την Αθήνα, και μήνες έπειτα από τα πολύκροτα δημοσιεύματα της Huffington Post και της Süddeutsche Zeitung, οι φωτογραφίες του Δημήτρη Μπούρα παρουσιάζονται εκ νέου, αυτή τη φορά στη Θεσσαλονίκη, από τις 6 ως τις 10 Νοεμβρίου, ενώ το προσεχές διάστημα θα φιλοξενηθούν στο Βερολίνο και τη Βαλένθια...", ώστε όλες οι σαλονάτες υπάρξεις της Υφηλίου που έχουν πληγεί ανελέητα από την ανία να σπεύσουν να εκμεταλλευθούν την ανεκτίμητη δυνατότητα να νιώσουν πώς είναι, έστω και για λίγο, να στέκεσαι στο χείλος της αβύσσου και ανάμεσα στις αιμοπτύσεις της Πατησίων, μακρυά από τη βιβλιοθήκη σου με τον Κούντερα.
Περισσότερο απροκάλυπτο αστικό "ήθος", από εκείνο το γνώριμο που με τη πάγια "φιλανθρωπία" της η "καλλιεργημένη" αυτή τάξη διαθέτει, καθώς και εξεζητημένος εκφυλισμός επιπέδου Αντουανέττας, στην διαφήμιση της αμερικανοΆθενς Βόις ΕΔΩ
Ναρκομανείς στο έσχατο στάδιο της εξαθλίωσης. Ένα θέαμα τόσο θαυματουργό ώστε σύμφωνα με τους ειδήμονες είναι ικανό να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τη δυσβάσταχτη πλήξη που αισθάνονται αρκετοί συνάνθρωποί μας οι οποίοι βιώνουν τη δυστυχία να έχουν λυμένα τα προβλήματά τους.
Σημείωση: η έκθεση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του δήμου Θεσσαλονίκης και διοργανώνεται από τον «Εξώστη» με την υποστήριξη των ("μη" κυβερνητικών οργανώσεων) «ΘΕΤΙΚΗ ΦΩΝΗ» και «PRAKSIS».
Τη σπάνια ευκαιρία να απολαύσει συνταρακτικές εικόνες που φιλοδοξούν να το αποσπάσουν από την αστική του πλήξη θα έχει το φιλοθεάμον καλλιεργημένο κενό της Θεσσαλονίκης.
Μέχρι τώρα, κι ως γνωστόν, το προνόμιο αυτό το είχαν, προκλητικά, μόνο τα κατώτερα στρώματα (πλέμπα) που έχουν την τύχη (οι ίδιοι υποστηρίζουν δήθεν "εξ ανάγκης") να διαβιούν στο άκρως ενδιαφέρον κι εξωτικό πολυπολιτισμικό αθηναϊκό κέντρο κι έρχονται έτσι σε καθημερινή επαφή με το ομολογουμένως συναρπαστικό φαινόμενο. Είναι όμως αμφίβολο το κατά πόσο ήταν σε θέση οι μίζερες αυτές τάξεις, λόγω έλλειψης καλλιέργειας και υψηλής κουλτούρας, να εκτιμήσουν την καλλιτεχνική αξία της απευθείας μαρτυρίας στην κατάπτωση του πλησίον.
Σε αυτή τη διάκριση και τον αποκλεισμό που υφίστανται οι δυστυχείς αποστειρωμένοι διανοούμενοι και αστοί, τους οποίους η απάνθρωπη κοινωνία έχει φοβικά μαντρώσει στο δυσβάσταχτο περιθώριο του Κολωνακίου και της Εκάλης, έρχεται να βάλει τέλος η έκθεση φωτογραφίας με ναρκομανείς κι άλλα σπάνια και παραδείσια πλάσματα, η θέαση των οποίων θα είναι στο εξής προσιτή επιτέλους σε ΟΛΟΥΣ.
Όπως προλογίζει και η free press φυλλάδα <<Άθενς (αμέρικαν) Βόις>>:
"...Ένα χρόνο μετά την ο έκθεσή τους στη Βοστώνη, το Κέιμπριτζ και την Αθήνα, και μήνες έπειτα από τα πολύκροτα δημοσιεύματα της Huffington Post και της Süddeutsche Zeitung, οι φωτογραφίες του Δημήτρη Μπούρα παρουσιάζονται εκ νέου, αυτή τη φορά στη Θεσσαλονίκη, από τις 6 ως τις 10 Νοεμβρίου, ενώ το προσεχές διάστημα θα φιλοξενηθούν στο Βερολίνο και τη Βαλένθια...", ώστε όλες οι σαλονάτες υπάρξεις της Υφηλίου που έχουν πληγεί ανελέητα από την ανία να σπεύσουν να εκμεταλλευθούν την ανεκτίμητη δυνατότητα να νιώσουν πώς είναι, έστω και για λίγο, να στέκεσαι στο χείλος της αβύσσου και ανάμεσα στις αιμοπτύσεις της Πατησίων, μακρυά από τη βιβλιοθήκη σου με τον Κούντερα.
Περισσότερο απροκάλυπτο αστικό "ήθος", από εκείνο το γνώριμο που με τη πάγια "φιλανθρωπία" της η "καλλιεργημένη" αυτή τάξη διαθέτει, καθώς και εξεζητημένος εκφυλισμός επιπέδου Αντουανέττας, στην διαφήμιση της αμερικανοΆθενς Βόις ΕΔΩ