Όταν είσαι ξεπουλημένος δεν απέχει και πολύ για να καταληφθείς από τον «ηδονισμό» του ξεπουλήματός σου και να γίνεις κήρυκας αυτής της κραιπάλης του ξεπουλήματος που σαλπίζουν οι κυβερνητικοί διαχειριστές της ΑΠΟΙΚΙΑΣ-ΕΛΛΑΣ.
Αυτό το αμόκ απαστράπτει ιδιαίτερα στα παπαγαλάκια των ΜΜΕ:
Είναι εξάλλου τα πιο ξεπουλημένα όντα, παράσιτα που ζούνε κάθε είδους κραιπάλη και διαστροφή πάνω στο πτώμα της ελληνικής κοινωνίας, παράσιτα τα οποία σιτίζονται από τους κλέφτες και δημίους (τους «νταβάδες» τους).
Τα παπαγαλάκια της ΕΡΤ λανσάρουν, με μεθυστική έπαρση, τα ξεπουλήματα του αφεντικού της, του κυβερνητικού «νταβά».
Διαβάστε μια κραυγαλέα περίπτωση τέτοιας παρασιτικής κραιπάλης ηλιθιότητας.
Της μόδας...
Γράφει: Ο Νίκος Μπογιόπουλος
http://www1.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=5/6/2013&columnId=1821
Τις προάλλες - περιχαρής και αλέγκρα - δημοσιογράφος της ΝΕΤ μετέδιδε ότι «στο εξωτερικό η αγορά ελληνικού νησιού έχει γίνει της μόδας»!
Ετσι το είπε. Ετσι το περιέγραψαν και οι καλεσμένοι - μεσίτες στο σχετικό ρεπορτάζ. Ετσι το διασκέδαζαν και διάφοροι «τοπικοί παράγοντες», λιγωμένοι επειδή ο τόπος τους (που ξεπουλιέται) θα «φωτιστεί», όπως με αδημονία περιγράφουν, από τη λάμψη και την πορτοφόλα (κούνια που τους κούναγε) του διεθνούς «τζετ σετ»...
Τέτοια, ωραία ρεπορτάζ, από τη ΝΕΤ...
Και να 'σου μετά, όσο προχωρούν τα ρεπορτάζ, και οι χαριτωμενιές για τους «μικρούς παραδείσους» (σ.σ.: τα ελληνικά νησιά, δηλαδή) που ελκύουν αγοραστές.
Να και τα ανάλαφρα για τους Ρώσους και τους Καταριανούς που μας προτιμούν και σπεύδουν να ζήσουν το μύθο τους στην Ελλάδα (αγοράζοντάς την)...
Να 'σου και η ανακούφιση μαζί με τις σκαμπρόζικες πινελιές περηφάνιας που στο πλαίσιο της «ανάπτυξης» οι αγοραστές νησιών ξεχωρίζουν τα δικά μας νησιά που είναι καλύτερα και όχι τα ξένα...
*
Χαρείτε, λοιπόν. «Ευτυχείτε», όπως θα έλεγε και ο Αλκης Στέας. Η κυβέρνηση, όπως και αυτά τα καημένα, τα χαζοχαρούμενα παπαγαλάκια της, καμαρώνουν γιατί στο «σαξές στόρυ» μας, σ' αυτή την «ιστορία επιτυχίας» που διαφημίζουν, η Ελλάδα (σ.σ.: η Ελλάδα του ξεπουλήματος) έχει γίνει της μόδας...
Εχει γίνει της μόδας, δηλαδή, πάνω στην πλάτη ενός λαού που έχει «λαλήσει», αυτοί να φτιάχνουν «Αρλεκιν», να κατασκευάζουν «δροσερά ρεπορτάζ», μιλώντας (λες και μιλούν για ταγέρ) για νησιά και για κομμάτια της ελληνικής επικράτειας που από την δισεκατομμυριούχα Ωνάση περνάνε στους δισεκατομμυριούχους Ρώσους «νταβατζήδες» και στους Καταριανούς εμίρηδες...
Το γεγονός αυτό, μάλιστα, κάνει ορισμένους στα ΜΜΕ, που βρέθηκαν να κρατούν ένα μαρκούτσι στα χέρια, να έχουν ξετρελαθεί από τον ενθουσιασμό της απαιδευσιάς τους.
Επιβεβαιώνοντας εκείνο που έλεγε ο Πούλιτζερ (ο οποίος κάτι γνώριζε από δημοσιογραφία):
«Η μόνη θέση που μπορεί να καταλάβει κάποιος με μόνο το προσόν της γέννησής του είναι η θέση του ηλιθίου»...
Που σημαίνει, εν προκειμένω, ότι η μόδα - μαζί και η μόδα του «χαρούμενου» ξεπουλήματος - έρχεται και παρέρχεται.
Κι όταν περάσει ο καιρός της μόδας, πράγμα που συνήθως δεν αργεί, οι ξεπουληματίες (όσο μοδάτοι κι αν είναι) την ακριβώς επόμενη στιγμή βρίσκονται σε δημόσια θέα ενδεδυμένοι με το πραγματικό και μόνιμο ένδυμα της γύμνιας τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=7534