Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Κι άλλος συνωμότης! Από τον «Άξονα του Κακού», αυτή τη φορά

Από  Παναγιώτη Χούπα
  Ετούτος ο αξιωματούχος αποφάσισε, φαίνεται, να «τρολάρει» μερικούς. Τους μισότρελους ηγέτες της Δύσης, τους συνωμοσιολόγους, τον ίδιο του τον λαό εντέλει.
Με αφορμή την πλήρη αδιαφορία πολλών πολιτών της χώρας του για τα μέτρα προστασίας κατά του ιού και τη συνακόλουθη αύξηση των κρουσμάτων, δήλωσε (02/06/2020):


«Ή μας έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη (εννοεί εμπιστοσύνη στις Αρχές), ή νομίζουν ότι ο κορωνοϊός εξαφανίστηκε. Το δεύτερο δεν είναι καθόλου αλήθεια».

Κυρίες και κύριοι ο Σαΐντ Ναμακί.


Υπουργός Υγείας και Ιατρικής Εκπαίδευσης, της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν. 



Ο ίδιος είχε δηλώσει προ καιρού (25/04/2019):
 
«Είμαι περήφανος που υποστηρίζω την εξάλειψη της ελονοσίας στην Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν. Είμαι αφοσιωμένος. Μηδέν ελονοσία. Αρχίζει μ’ εμένα».


Αλλά, τι να μας πει κι αυτός ο «φανατικός»; Τάχα μου τάχα μου για την ελονοσία (ποια ελονοσία; Είδατε εσείς κανέναν να πεθαίνει από ελονοσία;), συνεργάζεται με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Καραμπινάτος συνωμότης.

Δεν μασάμε. Εδώ έχουμε αξιόπιστες πηγές. Έχουμε «απόρρητες εκθέσεις που διαρρέουν»!


 ιαβάστε και εδώ:
https://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=11475

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP