Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Τα φρέσκα ανέκδοτα του (ΕΓΩ!!!) Βενιζέλου

«(ΕΓΩ!) Στάθηκα δίπλα στον Ανδρέα το 1989 όταν ήταν κατηγορούμενος, εγκαταλελειμμένος, προδομένος. ** (ΕΓΩ!) Διασφάλισα με τεράστιο προσωπικό κόστος την ενότητα του χώρου το 2007 μέσα σε συνθήκες τριτοκοσμικού φασισμού. ** (ΕΓΩ!) Αγωνίστηκα στη Βουλή το 2008-2009, για τη νίκη του ΠαΣοΚ. (ΕΓΩ! ΕΓΩ! ) Αγωνίστηκα ν’ αποτρέψω...

το φλερτ με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο το 2009.
** (ΕΓΩ! ΕΓΩ!) Ανέλαβα το τεράστιο βάρος της οικονομικής πολιτικής τον Ιούνιο του 2011. ** (ΕΓΩ!) Διαπραγματεύθηκα το νέο πρόγραμμα και την κολοσσιαία μείωση του χρέους. Απέτρεψα την καταστροφή ενός δημοψηφίσματος με ερώτημα "ναι ή όχι στο ευρώ". ** (ΕΓΩ!)Ανέλαβα την ηγεσία ενός ΠαΣοΚ όχι του 44%, αλλά του 4% των δημοσκοπήσεων. ** (ΕΓΩ! ΕΓΩ!ΕΓΩ!) Δεν έκανα καριέρα χάρις στο ΠαΣοΚ, δεν κάνω καριέρα ως Πρόεδρος του ΠαΣοΚ. (ΕΓΩ!) Δεν είμαι αρχηγός ενός μικρού ιδιόκτητου, προσωπικού κόμματος.
(ΕΓΩ!) Επιτελώ καθήκον με πολύ σαφείς στόχους, εθνικούς και παραταξιακούς. **(ΕΓΩ! ΕΓΩ!ΕΓΩ!Ε-Γ-Ω!) Δεν παρασύρθηκα σε καμία προεκλογική δημαγωγία το 2009»

(Από την ομιλία του στα σαράντα του ΠΑΣΟΚ)
Από Harddog
 Το διαβάσαμε εδώ:
http://greki-gr.blogspot.gr/2014/09/blog-post_3.html


Διαβάστε και εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=9138
   

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP