Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

«Ω καλή μου ξανθιά» (γραβάτα)


«Ω καλή μου ξανθιά» (γραβάτα) - Media
Στάθης
Την έπεσε στον ΣΕΒ ο Τσίπρας, διότι ο ΣΕΒ, άκουσον - άκουσον, θέλει να εφαρμοσθούν οι νόμοι για την περικοπή των συντάξεων και τη μείωση του αφορολόγητου, που ο Τσίπρας ψήφισε και υπερψήφισε! Ω, τρέλα καλή μου τρέλα, δείξου ελεήμων και τρέλανέ με!
«ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο»,
τα Σκόπια πρέπει να μπουν και στα δύο, ήταν δίκαιο έγινε πράξη, Μακεδονία ξακουστή του Πιουριφόϊ η χώρα, τρέλα μου καλή μου τρέλα
κάνε με να πάθω ΣΥΡΙΖΑ να μην καταλαβαίνω τίποτα, να γίνω αρμοδιότητας Βερναρδάκη: αναποφάσιστος!
Αναποφάσιστος σήμερα είναι εκείνος που δεν ξέρει αν ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ γοητευμένος από τον κ. Πολάκη ή αν ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ για να αγωνισθεί ο κ. Καρανίκας εναντίον της περικοπής των συντάξεων που ψήφισε ο κ. Τσακαλώτος – τρέλα μου, καλή μου τρέλα, τι παίρνεις και δεν χαμπαριάζεις Χριστό,
Χριστό άνεργο
Χριστό ξενιτεμένο
Χριστό απλήρωτο, ταπεινωμένο!
Θυμάστε τα «χημικά αέρια του Άσαντ στη Συρία», ένεκεν των οποίων βομβαρδίστηκε εκ νέου πολλαπλώς και αγρίως η χώρα. Αέρας κοπανιστός τα χημικά αέρια. Δεν ευρέθη τίποτα. Ριέν. Νάδα. Βεβαίως, εμάς εδώ δεν μας βομβαρδίζουν,
αλλά οπωσδήποτε μας ψεκάζουν. Τα χημικά αέρια που χρησιμοποιούν εναντίον μας είναι τύπου ψεύδους, τούμπας - τούμπας κωλοτούμπας και μπάφου. Εδώ μας ψεκάζουν με «επαίνους για τις θυσίες μας», με παρλαπίπες για επαναδιαπραγματεύσεις και με μπινελίκια: είσαι εθνικιστής, είσαι μίασμα, είσαι
για τα σίδερα: Του ΤΑΙΠΕΔ, της Εποπτείας, των αιμοσταγών πλεονασμάτων. Τρέλα μου καλή μου τρέλα, κάνε μου και μένα μια καθαρή έξοδο στο απέραντο φρενοκομείο των πλειστηριασμών, στόλισέ με μέ γραβάτες και χάντρες – ω τρέλα καλή μου τρέλα, αν η ποίηση είναι η γλώσσα της γλώσσας, εσύ είσαι το παραλήρημα της δημαγωγίας! Ω καλή μου δημαγωγία κάνε με λαϊκιστή, να μην φταίει
ο εμπρηστής,
το ανδρείκελο
ο τσόγλανος και η μαριονέτα που έχω ξεμείνει από ελπίδα και από πατρίδα. Φόρα μου, τρέλα μου, κουδούνια (απ’ τα καλά, τα τενεκεδένια τα αμοραλιστικά) να βγαίνω στην ΕΡΤ να βόσκω γιδοπρόβατα και να σαλαγάω βδέλλες,
βδέλλες, πολλές βδέλλες, αδέρφια! Βδέλλες παντού. Βδέλλες να σου τάζουν, βδέλλες να σου πίνουν το αίμα – πράγματι όλα άλλαξαν στην Ελλάδα! πάνε οι εποχές της διαπλοκής. Της διαφθοράς. Των ρουσφετιών. Τώρα η προπαγάνδα απέκτησε ηθικό πλεονέκτημα, η υποτέλεια διαθέτει λαϊκό έρεισμα και η τρέλα δεν πάει στα βουνά αλλά στα non paper. Εξελιχθήκαμε! Θέλω κι άλλο Τσίπρα (με χορηγό τον Κούλη). Είμαι πλέον υπερήφανος που δεν έχω λιμάνια, που θα πληρώνω περισσότερα διόδια, που με επαινεί ο Μοσκοβισί, που δεν θα ξεχρεώσω ποτέ, που με επινόησε ο Διαφωτισμός και δεν έχω στον ήλιο μοίρα (όταν χαλάει ο καιρός).
Εβίβα, αδέρφια! Τον πανηγυρικόν της ημέρας για τα Σκόπια, το χρέος και τον αέναο γάμο του Καραγκιόζη θα εκφωνούν, για όσο τραβάει η καρδιά μας, διάβολοι, τρίβολοι και καλικαντζαραίοι, στην Πνύκα, στους Δελφούς, στις οθόνες μας και μέσα στο μυαλό μας – τρέλα μου, καλή μου τρέλα
δώσε μου και μένα λίγο κυκεώνα «να ανέβω και να τραγουδήσω» (καθώς λέει και το άσμα) στα ξύλα, τα λιθάρια και τ’ άγρια τα βουνά…

ΠΗΓΗ:
http://www.topontiki.gr/article/281284/o-kali-moy-xanthia-gravata

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP