Γράφει ο Γαβριάς
Τα παιχνίδια που παίζονται είναι τόσο βρώμικα που δεν χωράνε ούτε ίχνος από διάθεση αστεϊσμού. Όμως η ζοφερή πραγματικότητα είναι ότι αν ζούσε σήμερα ο Σπαθάρης θα έμενε κι αυτός άνεργος.
Συνοπτικά, αυτό που συμβαίνει είναι να παρακολουθούμε τη γνώριμη και παραδοσιακή Δεξιά του Κοτζαμάνη, των στρατοδικείων, της Καρφίτσας, του Καλαμπόκα, του Μαυρίκη, του Νηστικάκη,
της κάτι περισσότερο από ύποπτης απόσυρσης της φρουράς του Μπακογιάννη τη μέρα της δολοφονίας του, των τσεκουράτων ΕΠΕΝιτών τραμπούκων του '80 (και νυν "δημοκρατών"), των Ρέιντζερς και κοντολογίς των "εθνικοφρόνων" που έλεγαν στον κάθε Πιουριφόι και Βαν Φλυτ "ιδού ο στρατός σας" (τώρα το λένε στο SSόιμπλε) να επιδίδεται ανερυθρίαστα κι αφινιασμένα σε προεκλογικό ρόλο "αντιφασίστα".
Παράλληλα κι εξίσου εφιαλτικά, το κάθε παιδί του κομματικού σωλήνα, κι εν προκειμένω ο μπαρουτοκαπνισμένος (εδώ γελάνε) "κομμουνιστής" (εδώ κι αν γελάνε) Κουτσούμπας να συστρατεύεται ξεδιάντροπα με το Φωτάρα της ΜΝΗΜΑΡ και τον Alexis των νεοπασόκων του $ΥΡΙΖΑ κάτω από τις "αντιφασιστικές" διαταγές των στρατηγών του "αντιφασιστικού" αγώνα κ.κ. Αντωνάκη και Μπενύτο, ασύδοτων και ξετραχηλωμένων νεοκατοχικών "σωτήρων" του Έθνους.
Νά γιατί όλα αυτά τα νοσηρά και πρωτοφανή, πρωτοφανή σε ξετσιπωσιά (διότι η προϊστορία της προδοσίας σε αυτόν τον τόπο γεμίζει Εγκυκλοπαίδειες), θα μετέτρεπαν την τέχνη του θεάτρου σκιών σε μια ανούσια κι ατάλαντη υπόθεση.
Το συστατικό λοιπόν της επιτυχίας της πολιτικής αλητείας και νεοφασιστικής τσογλανιάς είναι η πάγια κι αγαστή συνεργασία μεταξύ της σταλινικής μαγιάς από την οποία προέκυψε μετεμφυλιακά όλη η υποτιθέμενη "Αριστερά" κι οι ποικίλες παραφυάδες της (έως και "τροτσκιστικές" και "αναρχο-αντιεξουσιαστικές") με τους τυπικούς εκπροσώπους του Κεφαλαίου. Τους οποίους κατά τα άλλα "αντιμάχεται", αυτή η σταλινική αχρειότητα από την εποχή της Βάρκιζας, αλλά για διάφορους λόγους για τους οποίους ευθύνονται πάντα οι άλλοι, ίσως και το κακό το ριζικό, όλο "αποτυχαίνει".
Οι χαφιεδίστικες συνθήκες και τα παρακρατικά μαγειρέματα, κινούνται πλέον σε τόσο κοσμογονικό ρυθμό ώστε να μοιάζουν πως αλλοιώνονται οι νόμοι της Φυσικής και να παραβιάζεται ο χρόνος. Την μια έρχονται στο νού στιγμές 1989 και "οικουμενικής" προστυχιάς και συμπόρευσης και πριν το μυαλό αρχίζει να κάνει τους συγκλονιστικούς συσχετισμούς προβάλλει σαν φαρσοκωμωδία και εκτυλισσόμενη από την ανάποδη η τραγική υπόθεση "Ασπίδα". Είναι τέτοιος ο νεοκατοχικός καταποντισμός των "δημοκρατικών" Κουίσλινγκς που όχι απλά πιάνονται σαν πνιγμένοι από το ίδιο τους το από καιρό (συγκεκριμένα από τις αρχές του '80) κατασκεύασμα, την Χρυσή Αυγή, αλλά δαιμονισμένα και με την αμετροέπεια της χολυγουντιανής υπερβολής τα στριφογυρίζουν όλα μανιακά με την απελπισμένη υστερία του πανικόβλητου χαφιέ.
Σε ένα από τα πιο κραυγαλέα παραδείγματα ιλιγγιώδους μαγειρέματος μέσα στην πιο πηχτή γλίτσα των υπονόμων (τόσο πηχτή ώστε η Χρυσή Αυγή, σαν απλό εξάρτημα της ίδιας αποχέτυεσης, να ωχριά στο "αντιφασιστικό" αποχετευτικό "ΟΛΟ" -περίπου όπως λέμε "το όλον μΠΑΤΣΟΚ"), το ΒΗΜΑ, δηλαδή η σαπίλα αυτοπροσώπως που λέγεται "ΔΟΛ", κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο την "ομολογία" Χρυσαυγίτη "να τα ξερνάει όλα" και να αποκαλύπτει "επικίνδυνες"(!!) για το "δημοκρατικό" Πολίτευμα δομές που στόχευαν ακόμη και στο Πραξικόπημα!!!!!
Αν είναι δυνατόν, οι γαγγραινώδεις πόρνες που υπηρέτησαν με ηδονική συνέπεια όλα τα αιματοβαμμένα καθεστώτα και Κατοχές (σημειωτέον, το ΒΗΜΑ και ΤΑ ΝΕΑ μετά τον πόλεμο αναγκάστηκαν να αλλάξουν τις ονομασίες τους για να αποφύγουν νομικίστικα τα ούτως ή άλλως για το θεαθήναι "δικαστήρια" των δωσιλόγων) να έχουν το θράσος να μας σερβίρουν από την ανάποδη μια νέα "υπόθεση ΑΣΠΙΔΑ" και μάλιστα με ήρωα τώρα την "αντικαθεστωτική" Χρυσή Αυγή!!
Και σε αυτό το κρεσέντο νεοφασιστικής παράκρουσης, ο κάθε άκαπνος σταλινικός Κουτσούμπας και τα λοιπά βαρκιζιανά υπολείμματα, να σπεύδουν να ενταχθούν στο αναμνηστικό "αντιφασιστικό" (αλλά πάντοτε προεκλογικό) πλάνο που οι υπερατλαντικοί φωτογράφοι και μάστορες του μοντάζ φιλοτεχνούν με απαραίτητο κι ανακτίμητο σκηνοθετικό εφέ τον χρυσαυγίτικο μπαμπούλα.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ. ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΟΙΚΙΛΟΥΣ "ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ" ΡΟΛΟΥΣ.
Διαβάστε και ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=7814
Τα παιχνίδια που παίζονται είναι τόσο βρώμικα που δεν χωράνε ούτε ίχνος από διάθεση αστεϊσμού. Όμως η ζοφερή πραγματικότητα είναι ότι αν ζούσε σήμερα ο Σπαθάρης θα έμενε κι αυτός άνεργος.
Συνοπτικά, αυτό που συμβαίνει είναι να παρακολουθούμε τη γνώριμη και παραδοσιακή Δεξιά του Κοτζαμάνη, των στρατοδικείων, της Καρφίτσας, του Καλαμπόκα, του Μαυρίκη, του Νηστικάκη,
της κάτι περισσότερο από ύποπτης απόσυρσης της φρουράς του Μπακογιάννη τη μέρα της δολοφονίας του, των τσεκουράτων ΕΠΕΝιτών τραμπούκων του '80 (και νυν "δημοκρατών"), των Ρέιντζερς και κοντολογίς των "εθνικοφρόνων" που έλεγαν στον κάθε Πιουριφόι και Βαν Φλυτ "ιδού ο στρατός σας" (τώρα το λένε στο SSόιμπλε) να επιδίδεται ανερυθρίαστα κι αφινιασμένα σε προεκλογικό ρόλο "αντιφασίστα".
Παράλληλα κι εξίσου εφιαλτικά, το κάθε παιδί του κομματικού σωλήνα, κι εν προκειμένω ο μπαρουτοκαπνισμένος (εδώ γελάνε) "κομμουνιστής" (εδώ κι αν γελάνε) Κουτσούμπας να συστρατεύεται ξεδιάντροπα με το Φωτάρα της ΜΝΗΜΑΡ και τον Alexis των νεοπασόκων του $ΥΡΙΖΑ κάτω από τις "αντιφασιστικές" διαταγές των στρατηγών του "αντιφασιστικού" αγώνα κ.κ. Αντωνάκη και Μπενύτο, ασύδοτων και ξετραχηλωμένων νεοκατοχικών "σωτήρων" του Έθνους.
Νά γιατί όλα αυτά τα νοσηρά και πρωτοφανή, πρωτοφανή σε ξετσιπωσιά (διότι η προϊστορία της προδοσίας σε αυτόν τον τόπο γεμίζει Εγκυκλοπαίδειες), θα μετέτρεπαν την τέχνη του θεάτρου σκιών σε μια ανούσια κι ατάλαντη υπόθεση.
Το συστατικό λοιπόν της επιτυχίας της πολιτικής αλητείας και νεοφασιστικής τσογλανιάς είναι η πάγια κι αγαστή συνεργασία μεταξύ της σταλινικής μαγιάς από την οποία προέκυψε μετεμφυλιακά όλη η υποτιθέμενη "Αριστερά" κι οι ποικίλες παραφυάδες της (έως και "τροτσκιστικές" και "αναρχο-αντιεξουσιαστικές") με τους τυπικούς εκπροσώπους του Κεφαλαίου. Τους οποίους κατά τα άλλα "αντιμάχεται", αυτή η σταλινική αχρειότητα από την εποχή της Βάρκιζας, αλλά για διάφορους λόγους για τους οποίους ευθύνονται πάντα οι άλλοι, ίσως και το κακό το ριζικό, όλο "αποτυχαίνει".
Οι χαφιεδίστικες συνθήκες και τα παρακρατικά μαγειρέματα, κινούνται πλέον σε τόσο κοσμογονικό ρυθμό ώστε να μοιάζουν πως αλλοιώνονται οι νόμοι της Φυσικής και να παραβιάζεται ο χρόνος. Την μια έρχονται στο νού στιγμές 1989 και "οικουμενικής" προστυχιάς και συμπόρευσης και πριν το μυαλό αρχίζει να κάνει τους συγκλονιστικούς συσχετισμούς προβάλλει σαν φαρσοκωμωδία και εκτυλισσόμενη από την ανάποδη η τραγική υπόθεση "Ασπίδα". Είναι τέτοιος ο νεοκατοχικός καταποντισμός των "δημοκρατικών" Κουίσλινγκς που όχι απλά πιάνονται σαν πνιγμένοι από το ίδιο τους το από καιρό (συγκεκριμένα από τις αρχές του '80) κατασκεύασμα, την Χρυσή Αυγή, αλλά δαιμονισμένα και με την αμετροέπεια της χολυγουντιανής υπερβολής τα στριφογυρίζουν όλα μανιακά με την απελπισμένη υστερία του πανικόβλητου χαφιέ.
Σε ένα από τα πιο κραυγαλέα παραδείγματα ιλιγγιώδους μαγειρέματος μέσα στην πιο πηχτή γλίτσα των υπονόμων (τόσο πηχτή ώστε η Χρυσή Αυγή, σαν απλό εξάρτημα της ίδιας αποχέτυεσης, να ωχριά στο "αντιφασιστικό" αποχετευτικό "ΟΛΟ" -περίπου όπως λέμε "το όλον μΠΑΤΣΟΚ"), το ΒΗΜΑ, δηλαδή η σαπίλα αυτοπροσώπως που λέγεται "ΔΟΛ", κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο την "ομολογία" Χρυσαυγίτη "να τα ξερνάει όλα" και να αποκαλύπτει "επικίνδυνες"(!!) για το "δημοκρατικό" Πολίτευμα δομές που στόχευαν ακόμη και στο Πραξικόπημα!!!!!
Αν είναι δυνατόν, οι γαγγραινώδεις πόρνες που υπηρέτησαν με ηδονική συνέπεια όλα τα αιματοβαμμένα καθεστώτα και Κατοχές (σημειωτέον, το ΒΗΜΑ και ΤΑ ΝΕΑ μετά τον πόλεμο αναγκάστηκαν να αλλάξουν τις ονομασίες τους για να αποφύγουν νομικίστικα τα ούτως ή άλλως για το θεαθήναι "δικαστήρια" των δωσιλόγων) να έχουν το θράσος να μας σερβίρουν από την ανάποδη μια νέα "υπόθεση ΑΣΠΙΔΑ" και μάλιστα με ήρωα τώρα την "αντικαθεστωτική" Χρυσή Αυγή!!
Και σε αυτό το κρεσέντο νεοφασιστικής παράκρουσης, ο κάθε άκαπνος σταλινικός Κουτσούμπας και τα λοιπά βαρκιζιανά υπολείμματα, να σπεύδουν να ενταχθούν στο αναμνηστικό "αντιφασιστικό" (αλλά πάντοτε προεκλογικό) πλάνο που οι υπερατλαντικοί φωτογράφοι και μάστορες του μοντάζ φιλοτεχνούν με απαραίτητο κι ανακτίμητο σκηνοθετικό εφέ τον χρυσαυγίτικο μπαμπούλα.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ. ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΟΙΚΙΛΟΥΣ "ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ" ΡΟΛΟΥΣ.
Διαβάστε και ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=7814