Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Σούπερ προσφορά: Με κάθε οργανική μία απόλυση δώρο

Χαθήκαμε διότι βρεθήκαμε σε μέρος που …χάσαμε το ιντερνέτ…
Καταφέραμε και το …πιάσαμε. Θα λειτουργούμε κανονικά από Τρίτη…

Από τον σΑτΥρΟπΡόΚο



- Υπουργούλη μου, υπουργάκο μου (Ντίνο Ηλιόπουλε πόσο προφητικός ήσουν), και πονηρούλης και ψευτρούλης; Και να ήσουν μόνο ένας! Τούτη η κυβέρνηση δεν λέει ποτέ ψέματα. Αν της ξεφύγει και πει καμιά αλήθεια!
- Ο Στουρνάρας ζήλεψε την ειλικρίνεια ενός παλιού προκατόχου του, που πετούσε τη σκούφια του αλόγου του, ο οποίος είχε πει δημόσια ότι στη μητέρα του, δεν έφτανε η σύνταξή της για να ζήσει.


- Είχε ξεχάσει όμως να μας πει, ότι ο μπαμπάς του και σύζυγος της μητέρας του είχε και μερικά καράβια!

Έτσι και ο Στουρνάρας
(υπουργούλη μου εσύ) έπεισε το πανελλήνιο ότι η μητέρα του «τη βγάζει» με 500 ευρώ.

- Το άκουσε η δική μου η μάνα που παίρνει 510 ευρώ και κατέβηκε από τα όρη τα άγρια βουνά να βρει τη μάνα του Στουρνάρα να της δώσει 5 ευρώ για να παίρνουν τα ίδια και να αποκατασταθεί η αδικία.

- Αλλά και ο Άδωνις; Άπαιχτος.
Βρε πουλάκι μου, εσύ βιβλία πουλούσες. Γιατί πήγες κι έμπλεξες με την πολιτική; Κατάφερες, την ώρα που υποτίθεται τους έπιασες στα πράσα, να πιαστείς στον ύπνο.

- Τελικά έχει δίκιο η Ευγενία, Άδωνι και Σπυρίδωνά μου, που σε αποκαλεί όπως σε αποκαλεί. Λίγο το (ο) το τελευταίο αν το αντικαταστήσει με (ι) θα έχει πετύχει τον τέλειο χαρακτηρισμό.

- Αρβανιτοπουλάκο μου, υπουργάκο μου, ώστε θα δώσεις σε όλους τους εκπαιδευτικούς «οργανικές» θεσούλες στα σχολεία ε; Και για αρχή τι θα τους πάρεις; Τις οργανικές στο υπουργείο; Και μετά θα τους πάρεις το σκάλπ;

- Η αλήθεια είναι πως διαθέτεις πολλά τόμαχοκ. Δεν εννοώ αυτό του φίλου σου και αυριανού αρχηγού σου, του Βορίδη.

- Εννοώ το τόμαχοκ της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, της συγχώνευσης και κατάργησης σχολείων και πάει λέγοντας.

- Εδώ που τα λέμε,
αν ο εκπαιδευτικός δεν ανήκει στο υπουργείο αλλά στο σχολείο, τότε αυτόματα ανήκει σ’ αυτόν που ανήκει και το σχολείο, δηλαδή στον εκάστοτε δήμο. Τον μετατρέπεις, λοιπόν σε δημοδιδάσκαλο.

- Αλήθεια,
γιατί συγκέντρωσε τα τυπικά προσόντα όλων των εκπαιδευτικών, το υπουργείο σου, υπουργούλη μου; Λες και θέλεις να προχωρήσεις στην πιστοποίηση των σχολικών μονάδων!

- Αν, πάλι,
κάνεις κάτι τέτοιο, θα αναγκαστείς να κατατάξεις τα σχολεία σε καλά και κακά. Τότε θα αναγκαστείς, στα κακά σχολεία να κόψεις τη χρηματοδότηση ή να τα κλείσεις απ’ ευθείας και συ δεν το θέλεις! Ή το θέλεις;

- Αν όμως οι εκπαιδευτικοί
είχαν οργανική θέση στο υπουργείο σου, δεν θα μπορούσες να τους απολύσεις, ενώ τώρα που τους δίνεις οργανική στα σχολεία, τους απολύεις. Με κρύα καρδιά εννοείται.

- Κάπως έτσι δεν είναι, υπουργούλη μου, τα πράγματα πλέον και στους δήμους; Αν κλείσει, ας πούμε, μια τεχνική δημοτική επιχείρηση, δεν απολύονται οι εργαζόμενοι; Ασφαλώς αφού καταργείται η οργανική τους.

- Πάντως, εγώ λυπάμαι τους διευθυντές των σχολείων. Δεν φτάνει που εκτός των μαθημάτων κάνουν χίλιες δυο δουλειές, τώρα θα ενημερώνουν ηλεκτρονικά και καθημερινά το παρουσιολόγιο των εκπαιδευτικών.

- Επικρατεί ένα γενικό τουρλουμπούκι με τα ωράρια,
τις διαθέσεις σε πολλά σχολεία, τις αλλαγές των αναθέσεων, τα πρότζεκτς που δεν ξεκίνησαν και τις ελλείψεις βιβλίων σε μαθήματα επιλογής.

- Και μέσα σ< το χαμό έχεις και κάποιους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν πήραν χαμπάρι πως το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» μας έχει αφήσει χρόνους.

- Έχω μια απορία. Τι θα έκανε ο υπουργός αν, λέμε τώρα, μάθαινε ότι κάποιος Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ενέκρινε, ως όφειλε, μείωση ωραρίου σε εκπαιδευτικό με σοβαρό πρόβλημα υγείας;

- Υπάρχουν πολλοί Διευθυντές Διευθύνσεων που πιπιλίζουν τη γνωστή καραμέλα των «άνωθεν εντολών» και γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως νομίζοντας πως θα ευνοηθούν στο μέλλον.

- Θα μου πείτε τώρα, φταίει ο υπουργός αν κάποιος Διευθυντής δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο και ξεπερνάει τα όρια; Θα σας πω κι εγώ όχι μόνο φταίει αλλά και παραφταίει. Επιλογή του υπουργού δεν είναι ο Διευθυντής αυτός;

- «Θα ξεριζώσουμε το Μπακιρένιο Μεσημέρι από τον πολιτικό βίο»
δήλωσε ο Αντώνιος ο Μεγαλοξεριζωτής. Έτσι είναι Αντώνη μου! Τόσα χρόνια ήσουν Μεγαλοσπορέας.

- Και να πεις ότι ήταν και δική σου επιλογή. Υπερατλαντικές εντολές εκτελούσες και συ και οι προκάτοχοί σου και όταν αφήνατε το Τέρας να μεγαλώνει ελεύθερο και τώρα που πάτε να το συμμαζέψετε.

- Παρόλα αυτά εγώ πιστεύω (σ)τον Αντώνη. Ούτε νέα μέτρα θέλει να πάρει ούτε σε εκλογές θέλει να πάει. Το αν μπορεί, με τους τροϊκανούς που κάνει παρέα, είναι άλλο θέμα.


- Άκου Αντώνη. Μην παιδεύεσαι να δημιουργήσεις πρωτογενές πλεόνασμα φορολογώντας τους εφοπλιστές. Αυτοι, ότι ήταν να δώσουν, το έδωσαν. Δεν έχουν «λίπος». Στους μισθωτούς βρίσκεται το λίπος, μην τους λυπάσαι.

ΠΗΓΗ:
http://www.alfavita.gr/

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP