Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Η κραυγή της Ιφιγένειας

Γράφει: Αργυράκου Αγγελική

ΑΕΡΑ – ΑΕΡΑ! ν’ ανασάνω! Αέρα! Δεν αντέχω άλλο!
Πέντε χρόνια μνημόνια στην Ελλάδα. Πέντε χρόνια ζω με μια πλαστική σακούλα περασμένη στο κεφάλι μου και μου επιτρέπετε να ανασαίνω ίσα για να μην πεθάνω.
Κάθε δόση δανείου είναι μια τρυπίτσα στην σακούλα.
Κάθε τρυπίτσα και ένα νέο πακέτο σκληρών μέτρων μιας ανάπτυξης που μέχρι σήμερα μετράει:

Πάνω από 10,000 αυτοκτονίες & άλλες τόσες απόπειρες. Πάνω από 6.300.000 Έλληνες να ζούνε κάτω από το όριο της φτώχιας. Πάνω από 65% μείωση των μισθών μας (στα 480€ μισθός με πτυχίο ΑΕΙ & 25 χρόνια εργασίας). Πάνω από 250,0000 επιχειρήσεις έκλεισαν & κλείνουν καθημερινά κάτω από βάρος της δυσβάσταχτης φορολογίας, Κατάθλιψη, Φτώχεια. Ανεργία που έβγαλε Άστεγους στο δρόμο. Παιδιά Υποσιτισμένα να λιποθυμάνε στις αυλές των σχολείων. Μετανάστευση.

Μα η ανάπτυξη πουθενά. Μόνον ο πρώην πρωθυπουργός Σαμαράς την «μύριζε» στον αέρα. Στον ίδιο αέρα εμείς μυρίζαμε απελπισία και θάνατο! Οι Έλληνες εξοντώνονται στο όνομα μιας πολιτικής λιτότητας που δεν οδηγεί πουθενά! «Είστε Βαλκάνιοι, 300€ μισθός είναι πολύ καλά!» δηλώνει ο Π. Τόμσεν και μας πείθει πως αυτό είναι το μέτρο ανάπτυξης που θα μεταβάλει τους Βαλκάνιους σε Κινέζους & Ινδούς εργάτες της Ευρώπης.

Μας σκοτώνετε αργά και σαδιστικά!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΗΡΙΩΔΙΑ!

Την στιγμή που ο Πρωθυπουργός της Γαλλίας Μανουέλ Βαλς δηλώνει ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα «δεν μπορεί να διακόψει τον ELA (σ.σ. Έκτακτη Βοήθεια Ρευστότητας)» στις ελληνικές τράπεζες και εσύ ο ίδιος Β. Σόιμπλε δηλώνεις ότι η Ελλάδα δεν θα φύγει από το ευρώ, ακόμη κι αν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος της Κυριακής είναι υπέρ του ΟΧΙ σύμφωνα με το Reuters, την ίδια στιγμή εκτοξεύεις εναντίον μου Οργή, θυμό, επιθυμία για παραδειγματική τιμωρία! Με την αμέριστη βοήθεια των πρώην ηγετών που εκλέγαμε εδώ στην Ελλάδα & των αστέρων δημοσιογράφων, με τρομοκρατείς μέχρι θανάτου για να γονατίσω όσο πιο χαμηλά γίνεται.

Εξάλλου μια Ελλάδα που ζητιανεύει γονατισμένη για λίγο αέρα, Δεν μπορεί να διεκδικήσει τίποτα. Ούτε αποζημιώσεις για τα γερμανικά σκάνδαλα που τόσο ακριβά πληρώσαμε! Ούτε αποζημιώσεις από τις γαλλικές, ολλανδικές και τις 13 γερμανικές τράπεζες που παραβιάζοντας κάθε συμφωνία, κερδοσκόπησαν χτυπώντας καταστροφικά την ελληνική οικονομία.

Και κυρίως Δεν θα μπορέσει να διεκδικήσει τις Πολεμικές Αποζημιώσεις
που μας οφείλετε εδώ και 60 χρόνια και ισοδυναμούν «Το συσσωρευμένο εθνικό εισόδημα 33 ετών ή τον προϋπολογισμό του κράτους για 130 χρόνια», όπως υπολόγιζε ο Κωνσταντίνος Δοξιάδης στην Έκθεση του, την έκθεση που πρέπει να γνωρίζουμε όλοι οι Έλληνες αλλά και όλοι οι Γερμανοί.

Γι’ αυτό λοιπόν τα «μέτρα ανάπτυξης» έγιναν ακόμη σκληρότερα αυτήν την φορά; Τρόμος, Ταπείνωση, Εξευτελισμός και Δήλωση Πλήρους Υποταγής της Δημοκρατικά εκλεγμένης Ελληνικής Κυβέρνησης!


Αυτό είναι το νέο πακέτο μέτρων που μου επιβάλετε για να ανοίξετε και πάλι μια τρυπούλα στην πλαστική μου σακούλα! Αυτά τα μέτρα καλούμαι να δηλώσω την Κυριακή αν «ΑΝΤΕΧΩ» Ή «ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ».

Όχι λοιπόν Δεν αντέχω! Και έχω κάθε δικαίωμα και υποχρέωση σαν ελεύθερος άνθρωπος να φωνάξω ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ!
Να φωνάξω ΟΧΙ σ’ αυτήν την κοροϊδία της ανάπτυξης!
Όχι στην εξαθλίωση & στον αφανισμό του λαού μου. Των παιδιών μου!


Δεν θα καθίσω να με σύρεις Ιφιγένεια στον βωμό μιας θυσίας που ΠΡΕΠΕΙ να γίνει για να μην τολμήσει κανένας στο άμεσο αλλά και στο μακρινό μέλλον να σηκώσει το κεφάλι του! Κυρίως βέβαια οι Ισπανοί που δείχνουν ανάλογες «δημοκρατικές επαναστατικές διαθέσεις» και οι Ιταλοί αλλά και όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες που βλέπουν την σημερινή Ενωμένη Ευρώπη των τραπεζών, των μαύρων ταμείων, της διαφθοράς & των σκανδάλων να καταπατά κάθε τι ελεύθερο, δίκαιο, ηθικό.

Αυτή η Ενωμένη Ευρώπη δεν είναι όραμα δικό μου.
Είναι ένας σύγχρονος Αγαμέμνονας που με σέρνει στο θυσιαστήριο για να αρπάξει τους θησαυρούς όχι μόνο της δικής μου Τροίας αλλά και όποιας άλλης Τροίας αντιστέκεται στην απληστία του!

Γι’ αυτό, εγώ η Ιφιγένεια της Ελλάδα του 2015, θα πηδήξω από τον βωμό και θα παλέψω για την ζωή μου!

ΟΦΕΙΛΩ να πηδήξω από τον βωμό και να παλέψω για την ελευθερία μου, για την αξιοπρέπεια μου.


ΟΦΕΙΛΩ να παλέψω για να βγω από την αιώνια κρίση της «σωτηρίας» μου, που με καταδικάσετε Ευρωπαίοι και Έλληνες κερδοσκόποι αφού η Ελληνική "σωτηρία" είναι η πιο προσοδοφόρα γερμανική επένδυση!

ΟΦΕΙΛΩ να παλέψω
για ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μου, για τα παιδιά που θα γεννήσω και για τα εγγόνια μου που πριν γεννηθούν είναι χρεωμένα με 35000€ το καθένα!

Ξέρω καλά πως αν δεν το κάνω τώρα, σε λίγα χρόνια θα ανοίγονται με σχεδίες στο πέλαγος & θα παλεύουν να περάσουν σύνορα ελπίδας γιατί εγώ δεν θα έχω χρήματα ούτε για το εισιτήριο της μετανάστευσης τους.

ΟΦΕΙΛΩ να παλέψω στην μνήμη των προγόνων μου που μου χάρισαν την πιο ακριβή ελευθερία!


ΟΦΕΙΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΑ ΕΞΑΘΛΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ!
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΤΕ!


Όπως οφείλετε να ακούσετε
και όλους όσους στηρίζουν την λογική, την ηθική και το δίκαιο. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ. Είναι δίπλα εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρη την Ευρώπη που φωνάζουν παντού ότι οι Πολιτικές Λιτότητας έχουν αποτύχει!

Οφείλετε να μας ακούσετε όλους.


Οφείλετε να ακούσετε Τον νομπελίστα οικονομολόγο Joseph E. Stiglitz που φωνάζει πως Η Ευρώπη επιτίθεται στην Ελληνική Δημοκρατία.

Οφείλετε να ακούσετε Τα παιδιά του DIE ANSTALT του ZDF που αντιπροσωπεύουν εκείνο το τμήμα του γερμανικού λαού για το οποίο πρέπει να είσαστε πολύ περήφανοι!

Οφείλετε να ακούσετε τους 300 οικονομολόγους και διανοούμενους που δηλώνουν: "Είμαστε όλοι με την Ελλάδα και την Ευρώπη"

Μα πιο πολύ από όλους οφείλετε να ακούσετε εμάς,
τους απλούς ανθρώπους των λαών της Ευρώπης που θέλουμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια στον τόπο μας. Τους Ευρωπαίους πολίτες που θέλουμε να ζούμε περήφανοι μέσα σε μια Ενωμένη Ευρώπη Δημοκρατική, Ηθική, Αλληλέγγυα. Σ’ αυτήν την Ευρώπη θέλω να ανήκω.

Στην Ευρώπη που θα αναμετρηθεί με την διαφθορά, την κερδοσκοπία, τον σκοταδισμό και θα ξαναθυμηθεί τις Αρχές του Διαφωτισμού.

Σε μια Ευρώπη που δεν θα θυσιάζει Ιφιγένειες.


Αυτή η Ευρώπη είναι το όραμα εκατομμυρίων Ευρωπαίων και γι’ αυτήν αξίζει κάθε αγώνας.

Για αυτήν την Ευρώπη θα παλέψω. Θα πηδήξω από τον βωμό και θα φωνάξω ΑΕΡΑ!


ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ 2015

ΠΗΓΗ:
http://www.alfavita.gr/


Διαβάστε και εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=9744
 

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP