Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας « Στο τέλος είδαμε ποιος είναι ένας δειλός αρουραίος, που κρύβεται σε... καταφύγια και ποιος είναι ένας ...
Τρίτη 20 Ιουλίου 2010
Κούνεβα: Προμηθέας της Αθήνας!!!
Η Κούνεβα ηρωίδα στο Φεστιβάλ Αθηνών και στο Λαμπτακιστάν!!!
Μια κοινωνία σήψης και παρακμής αντικαθρεφτίζεται πιο καθαρά στην «τέχνη» που παράγει. Η Αγοραία χυδαιότητα της αγοράς αποτυπώνεται και με αγοραία χυδαιότητα στην «τέχνη» (βάζουμε τα εισαγωγικά γιατί αυτό που «παράγεται» δεν είναι Τέχνη).
Τα στοιχεία τα οποία έχουν «αιχμαλωτίσει» καταλυτικά όλα τα πνευματικά και καλλιτεχνικά προϊόντα είναι τα ίδια με αυτά της καπιταλιστικής αγοράς:Ο πυρετός της «ανακύκλωσης» και πώλησης της σήψης, ο ακατάπαυστος νεωτερισμός αυτός καθαυτός, το καθημερινό κυνήγι για το απλώς νεότροπο και ριζικά αντίθετο με τις παραδόσεις των μεγάλων καλλιτεχνικών δημιουργημάτων, το απλώς εντυπωσιακό, το φανταχτερό, ανεξάρτητο από την εσωτερική αξία του, η μόδα και πάνω απ’ όλα η πολτοποίηση των πάντων και η προπαγανδιστική προώθηση των αφεντάδων του κόσμου και των επιχειρηματιών «νονών» της «τέχνης». Ο μεγάλος «νονός»-διαχειριστής του Πολιτισμού μας και της Τέχνης είναι το συγκρότημα Λαμπράκη.
Αυτός καθορίζει το τι είναι Τέχνη και Πολιτισμός. Στους δικούς του ρυθμούς χορεύουν, σαν μαριονέτες, οι Έλληνες καλλιτέχνες και τα «κυκλώματα» του εμπορευματοποιημένου «πολιτισμού» μας.
Και τα μίσθαρνα όργανα του Συγκροτήματος, με αυθάδεια γελοιότητας πρωτοφανή, αποτελούν τους θηριώδεις «μπράβους» του, τα πλέον γλοιώδη παράσιτα ποικίλων διαστροφών…
Όλοι αυτοί οι διαχειριστές-«νονοί» του πολιτισμού μας και οι «μπράβοι» τους, μια και είναι παντελώς ξεκομμένοι από τις πηγές του Πολιτισμού και της Τέχνης, «κλειδωμένοι» μέσα στη σαπίλα του καθεστώτος τους, εμφανίζουν ως Τέχνη και Πολιτισμό τις αρρωστιάρικες αναζητήσεις της φαντασίας τους, την αθλιότητα και την αμηχανία του κόσμου τους που καταρρέει και τα χυδαιολογήματα της προπαγάνδας τους και των «αξιών» τους.
Αυτοί, λοιπόν, οι «νονοί» και οι «μπράβοι» τους επιβραβεύουν και προωθούν, σαν μεγάλα καλλιτεχνικά δημιουργήματα, όλα τα υποπροϊόντα και τα ασήμαντα έργα και κυρίως: Ανακηρύσσουν σε αριστουργήματα τα έργα με τις πιο πνιγηρές, θανατερές αναθυμιάσεις της παρακμής και με τις πιο κραυγαλέες και απαίσιες διαστροφές…
Αποσύνθεση, δηλαδή και χρεοκοπία ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ…
Και αντίστοιχα: Απαστράπτουσα, υστερική προπαγάνδα αυτής της αποσύνθεσης και χρεοκοπίας…
Είναι τόσο αδίστακτοι αυτοί οι «νονοί» και τα μίσθαρνα μορμολύκειά τους που ανακήρυξαν την Κούνεβα …Προμηθέα!!!
Δεν είναι μόνο ότι υμνολογούν τις διαστροφικές «ανησυχίες» των σκηνοθετών, της Χέλγκαρντ Χάουγκ και του Ντάνιελ Βέτσελ (υποπροϊόντα σήψης και ασημαντότητας), αλλά φτάνουν και στην αθλιότητα να συνδέουν τις τραγωδίες του Αισχύλου με αυτά τα νοσηρά κατακάθια της σήψης…
Φτάνουν και στην προπαγανδιστική, σκανδαλώδη γελοιότητα να καθιστούν την Κούνεβα, τον Προμηθέα της σημερινής Αθήνας…
Οι «αριστερίστικες» ποικιλίες της έδωσαν σχεδόν το χρίσμα της Ρόζας Λούξεμπουργκ.
Οι «νονοί» του καπιταλισμού και τα προπαγανδιστικά τους μαντεία την έντυσαν με το «καλλιτεχνικό» ισοδύναμο της Μεγάλης επαναστάτριας:Τον Προμηθέα του Αισχύλου.
Δεν το γνωρίζαμε ότι το Συγκρότημα Λαμπράκη, αυτή η μοχθηρή γκριμάτσα του καπιταλιστικού συστήματος, έχει μεταλλαχτεί σε υμνητή των επαναστατικών και ανατρεπτικών συμβόλων, ιδεών και αξιών, χέρι-χέρι με την «αριστερά»!!!
Και μόνο αυτό το γεγονός, αποκαλύπτει από μόνο του, αδυσώπητα και τελεσίδικα, ποια είναι η Κούνεβα, ποιος ο ρόλος της και ποιοι οι «νταβάδες» και οι σπόνσορές της…
Όταν γίνεσαι το πρόσωπο της ημέρας στο Φεστιβάλ Αθηνών, αλλά και στις σελίδες του συγκροτήματος ΤΟΤΕ τα λόγια περιττεύουν…