Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Θα κλείσουμε το 2013 με ένα ποίημα του Μπρεχτ.


ΓΙΑΤΙ τώρα πια δεν θα σωθούμε με τη δειλία…
Ούτε άλλα περιθώρια υπάρχουν για να βαδίζουμε μοιραίοι και άβουλοι μπροστά στη ΦΡΙΚΗ…

Δεν έχουμε πλέον να χάσουμε ΤΙΠΟΤΑ, παρά μόνο την καταχνιά της απελπισίας και του θανάτου μας…
Ένας ΜΟΝΟ δρόμος έχει απομείνει: ΖΩΗ (Εξέγερση) ή ΘΑΝΑΤΟΣ…


Το Ποίημα:
Μπαλάντα για την έγκριση του κόσμου


Δεν είμαι άδικος, μα ούτε και τολμηρός.

Και να που, σήμερα. μου δείξανε τον κόσμο τους.

Μόνο το ματωμένο δάχτυλό τους είδα μπρός.
Και είπα ευθύς: “Μ’ αρέσει ο νόμος τους”.
Τον κόσμο αντίκρυσα μεσ’ απ’ τα ρόπαλά τους.

Στάθηκα κι είδα, ολημερίς, με προσοχή.
Είδα χασάπηδες που ήταν ξεφτέρια στη δουλειά τους.
Και σαν με ρώτησαν “Σε διασκεδάζει;”, είπα: ”Πολύ!”

Κι από την ώρα εκείνη, λέω “Ναι” σε όλα.
Κάλλιο δειλός, παρά νεκρός να μείνω.
Για να μη με τυλίξουνε σε καμιά κόλλα,
ό,τι κανένας δεν εγκρίνει, το εγκρίνω.
Φονιάδες είδα, κι είδα πλήθος θύματα.

Μου λείπει θάρρος, μα όχι και συμπόνια.
Και φώναξα, βλέποντας τόσα μνήματα:
“Καλά τους κάνουν- για του έθνους την ομόνοια!”

Να φτάνουν είδα δολοφόνων στρατιές
κι ήθελα να φωνάξω: ”Σταματήστε!”

Μα ξέροντας πως κρυφοκοίταζε ο χαφιές,
μ’ άκουσα να φωνάζω: ”Ζήτω! Προχωρήστε!”
Δεν μου αρέσει η φτήνεια κι η κακομοιριά.

Γι’ αυτό κι έχει στερέψει η έμπνευσή μου.
Αλλά στου βρώμικού σας κόσμου τη βρωμιά
ταιριάζει, βέβαια- το ξέρω- κι η έγκρισή μου.


Το πήραμε από δω:
http://aristeroblog.gr/node/2199


 Διαβάστε και εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=8230
  

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP