Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Τα κουτσαβάκια της Βουλής σε δράση!

Λόγια και Σκέψεις 


Μετά από το επίσημο τριήμερο δυσπιστίας και αφού είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε το πολιτικό ήθος και ύφος του Αντωνάκη, του Μπένυ, του Μάκη μας και όλων όσων η απόλυτη εξουσία τους έχει ανεβάσει στον έβδομο ουρανό, με ψυχραιμία και μετά από εσωτερική αναζήτηση, σκέφτηκα να ασχοληθώ με τους εξαιρετικούς, δημοκρατικούς, ευφάνταστους διαλόγους που είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε.

Κατ"αρχήν, και βέβαια αν μου επιτρέπει ο πολλά βαρύς Αντωνάκης μία υπόδειξη. Το καλάμι με το οποίο κινείται το τελευταίο διάστημα καλό θα ήταν να το παρκάρει πριν μπει στη Βουλή, όχι από σεβασμό-αυτός καταζητείται- για να μη βγάλει κανένα μάτι βολευτού και πληρώνουμε εργατικό ατύχημα!

Επιβεβαίωσα λοιπόν αυτό το Άγιο τριήμερο ότι μου αναγνωρίζει τις θυσίες, ξέρει πως δεν αντέχω άλλο, κατανοεί την πείνα μου αλλά υπάρχει και το παντεσπάνι ελλείψει ψωμιού, μου κάνει καλό η ζωή στους δρόμους της πόλης, μας φέρνει πιο κοντά στους ανθρώπους και στη φύση και για διευκόλυνση μου θα έχω και δωρεάν Wi-Fi, μη τυχόν και σκάσει αγγελία για δουλειά και τη χάσω.

Έμαθα πως τα βήματα της κυβέρνησης είναι μικρά και ένα τη φορά, διότι όποιος βιάζεται τσακίζεται και ο αρχηγός μας προσέχει.Έτσι θα πρέπει να κάνουμε λιγάκι υπομονή διότι και στις αγορές θα βγούμε, και πλεόνασμα θα έχουμε και οι φόροι θα μειωθούν.
Κάντε λιγάκι υπομονή, ακόμα τούτη την άνοιξη ραγιάδες αλλά μετά ποιος μας πιάνει.



Πιστεύει ακράδαντα ο- πολλά βαρύς και όχι- Αντωνάκης ότι βγαίνουμε από το τούνελ, αλλά δεν μας είπε πως.Θα βγούμε όρθιοι, θα μας βγάλουν τέσσερις;
Δεν έχει σημασία πιστεύω, εξ άλλου ο προορισμός δεν είναι αυτοσκοπός, σημασία έχει το ταξίδι!!

Έμαθα πως να διαστρεβλώνω τα γεγονότα, έμαθα ότι τα ΜΑΤ κάνουν το καθήκον τους και πετάνε έξω τους ανόητους καταληψίες και θα συνεχίσουν να το κάνουν διότι αυτό επιτάσσει η δημοκρατία.

Έμαθα να ειρωνεύομαι και να χλευάζω και αυτό να το λέω πολιτική, να μην απαντώ σε κανένα ερώτημα με επιχειρήματα και αριθμούς αλλά να εφαρμόζω το "σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε", ή βάζω το καπελάκι μου στραβά, ως κουτσαβάκι και κοιτώ με ύφος"πάμε έξω να τα πούμε".

Κατάλαβα τι σημαίνει βολευτής του Ελληνικού κοινοβουλίου και πρέπει να σας το επικοινωνήσω.
Ο Βολευτής της συμπολίτευσης διαφωνεί με την κυβέρνηση και το δηλώνει σε όλους τους τόνους στα πληρωμένα δελτία ειδήσεων-διότι βλέπουν τα βόδια που ψηφίζουν- αλλά ψηφίζει κατ εντολήν θεού, ειδικά όταν το κόστος μετακυλίεται στις πλάτες του λαουτζίκου.
Το κόστος που θα είχε ο ίδιος εκφράζοντας διαφωνία δια της ψήφου είναι τεράστιο. Σε περιόδους κρίσης δεν αφήνεις τα χιλιαρικάκια να χαθούν, οικογένειες έχουν οι άνθρωποι και το βουλευτιλίκι είναι ακριβοπληρωμένη δουλειά, την αφήνεις; δεν την αφήνεις;

Έμαθα πολλά πράγματα είναι αλήθεια και σκέφτομαι μην πάει χαμένη η διδασκαλία. Θα τα εφαρμόσω ένα προς ένα όταν οι δικαστικοί επιμελητές μου χτυπήσουν για έξωση, όταν έρθουν να μου κόψουν το ρεύμα, όταν μειωθεί και άλλο ο μισθός, σύνταξη δεν θα πάρω αυτό το έχω πλέον εμπεδώσει,όταν στο νοσοκομείο δεν υπάρχουν γιατροί, νοσηλευτές, αναλώσιμα κρεβάτια.

Όταν κλείσουν και άλλοι οργανισμοί, όταν μείνουν και άλλοι στο δρόμο, όταν κλείσουν και άλλα σχολεία και πανεπιστήμια θα είμαι εδώ να σας θυμίζω ότι όλοι αυτοί μπήκαν στη βουλή από εμάς και δουλεύουν για εκείνους.
Σπουδαίο και ηθικό δίδαγμα, μην το αφήσουμε να χαθεί.
Εμπρός στο δρόμο που χαράζουν οι Ελληνες βολεμένοι βουλευτές
.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP