Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Ο αποστάτης αποστασίες ονειρεύεται..

Ουδέν Σχόλιον


Πλημμύρισε πάλι από ιερή αγανάκτηση η αυτού χυδαιότης το Ιερόν(για τον εαυτό του) Κτήνος, και πρασίνισε απ' το κακό του:
''Καλούν σε αποστασία τους βουλευτές ΜΟΥ!''.
''Θέλουν να πέσει η κυβέρνησή ΜΟΥ, να κινδυνεύσει η δημοκρατία ΜΟΥ, να χρεοκοπήσει το κράτος ΜΟΥ!''


''Τους καλούν να ψηφίσουν κατά συνείδηση και να καταψηφίσουν τα νέα μέτρα, τα μέτρα που ΕΓΩ συμφώνησα να επιβάλλουν στον λαό, διότι ΕΓΩ γνωρίζω το καλό του, και γι αυτό ΕΓΩ στηρίζω αυτή την κυβέρνηση, κι όχι για να μην πάω φυλακή όπως λένε οι κακές γλώσσες!''
''Και αυτό συνιστά αποστασία! Και είναι ανεπίτρεπτο! Διότι ξέρουν καλά πως μόνον ΕΓΩ μπορώ να είμαι αποστάτης!..
..αποστάτης από την αλήθεια, αποστάτης από την ηθική, από τα συμφέροντα...
του λαού, αποστάτης από την δημοκρατία! Την απλή δημοκρατία, όχι την Νέα! Αυτήν την στηρίζω! ''


Γέλασε ο κάθε πικραμένος (που είμαστε όλοι μας) από την νέα διαστρέβλωση που επιχειρούν τα πρασινομπλέ παπαγαλάκια:
Όποιος δηλαδή κυβερνητικός βουλευτής τολμήσει να καταψηφίσει τα αντιοικονομικά και λαοκτόνα μέτρα, θα ονομάζεται ''αποστάτης''..
..και όχι αντιπρόσωπος του λαού, σεβόμενος την Συνταγματική επιταγή περί ''αντιπροσωπευτικής κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας''!

Το κόμμα, δηλαδή, και η κυβέρνηση υπεράνω όλων! Uber Alles!
Jawohl mein Fuhrer!!!

Έτσι να συνεχίσετε.. Μ΄ αυτά τα μυαλά!
Κι όταν τυχόν ο λαός αποφασίσει να πάρει τις τύχες στα χέρια του, και σας συμπεριφερθεί σαν κατακτητές και δυνάμεις κατοχής(που είσαστε)..
..θα κλαίτε και θα οδύρεστε περί ''εμφυλίου σπαραγμού''!
Σαν γνήσιοι αποστάτες του ελληνισμού..


 Διαβάστε και ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=8006

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP