Το κάλλος θα σώσει τον κόσμο
Ο νέος "αντιρατσιστικός νόμος" καταργεί την ελευθερία του λόγου. Όργουελ στους καιρούς της πολυπολιτισμικότητας.
Ήταν αναμενόμενο. Η Ελλάδα πρέπει να «εκσυγχρονιστεί» και να συμμορφωθεί στα νέα δεδομένα της Νέας Τάξης.
Άλλωστε το αναφέρει χωρίς «αιδώ» το προτεινόμενο σχέδιο νόμου, ότι καθώς «η χώρα μας» (ή ‘χώρος’ κατά τα μυαλά τους) μεταβαίνει (την σέρνουν με το ζόρι καλύτερα) «σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία» (ουοάου!!!), «η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους».
Ότι γίνεται εις το εξωτερικόν – σύντομα και στην χώρα μας.
Ο «λόγος μίσους» που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες της "δημοκρατικής" Δύσης, είναι το υπερόπλο της Νέας Τάξης - που μας βγήκε πολύ «ευαίσθητη» - κατά των ανυπάκουων, απείθαρχων, ομιλητικών και γενικά μη συγχρονισμένων στα 'νέα δεδομένα'.
Φίμωση ή κυνήγι ανελέητο. Ή το βουλώνεις ή σε φορτώνουμε με πρόστιμα, ποινές, φυλακίσεις, απολύσεις και όρεξη να έχουμε.. Έχουμε να δούμε πολλά και έχουμε να πούμε πολλά. Καλωσήρθατε στην δικτατορία των «δικαιωμάτων».
Διαβάζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012
Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου».
Τίθεται από σήμερα 22 Φεβρουαρίου 2011 σε δημόσια διαβούλευση η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, «για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου».
Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου θεσπίζεται το γενικό πλαίσιο ρύθμισης για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου, σύμφωνα με την Απόφαση-πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 28ης -11-2008, ώστε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη προσέγγιση του ποινικού δικαίου των κρατών-μελών αναφορικά με την αποτελεσματικότερη καταπολέμηση των εκδηλώσεων ρατσισμού και της ξενοφοβίας, καθώς και των εγκλημάτων που τελούνται με τέτοια κίνητρα.
Ο νόμος αυτός βασίζεται επίσης και στην από 7 Μαρτίου 1966 Διεθνή Σύμβαση «περί καταργήσεως πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων» που κυρώθηκε με το Ν.Δ. 494/1970 και οι επιταγές της οποίας είχαν υλοποιηθεί με τον ν. 927/1979 που καταργείται από τον παρόντα νόμο.
Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους.
Για το λόγο αυτό θεωρείται επιβεβλημένη η εισαγωγή ενός επικαιροποιημένου και βελτιωμένου νομοθετήματος, σε αντικατάσταση του προηγουμένου, ώστε να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικότερα οι σοβαρές μορφές εκδήλωσης ρατσιστικών και ξενόφοβων συμπεριφορών. Στο εγχείρημα αυτό, αναγκαία είναι η στάθμιση με τα οιονεί ανταγωνιστικά ατομικά δικαιώματα, όπως αυτό της ελευθερίας της έκφρασης (βλ. άρθρο 10 της EΣΔΑ και άρθρα 14-16 του Συντάγματος).
Με τις ρυθμίσεις του παρόντος σχεδίου νόμου δημιουργείται ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό θεσμικό πλαίσιο για την καταπολέμηση των εκδηλώσεων ρατσισμού και της ξενοφοβίας, καθώς και των εγκλημάτων που τελούνται με τέτοια κίνητρα, καλύπτοντας συγκεκριμένες και ειδικότερες πτυχές του θέματος, εισάγοντας νομικά μέσα προστασίας και προβλέποντας αναλογικές και αποτελεσματικές κυρώσεις. Ειδικότερα:
α. - Εξασφαλίζεται ότι η διερεύνηση και ποινική δίωξη των εγκλημάτων ρατσισμού και ξενοφοβίας γίνεται αυτεπάγγελτα και δεν εξαρτάται από αναφορές ή καταγγελίες των θυμάτων, τα οποία είναι συχνά ιδιαιτέρως ευάλωτα και διστάζουν να κινήσουν δικαστικές διαδικασίες.
β. – Θεσπίζεται η διοικητική ευθύνη των νομικών προσώπων που εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο σε εκδηλώσεις ρατσισμού και ξενοφοβίας ή στη διάπραξη εγκλημάτων με τέτοια κίνητρα.
γ. – Επεκτείνεται η προστασία και σε ομάδες ή πρόσωπα που δεν προσδιορίζονται μόνο με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή τους αλλά και τον γενετήσιο-σεξουαλικό τους προσανατολισμό.
Επίσης, εκτός από τις προσβολές εναντίον ομάδων ή προσώπων αξιόποινες θεωρούνται και οι ρατσιστικές και ξενοφοβικές εκδηλώσεις που στρέφονται κατά πραγμάτων (κινητών ή ακινήτων), τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως ή κατ’ αποκλειστικότητα από τις παραπάνω ομάδες ή πρόσωπα (όπως π.χ. θρησκευτικά αντικείμενα, εθνικά σύμβολα, οίκοι λατρείας, χώροι διαμονής, εκπαίδευσης, ψυχαγωγίας, κλπ.).
Η διαφάνεια αποτελεί προτεραιότητα σε κάθε πρωτοβουλία της κυβέρνησης, όπως και η συμμετοχή των πολιτών στη διαμόρφωση των επιλογών της. Για αυτό, σας καλώ, να συμμετάσχετε στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας στις ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου. Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 03 Μαρτίου 2011 και, αφού ληφθούν υπόψη τα αποτελέσματά της, το σχέδιο νόμου θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
Χάρης Καστανίδης
Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Δρακόντειες διατάξεις για εφημερίδες, κόμματα οργανώσεις αλλά και ... bloggers
Γράφει ο Ελεύθερος Κόσμος:
Σχέδιο για έναν νέο "αντιρατσιστικό νόμο" επεξεργάζεται το υπουργείο Δικαιοσύνης, προφανώς για να ευθυγραμμιστεί με τις απαιτήσεις της "Νέας Τάξης" που θέλουν να στέλνουν στην φυλακή όποιον φέρνει αντιρρήσεις για την πορεία την οποία σχεδιάζουν για όλη την οικουμένη, στα πλαίσια της πολυπολιτισμικότητας.
….. Ο νέος αντιρατσιστικός νόμος, θα καταργεί τον παλαιότερο του 1979, "καθώς αυτός κρίνεται ανεπαρκής", όπως σαφέστατα λέει η αιτιολόγηση του σχεδίου Νόμου. Σύμφωνα ακόμη με αυτήν, "η ελληνική κοινωνία έχει γίνει μια πολυφυλετική κοινωνία" και στόχος της πολιτείας είναι η υπεράσπιση των μειονοτήτων. Η "πέτρα του σκανδάλου" προφανώς εδώ είναι ο "ΕΚ" καθώς από το 2007 η εφημερίδα μας έχει εμπλακεί σε τουλάχιστον 10 υποθέσεις με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο, στην συντριπτική πλειοψηφία των οποίων έχει αθωωθεί. Να θυμηθούμε επίσης την πολύκροτη δίκη για το βιβλίο του Κ. Πλεύρη, η αθώωση του οποίου πήρε διεθνείς διαστάσεις και είχε ως αποτέλεσμα διεθνείς εβραϊκές οργανώσεις να παρεμβαίνουν στα της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Αυτά είναι τα "κενά του νόμου", στα οποία αναφέρεται η αιτιολόγηση του σχεδίου νόμου. Σίγουρα όμως ο νέος νόμος, όπως σαφώς μπορεί κάποιος να καταλάβει από την ανάγνωση της συγκεκριμένης πρότασης, θα συμπεριλάβει στις "τιμωρητικές" του διατάξεις τον οποιοδήποτε εκφέρει γνώμη αντίθετη για μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Και δεν μιλάμε φυσικά μόνο για προσωπικό επίπεδο αλλά ο νόμος στρέφεται και κατά οργανώσεων. Συλλόγων, κομμάτων, που εκφέρουν έναν ανάλογο πολιτικό λόγο.
…… Σημαντικότατο σημείο της καινούριας πρότασης νόμου είναι η σημασία που δίδεται στο διαδίκτυο, (πέρασαν οι μέρες ελευθερίας των bloggers, από ό,τι φαίνεται) καθώς ο νόμος προβλέπει δίωξη κατά ατόμου που κατοικεί στην Ελλάδα, ακόμη και εάν ο server της ιστοσελίδας είναι σε χώρα (όπως οι ΗΠΑ - blogspot κλπ) στην οποία υπάρχει ελευθερία της έκφρασης.
.Επίσης ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στα περί σεξουαλικού προσανατολισμού ρατσιστικά εγκλήματα (ενώ δεν υπήρχε στον προηγούμενο νόμο).
Μία ακόμη ... πρωτοτυπία του νόμου - και πολύ σοβαρή - είναι ότι επιβάλλεται η συλλογική ευθύνη καθώς ο νόμος στρέφεται πέρα των φυσικών προσώπων και σε νομικά πρόσωπα, καθώς διώκει τον οποιοδήποτε ανήκει σε μια εταιρία, σύλλογο, οργάνωση του οποίου κάποιο μέλος εκφέρει "ρατσιστικές" απόψεις, κατά την νέα πρόταση νόμου. Δίνει μεγάλη βάση στα χρηματικά πρόστιμα, επίσης, ανεβάζοντάς τα, μέχρι τα 150.000 ευρώ, ενώ τέλος το κερασάκι στην τούρτα, είναι η σαφέστατη αναφορά στην ποινικοποίηση της άρνησης του ολοκαυτώματος.
Όσον αφορά την άρνηση του ολοκαυτώματος των Εβραίων, ο νόμος μιμείται άλλες νομοθεσίες όπως της Γερμανίας, της Γαλλίας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπου η άρνηση του ολοκαυτώματος αποτελεί ποινικό αδίκημα. Έχει άραγε σχέση η «άνοδος του αντισημιτισμού» στην Ελλάδα που έγραψε πρόσφατα αμερικάνικη εφημερίδα; Ο Δημητράς, το είχε θέσει σωστά: «κάθε ελπίδα για να δοθεί προσοχή στο πρόβλημα (του αντισημιτισμού) μπορεί να έρθει μόνο με πιέσεις από το εξωτερικό…»
“Άρθρο 4
1. Όποιος δημόσια προφορικά ή διά του τύπου ή μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, εγκωμιάζει ή αρνείται ή εκμηδενίζει τη σημασία εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και εγκλημάτων πολέμου, όπως ορίζονται στα άρθρα 6, 7 και 8 του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου ή των εγκλημάτων που ορίζονται στο άρθρο 6 του Καταστατικού του Διεθνούς Στρατοδικείου που προσαρτάται στη Συμφωνία του Λονδίνου της 8ης Αυγούστου 1945 και η πράξη αυτή στρέφεται κατά ομάδας προσώπων που προσδιορίζεται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή ή το γενετήσιο προσανατολισμό κατά τρόπο που μπορεί να προκαλέσει ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή εχθροπάθεια κατά μιας τέτοιας ομάδας ή μέλους της τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο (2) έτη και χρηματική ποινή χιλίων έως τριών χιλιάδων (1.000 – 3.000) ευρώ.
2. Για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου απαιτείται τα εγκλήματα αυτά να έχουν αναγνωριστεί με αμετάκλητη απόφαση ελληνικού ή διεθνούς δικαστηρίου.”
Ως γνωστόν η γενοκτονία του Ελληνισμού σε Πόντο και Μικρά Ασία δεν έχει αναγνωρισθεί ούτε από Ελληνικό, ούτε από διεθνές δικαστήριο… Άρα, δεν τιμωρείται η άρνησή της!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5422
Ο νέος "αντιρατσιστικός νόμος" καταργεί την ελευθερία του λόγου. Όργουελ στους καιρούς της πολυπολιτισμικότητας.
Ήταν αναμενόμενο. Η Ελλάδα πρέπει να «εκσυγχρονιστεί» και να συμμορφωθεί στα νέα δεδομένα της Νέας Τάξης.
Άλλωστε το αναφέρει χωρίς «αιδώ» το προτεινόμενο σχέδιο νόμου, ότι καθώς «η χώρα μας» (ή ‘χώρος’ κατά τα μυαλά τους) μεταβαίνει (την σέρνουν με το ζόρι καλύτερα) «σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία» (ουοάου!!!), «η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους».
Ότι γίνεται εις το εξωτερικόν – σύντομα και στην χώρα μας.
Ο «λόγος μίσους» που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες της "δημοκρατικής" Δύσης, είναι το υπερόπλο της Νέας Τάξης - που μας βγήκε πολύ «ευαίσθητη» - κατά των ανυπάκουων, απείθαρχων, ομιλητικών και γενικά μη συγχρονισμένων στα 'νέα δεδομένα'.
Φίμωση ή κυνήγι ανελέητο. Ή το βουλώνεις ή σε φορτώνουμε με πρόστιμα, ποινές, φυλακίσεις, απολύσεις και όρεξη να έχουμε.. Έχουμε να δούμε πολλά και έχουμε να πούμε πολλά. Καλωσήρθατε στην δικτατορία των «δικαιωμάτων».
Διαβάζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012
Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου».
Τίθεται από σήμερα 22 Φεβρουαρίου 2011 σε δημόσια διαβούλευση η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, «για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου».
Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου θεσπίζεται το γενικό πλαίσιο ρύθμισης για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου, σύμφωνα με την Απόφαση-πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 28ης -11-2008, ώστε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη προσέγγιση του ποινικού δικαίου των κρατών-μελών αναφορικά με την αποτελεσματικότερη καταπολέμηση των εκδηλώσεων ρατσισμού και της ξενοφοβίας, καθώς και των εγκλημάτων που τελούνται με τέτοια κίνητρα.
Ο νόμος αυτός βασίζεται επίσης και στην από 7 Μαρτίου 1966 Διεθνή Σύμβαση «περί καταργήσεως πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων» που κυρώθηκε με το Ν.Δ. 494/1970 και οι επιταγές της οποίας είχαν υλοποιηθεί με τον ν. 927/1979 που καταργείται από τον παρόντα νόμο.
Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους.
Για το λόγο αυτό θεωρείται επιβεβλημένη η εισαγωγή ενός επικαιροποιημένου και βελτιωμένου νομοθετήματος, σε αντικατάσταση του προηγουμένου, ώστε να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικότερα οι σοβαρές μορφές εκδήλωσης ρατσιστικών και ξενόφοβων συμπεριφορών. Στο εγχείρημα αυτό, αναγκαία είναι η στάθμιση με τα οιονεί ανταγωνιστικά ατομικά δικαιώματα, όπως αυτό της ελευθερίας της έκφρασης (βλ. άρθρο 10 της EΣΔΑ και άρθρα 14-16 του Συντάγματος).
Με τις ρυθμίσεις του παρόντος σχεδίου νόμου δημιουργείται ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό θεσμικό πλαίσιο για την καταπολέμηση των εκδηλώσεων ρατσισμού και της ξενοφοβίας, καθώς και των εγκλημάτων που τελούνται με τέτοια κίνητρα, καλύπτοντας συγκεκριμένες και ειδικότερες πτυχές του θέματος, εισάγοντας νομικά μέσα προστασίας και προβλέποντας αναλογικές και αποτελεσματικές κυρώσεις. Ειδικότερα:
α. - Εξασφαλίζεται ότι η διερεύνηση και ποινική δίωξη των εγκλημάτων ρατσισμού και ξενοφοβίας γίνεται αυτεπάγγελτα και δεν εξαρτάται από αναφορές ή καταγγελίες των θυμάτων, τα οποία είναι συχνά ιδιαιτέρως ευάλωτα και διστάζουν να κινήσουν δικαστικές διαδικασίες.
β. – Θεσπίζεται η διοικητική ευθύνη των νομικών προσώπων που εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο σε εκδηλώσεις ρατσισμού και ξενοφοβίας ή στη διάπραξη εγκλημάτων με τέτοια κίνητρα.
γ. – Επεκτείνεται η προστασία και σε ομάδες ή πρόσωπα που δεν προσδιορίζονται μόνο με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή τους αλλά και τον γενετήσιο-σεξουαλικό τους προσανατολισμό.
Επίσης, εκτός από τις προσβολές εναντίον ομάδων ή προσώπων αξιόποινες θεωρούνται και οι ρατσιστικές και ξενοφοβικές εκδηλώσεις που στρέφονται κατά πραγμάτων (κινητών ή ακινήτων), τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως ή κατ’ αποκλειστικότητα από τις παραπάνω ομάδες ή πρόσωπα (όπως π.χ. θρησκευτικά αντικείμενα, εθνικά σύμβολα, οίκοι λατρείας, χώροι διαμονής, εκπαίδευσης, ψυχαγωγίας, κλπ.).
Η διαφάνεια αποτελεί προτεραιότητα σε κάθε πρωτοβουλία της κυβέρνησης, όπως και η συμμετοχή των πολιτών στη διαμόρφωση των επιλογών της. Για αυτό, σας καλώ, να συμμετάσχετε στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας στις ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου. Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 03 Μαρτίου 2011 και, αφού ληφθούν υπόψη τα αποτελέσματά της, το σχέδιο νόμου θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
Χάρης Καστανίδης
Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Δρακόντειες διατάξεις για εφημερίδες, κόμματα οργανώσεις αλλά και ... bloggers
Γράφει ο Ελεύθερος Κόσμος:
Σχέδιο για έναν νέο "αντιρατσιστικό νόμο" επεξεργάζεται το υπουργείο Δικαιοσύνης, προφανώς για να ευθυγραμμιστεί με τις απαιτήσεις της "Νέας Τάξης" που θέλουν να στέλνουν στην φυλακή όποιον φέρνει αντιρρήσεις για την πορεία την οποία σχεδιάζουν για όλη την οικουμένη, στα πλαίσια της πολυπολιτισμικότητας.
….. Ο νέος αντιρατσιστικός νόμος, θα καταργεί τον παλαιότερο του 1979, "καθώς αυτός κρίνεται ανεπαρκής", όπως σαφέστατα λέει η αιτιολόγηση του σχεδίου Νόμου. Σύμφωνα ακόμη με αυτήν, "η ελληνική κοινωνία έχει γίνει μια πολυφυλετική κοινωνία" και στόχος της πολιτείας είναι η υπεράσπιση των μειονοτήτων. Η "πέτρα του σκανδάλου" προφανώς εδώ είναι ο "ΕΚ" καθώς από το 2007 η εφημερίδα μας έχει εμπλακεί σε τουλάχιστον 10 υποθέσεις με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο, στην συντριπτική πλειοψηφία των οποίων έχει αθωωθεί. Να θυμηθούμε επίσης την πολύκροτη δίκη για το βιβλίο του Κ. Πλεύρη, η αθώωση του οποίου πήρε διεθνείς διαστάσεις και είχε ως αποτέλεσμα διεθνείς εβραϊκές οργανώσεις να παρεμβαίνουν στα της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Αυτά είναι τα "κενά του νόμου", στα οποία αναφέρεται η αιτιολόγηση του σχεδίου νόμου. Σίγουρα όμως ο νέος νόμος, όπως σαφώς μπορεί κάποιος να καταλάβει από την ανάγνωση της συγκεκριμένης πρότασης, θα συμπεριλάβει στις "τιμωρητικές" του διατάξεις τον οποιοδήποτε εκφέρει γνώμη αντίθετη για μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Και δεν μιλάμε φυσικά μόνο για προσωπικό επίπεδο αλλά ο νόμος στρέφεται και κατά οργανώσεων. Συλλόγων, κομμάτων, που εκφέρουν έναν ανάλογο πολιτικό λόγο.
…… Σημαντικότατο σημείο της καινούριας πρότασης νόμου είναι η σημασία που δίδεται στο διαδίκτυο, (πέρασαν οι μέρες ελευθερίας των bloggers, από ό,τι φαίνεται) καθώς ο νόμος προβλέπει δίωξη κατά ατόμου που κατοικεί στην Ελλάδα, ακόμη και εάν ο server της ιστοσελίδας είναι σε χώρα (όπως οι ΗΠΑ - blogspot κλπ) στην οποία υπάρχει ελευθερία της έκφρασης.
.Επίσης ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στα περί σεξουαλικού προσανατολισμού ρατσιστικά εγκλήματα (ενώ δεν υπήρχε στον προηγούμενο νόμο).
Μία ακόμη ... πρωτοτυπία του νόμου - και πολύ σοβαρή - είναι ότι επιβάλλεται η συλλογική ευθύνη καθώς ο νόμος στρέφεται πέρα των φυσικών προσώπων και σε νομικά πρόσωπα, καθώς διώκει τον οποιοδήποτε ανήκει σε μια εταιρία, σύλλογο, οργάνωση του οποίου κάποιο μέλος εκφέρει "ρατσιστικές" απόψεις, κατά την νέα πρόταση νόμου. Δίνει μεγάλη βάση στα χρηματικά πρόστιμα, επίσης, ανεβάζοντάς τα, μέχρι τα 150.000 ευρώ, ενώ τέλος το κερασάκι στην τούρτα, είναι η σαφέστατη αναφορά στην ποινικοποίηση της άρνησης του ολοκαυτώματος.
Όσον αφορά την άρνηση του ολοκαυτώματος των Εβραίων, ο νόμος μιμείται άλλες νομοθεσίες όπως της Γερμανίας, της Γαλλίας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπου η άρνηση του ολοκαυτώματος αποτελεί ποινικό αδίκημα. Έχει άραγε σχέση η «άνοδος του αντισημιτισμού» στην Ελλάδα που έγραψε πρόσφατα αμερικάνικη εφημερίδα; Ο Δημητράς, το είχε θέσει σωστά: «κάθε ελπίδα για να δοθεί προσοχή στο πρόβλημα (του αντισημιτισμού) μπορεί να έρθει μόνο με πιέσεις από το εξωτερικό…»
“Άρθρο 4
1. Όποιος δημόσια προφορικά ή διά του τύπου ή μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, εγκωμιάζει ή αρνείται ή εκμηδενίζει τη σημασία εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και εγκλημάτων πολέμου, όπως ορίζονται στα άρθρα 6, 7 και 8 του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου ή των εγκλημάτων που ορίζονται στο άρθρο 6 του Καταστατικού του Διεθνούς Στρατοδικείου που προσαρτάται στη Συμφωνία του Λονδίνου της 8ης Αυγούστου 1945 και η πράξη αυτή στρέφεται κατά ομάδας προσώπων που προσδιορίζεται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή ή το γενετήσιο προσανατολισμό κατά τρόπο που μπορεί να προκαλέσει ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή εχθροπάθεια κατά μιας τέτοιας ομάδας ή μέλους της τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο (2) έτη και χρηματική ποινή χιλίων έως τριών χιλιάδων (1.000 – 3.000) ευρώ.
2. Για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου απαιτείται τα εγκλήματα αυτά να έχουν αναγνωριστεί με αμετάκλητη απόφαση ελληνικού ή διεθνούς δικαστηρίου.”
Ως γνωστόν η γενοκτονία του Ελληνισμού σε Πόντο και Μικρά Ασία δεν έχει αναγνωρισθεί ούτε από Ελληνικό, ούτε από διεθνές δικαστήριο… Άρα, δεν τιμωρείται η άρνησή της!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5422