Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Σας ευχαριστώ, ω Εταιρείες!


Σας ευχαριστώ, ω Εταιρείες!
ΣΤΑΘΗΣ

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΕΠΕ. Αντώνης Σαμαράς @Στουρνάρας:
           Αν δεν σας κόβαμε μισθούς και συντάξεις,
αν δεν σας κλείναμε μαγαζιά και σπίτια,
αν δεν αυτοκτονούσαν ορισμένοι από σας,
αν δεν πεινούσαν πολλά απ’ τα παιδιά σας, δεν θα συνέχιζαν να πλουτίζουν αυτοί που πλούτιζαν πριν από την κρίση, οι ίδιοι που την προκάλεσαν, οι ίδιοι που δικαιούνται να πλουτίζουν για πάντα.


ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣΜπενύτο ή Σφάχτης ή Σούγιας ή Αλαργιαμόργιας): Αν δεν
ψηφίσετε «Ελιά», θα σας βάλω κι άλλα χαράτσια,
θα σκίσω τη λίστα Λαγκάρντ,
θα ρίξω φωτιά να σας κάψω.
Θα σας κάνω τσογλάνια, τσογλάνια, τσογλάνια
αν δεν ψηφίσετε «Ελιά», θα πάνε χαμένες οι θυσίες σας για να σας πάρουμε τα σπίτια και να δουλεύετε για ένα κομμάτι ψωμί.
«Αν δεν μας ψηφίσετε, θα φύγουμε». (σ.σ.: για αυτό δεν σε ψηφίζουμε, χρυσέ μου, για να φύγεις).
Σιωπή! Μη μου αντιμιλάτε! Πληρώνω υπερβολικό κόστος που σας ανέχομαι. Και αυτό που σας λέω δεν είναι εκβιασμός, ηλίθιοι! Ξέρετε τι θα πάθετε, αν σας εκβιάσω ΕΓΩ; «Δεν εκβιάζω, κύριοι! Λέω το αυτονόητο». Διότι το αυτονόητο το δικό μου είναι οι εκβιασμοί.
Εμένα με λένε Βαγγέλη Βενιζέλο και είμαι τόσο υπερτιμημένος, που όταν εκβιάζω (κάνω ότι) δεν καταλαβαίνω ότι εκβιάζω!
Ή εγώ ή τα τανκς!
Ή εγώ ή το χάος!
Ή ο Κασσής ή θα σας κάνω Ουκρανία.
Ή ψηφίζετε Ελιά ή θα κουνήσω την αχλαδιά!

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΘΑΝΑΤΟΥ κάθε βράδυ στις οκτώ.
Σκάστε, ακούστε
βουλώστε το! Σιωπή! Κιχ!
σας ομιλούν τα ντόμπερμαν
κι όλα τα ανθυποπαλιόσκυλα των αφεντικών.
Εγέρθητου!
Τεμπέλη, διεφθαρμένε, φοβιτσιάρη, ρεμπεσκέ, τσογλάνι του εκτσογλανισμού της πολιτικής ζωής, χαμένε, χρεωμένε, ανίκανε, φιρφιρίκο,
λαϊκιστή
λαϊκιστή
σου καίω, ρε, την ψυχή! είμαι εγώ ο μέγας ιεροεξεταστής, πίνω ουίσκια κι εξετάζω τα σπλάχνα της ήττας σου, είμαι το Mega, με τα δάνειά μου και τον παρά μου
σου φτύνω τις συντεχνίες,
είμαι ο γάιδαρος (κρατικοδίαιτος) που σε λέει κεφάλα (κρατιστή)! ποιος είσαι εσύ, ρε μουζίκο, που θέλεις νοσοκομεία και σχολεία, ασφάλιση, Κυριακές και σχόλες - ποιος είσαι, ρε; ο Καβάφης; Σκάσε κι άκου τι θα ψηφίσεις, τι θα τρως, κάτσε να σου πάρω αίμα, κάτσε να σου κάνω γκάλοπ, δώσ’ μου να σου φάω
την επικουρική, γιατί, ρε, νομίζεις ότι πληρώνομαι χρυσάφι; για να μη σου φάει ο Λάτσης το Ελληνικό; για να μη σου φάει τη χώρα η Μέρκελ;
Σε ψεκάζω!
Σε ψεκάζω με ό,τι γουστάρω!
Και γουστάρω που σε ψεκάζω!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ακολουθούν «φιλοσοφημένες» διαφημίσεις για τράπεζες, κινητά, αυτοκίνητα και αριθμούς εύρεσης χρήσιμων πληροφοριών
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Η ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ. Πηγαινέλα αλερετούρ. Πανωκατωδωθεκειθεκιεπιτααυτα.
Είσθε χαμένος στο διάστημα; σας βρίσκουμε και σας φέρνουμε πίσω. Αν έχετε χαθεί μεταξύ Μπίστη και Φώτη, σας βρίσκει ο Σταύρος και σας πάει στον Σημίτη.
Θέλετε έναν γερμανό στο σπίτι σας, να μετράει τις μπουκιές σας και να σας βγάζει πρωτογενές πλεόνασμα χωρίς να πάθετε σκορβούτο; Απευθυνθείτε στον κ. Τσακυράκη, η σοβαρή πολιτική σε όλο της το μεγαλείο.
Νέες ιδέες, δεξιές, αριστερές, κεντρώες, όλες στο μίξερ - άλλωστε «οι διακρίσεις αυτές ανήκουν στο παρελθόν», που λέει και ο κ. Κουτσούμπας. Οχι πως έχει καμμιά σχέση με «ποτάμια», «ελιές» και παραπόταμα ο Γ. Γραμματέας του ΚΚΕ, μην τον αδικήσουμε, απλώς φαντάζομαι ότι ήθελε να πει αυτό που είπε στην εκπομπή του κ. Παπαδάκη (και λέει συχνά τελευταίως), ότι δηλαδή οι διακρίσεις αριστερών, δεξιών, κεντρώων ανήκουν στο παρελθόν - όλοι έχουν μια θέση στη Λαϊκή Συμμαχία. Συριζαϊκό το
βρίσκω, αλλά δεν θα επιμείνω. Αλλωστε ορισμένους Συριζαίους τούς απασχολεί το μέλλον του παρελθόντος (πάλι ο χωροχρόνος): τι θα γίνουν οι ΜΚΟ; Ανοίγεις μια ΜΚΟ στον Πειραιά κι αίφνης σου φύεται στη Θράκη - μυστήρια πράγματα
και ιδιαιτέρως ευρωφόρα προγράμματα. Είμαι Πομάκος αλλά με βάζουν να μαθαίνω τουρκικά, είμαι Τσιγγάνος αλλά με βάζουν να μαθαίνω τουρκικά, φαντάσου
δηλαδή, αν ήμουν τουρκόφωνος να με έβαζαν να μάθω πομακικά ή ρομανί - Θεούλη μου, τι λέω; Η πιθανότης να υπάρχει στην Ελλάδα ενιαίο δημόσιο σχολείο (το ίδιο στην Πάτρα, το ίδιο και στη Θράκη), όπου ως δεύτερη γλώσσα θα διδάσκονται όπου χρειάζεται τα τουρκικά, τα πομακικά, τα ρομανί, τα σλαβομακεδονικά (ή πρωτοβουλγαρικά), τα βλάχικα, τα αλβανικά, τα αρβανίτικα ή ό, τι άλλο αναλόγως των αιτημάτων και των δικαιωμάτων όλων των πολιτών, φαντάζει αδιανόητο, ε;

Σε μια κοινωνία όμως που ανέχεται ένα κράτος των ΜΚΟ, offshore, προξενείων, πρεσβειών, μνημονίων, κολλητών, ομερτά και διαπλοκής, ένα κράτος λαϊκής κυριαρχίας, εθνικής ανεξαρτησίας και κοινωνικής δικαιοσύνης είναι όντως αδιανόητο...

ΠΗΓΗ:
http://www.enikos.gr/stathis/233372,Sas_eyxaristw_w_Etaireies!.html

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP