Φίλε και αδελφέ Θύμιο, άγνωστα αδέρφια μου Έλληνες πατριώτες.
Απευθύνομαι σε σάς που δεν τρέξατε στο δημοπρατήριο των αριστεροδέξιων βασιλοκομουνιστών για να αγοράσετε την αγωνιστική τραγιάσκα και να μασκαρευτείτε πριν από τη συγκέντρωση.
Απευθύνομαι πρώτα στο Θύμιο που τυχαίνει να τον ξέρω και να είμαι σε θέση να γνωρίζω αν τα χέρια του πονάνε από την ...πληκτρολόγηση ή από την κακοπέραση και τα βάσανα άλλων εποχών.
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ:
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2010/03/blog-post_13.html
Σημείωση Ρεσάλτο:
Τα κείμενα τα σχετικά με την επιστολή εδώ:
http://resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=23588#23588
Η νοσταλγία για το «No Child Left Behind» είναι αυταπάτη
Πριν από 3 ημέρες