Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ

Της Λένας Παπαδοπούλου



Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους εκείνους που κατακρίνουν το προσωπικό δικαίωμα της αποχής και να τους ρωτήσω ειλικρινά...

Από πότε είναι υποχρέωση το να στηρίζει και να ψηφίζει κάποιος, όποιον τον κατακλέβει χωρίς καμμιά αναστολή και χωρίς καμμιά δεύτερη σκέψη;;;

Από πότε πρέπει να αναδεικνύει ηγέτη της χώρας του όποιον θεωρεί ότι μπορεί να παίζει μαζί του, με τα όνειρά του, με την υγεία του, με την παιδεία του, με τη ΖΩΗ του;;;

Από πότε όλα αυτα τα μαύρα, κόκκινα, μπλε, κίτρινα, πράσινα κατασκευάσματα που καθορίζουν το μέλλον της χώρας μας βάσει των ρητών εντολών που λαμβάνουν από τους παγκόσμιους εξουσιαστές, πρέπει εμένα να με πείθουν για τις αγνές τους προθέσεις να σώσουν την χώρα μου;;;

Κι αφού εσάς σας πείθουν, απαντήστε μου σας παρακαλώ γιατί όλοι αυτοί οι μεγαλοσωσίες που τόσο ματώνουν τώρα να σώσουν την Ελλάδα δεν έκαναν τίποτε άλλο όλα αυτά τα χρόνια από το να τρώνε λεφτά και να βολεύουν τις οικογένειές τους και τα τομάρια τους;;

ΑΠΟΧΗ...και πάλι ΑΠΟΧΗ είναι η απάντηση η δική μου σε όλα αυτά που έχουν προαποφασίσει να κάνουν και θα κάνουν στην Ελλάδα και στους Έλληνες..
Κι εσείς που κατακρίνετε λοιπόν την αποχή, εσείς που τους τιμήσατε μικρούς, μεγάλους και οποιουδήποτε χρώματος με την ψήφο σας, να είστε υπερήφανοι που τους δώσατε βήμα για να το κάνουν!!!

ΕΓΩ ΓΥΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ!!!!
ΣΥΝΕΝΟΧΟ ΣΤΟΝ ΦΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ Μ 'ΕΧΕΤΕ!!!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5123

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP